Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-03@04:39:44 GMT

توزیع بن‌کارت‌های‌ فیزیکی دانشجویان و طلاب آغاز شد

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۸۳۵۳۷

خرداد: دانشجویان و متقاضیان دریافت بن‌کارت فیزیکی می‌توانند از تاریخ ۸ اردیبهشت‌ماه با مراجعه به شعبه‌های بانک شهر نسبت به دریافت بن‌کارت‌های خود اقدام کنند.
به گزارش ایسنا به نقل از ستاد خبری و رسانه‌ای سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، دانشجویان و طلابی که در زمان ثبت‌نام خواستار دریافت بن کتاب فیزیکی بودند، می‌توانند از روز شنبه (۸ اردیبهشت ماه) با مراجعه به شعبه‌های بانک شهر نسبت به دریافت بن‌کارت‌های خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توزیع بن‌کارت‌های فیزیکی از ۸ اردیبهشت‌ماه تا پایان زمان نمایشگاه در کلیه شعبه‌های بانک شهر و پیشخان‌های شهرنت بانک شهر انجام می‌‍‌شود.در سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تعداد ۱۴۴ هزار و ۵۴۹ دانشجو و طلبه خواستار دریافت بن خرید کتاب بوده‌اند که از این تعداد ۱۰۴ هزار و ۵۵۳ متقاضی دریافت بن فیزیکی، ۴۴۳۴ نفر متقاضی بن NFC و ۳۵ هزار و ۵۶۲ متقاضی از طریق کارت ملی هوشمند ثبت‌نام خود را انجام داده‌اند.بن خرید کتاب دانشجویی و طلاب به مبلغ یک میلیون ریال است که ۶۰ درصد آن از سوی دانشجو و ۴۰ درصد آن نیز از سوی معاونت امور فرهنگی تامین می‌شود.همچنین بن‌کارت‌های سازمان‌ها و نهادها پس از بررسی درخواست‌ها، از تاریخ ١٢ اردیبهشت فقط در شعبه میدان فردوسی کد ٣٢٩ توزیع می‌شود.سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «نه به کتاب نخواندن» از تاریخ ۱۲ تا ۲۲ اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد. برچسب ها: بن کتاب ، نمایشگاه کتاب ، بن نمایشگاه

منبع: خرداد

کلیدواژه: بن کتاب نمایشگاه کتاب بن نمایشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۸۳۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد

مهرجو فرخی با بیان اینکه این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۰.۹ درصد کاهش داشته است گفت: عمده کالا‌های جابه جا شده شامل کلینکر سیمان، گندم، آب معدنی، آجر سفالی و سایر محصولات کشاورزی بود.   معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲، ۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در استان فعالیت داشتند بیان کرد: بر اساس کارت هوشمند صادره جهت ناوگان تعداد یک هزار و ۷۵۱ دستگاه از انواع کامیون در استان کارت هوشمند ناوگان دریافت و هزار و ۹۹۷ نفر راننده در حوزه حمل و نقل کالا به دریافت کارت هوشمند اقدام کردند. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • حواشی ناتمام «حشاشین»، مهمان ویژه نمایشگاه کتاب و خبرهای جدیدی از حج
  • تحویل غرفه‌های ناشران نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آغاز شد
  • آغاز تحویل غرفه‌های ناشران نمایشگاه کتاب
  • افزایش یارانه اعتباری خرید کتاب هیات علمی، دانشجویان و طلاب
  • امسال بن خرید کتاب دانشجویان و طلاب چقدر است؟
  • میزان بن کتاب دانشجویان اعلام شد
  • سقف یارانه کتاب، امسال ۸۰۰ هزار تومان است
  • مبلغ یارانه اعضای هیئت علمی، دانشجویان و طلاب برای نمایشگاه کتاب اعلام شد + نحوه ثبت نام
  • اعتبار بن دانشجویی نمایشگاه کتاب افزایش پیدا کرد/ امضای قرارداد با شرکت پُست
  • جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد