Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - زنجان – ايرنا – فرماندار شهرستان ماهنشان گفت: خدمت رساني به روستاييان در بخش هاي مختلف مهمترين اولويت کاري مسئولان دولت در اين شهرستان است.

مجتبي نوري روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: اتمام پروژه هاي عمراني نيمه تمام همچون، آسفالت راه هاي روستايي، تکميل فضاهاي آموزشي و اتمام پروژه هاي مربوط به حوزه نظام سلامت در اولويت کاري امسال اين شهرستان قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي يادآورشد: از ديگر کارهايي که به شکل جدي در اين شهرستان دنبال مي شود، موضوع ايجاد اشتغال پايدار به خصوص در سطح روستاهاست.
نوري اظهار کرد: در مرحله نخست، 90 ميليارد ريال تسهيلات براي اشتغالزايي در اين شهرستان با کارمزد 6 درصد پيش بيني شده بود.
فرماندار شهرستان ماهنشان گفت: تاکنون 64 طرح با 144 مورد اشتغال با پرداخت 36 ميليارد و 570 ميليون ريال اعتبار در کميته فني شهرستان مصوب شده است.
وي خاطرنشان کرد: بيشترين طرح هاي مصوب در اين شهرستان مربوط به کشت گل محمدي، زعفران، صنايع دستي، گليم بافي، چلنگري، توليد پوشاک و بومگردي بود.
نوري اضافه کرد: اصلاح الگوي کشت براي توسعه کاشت محصولات با نياز آبي کمتر و محدود کردن توليد محصولات آببر از ديگر برنامه هايي است که به طور جدي دنبال مي شود.
فرماندار شهرستان ماهنشان گفت: توسعه بومگردي و گازرساني به روستاها هم از ديگر برنامه هاي اولويت دار اين شهرستان طي سال جاري به شمار مي آيد.
شهرستان ماهنشان 39 هزار و 425 نفر جمعيت دارد که 10 هزار و 265 نفر آن در شهرها و مابقي در روستاها ساکن هستند.
3001/6085
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۸۳۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یگان‌ امدادی سپاه تا پایان خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده حضور دارد

سخنگوی سپاه گفت: با دستور سرلشکر سلامی یگان‌های امدادی سپاه تا پایان عملیات خدمت رسانی به مردم سیل زده در منطقه حضور خواهند داشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار رمضان شریف از ارزیابی وضعیت امدادرسانی به مردم سیل زده در استان‌های جنوب شرقی کشور به ویژه سیستان و بلوچستان و دستور سرلشکر حسین سلامی برای ادامه حضور یگان‌های امدادی و استانی سپاه در منطقه تا بازگشت شرایط عادی زندگی مردم خبر داد.

وی افزود: از همان هنگام وقوع سیل تا به امروز سپاه در استان‌های تحت تاثیر بارش‌ها و سیل اخیر با گسیل امکانات و ظرفیت‌های مورد نیاز مانند ماشین آلات برای بازگشایی جاده‌ها و راه‌های روستایی، بالگرد برای تسهیل عملیات امداد و نجات و انتقال محموله‌های غذایی و دارویی و نقل و انتقال نیروهای امدادگر، اعزام تیم‌های پزشکی و درمانی به خدمت رسانی مردم و همراهی با سایر سازمان‌ها و نیروهای امدادی به طور شبانه روزی مشغول بوده است.

سخنگوی سپاه با اشاره به اینکه عمده نیازهای امدادی و خدمت رسانی هم اکنون در استان سیستان و بلوچستان متمرکز و ادامه دارد خاطرنشان کرد: وضعیت در استان‌های هرمزگان و کرمان به حالت عادی بازگشته است و کمک به سیل زدگان در استان سیستان و بلوچستان با سرعت و هم افزایی دستگاه‌ها و همچنین حضور میدانی نیروهای مردمی ادامه دارد و با تاکید فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یگان‌های سپاه امکانات، تجهیزات و نیروهای خود از جمله سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان، قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) در جنوب شرق کشور را همچنان در خدمت به مردم سیل زده و تامین شرایط جاری و معمول زندگی آنان فعال حفظ خواهند کرد.

سردار شریف در پایان اظهار امیدواری کرد: به فضل الهی با توجه به هماهنگی، همکاری، هم افزایی و همت دستگاه‌های اجرایی و امدادی و نیروهای جهادی به ویژه مشارکت نیروهای مردمی به زودی از این شرایط عبور کنیم.

منبع: ایرنا کد خبر 746035

دیگر خبرها

  • یگان‌ امدادی سپاه تا پایان خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده حضور دارد
  • جشنواره طبخ ماهی قزل‌آلا در ماهنشان
  • پایانه شرق تهران مشغول خدمت رسانی به مسافران است
  • بازدید از روستاها موجب تقویت تعامل مردم با مسؤولان می شود
  • راه‌اندازی ۳۵ کیلومتر شبکه فیبر نوری در تاکستان
  • تداوم خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان بلوچستان
  • برگزاری میز خدمت فرماندار چالدران با جامعه هدف بهزیستی
  • خدمت رسانی به گردشگران و مسافران بهاباد به نحو احسن
  • اجرای طرح نصب فیبر نوری به زودی در شهرستان سیاهکل
  • تامین آب پایدار و ارتقای ایمنی راه‌ها در اولویت مطالبه از دولتمردان است