Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-30@17:16:47 GMT

ثبت اولین وقف شهرستان شهرضا در سال جدید

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۸۴۲۸۵

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، فرهاد عرب اظهار کرد: توسط حسن ترابی زیارتگاهی اولین وقف جدید شهرستان شهرضا در سال 97 به ثبت رسید.
وی افزود: این واقف نیک اندیش با مراجعه به اداره اوقاف و امور خیریه شهرضا 3 سهم از آب قنات روستای زیارتگاه به ارزش 600 میلیون ریال را وقف و در سامانه جامع موقوفات و بقاع متبرکه به نام خود به ثبت رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شهرضا ادامه داد: براساس وقف نامه‌ای که توسط این واقف نیک به ثبت رسیده است این موقوفه با نیت آبیاری درخت های امامزادگان محمد و ابراهیم(ع) روستای زیارتگاه وقف شده است.
فرهاد عرب گفت: آستان مقدس امامزادگان ابراهیم و محمد (ع) در فاصله 8 کیلومتری شهرضا و در روستایی با نام زیارتگاه واقع شده است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۸۴۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در شهرضا

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف ۱۰ تن پارچه قاچاق به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال در ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار محمدرضا هاشمی فر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز و در پی پایش و رصد اطلاعاتی شبانه روزی و دقیق پلیس امنیت اقتصادی مبنی بر مغایرت وزنی در محموله ترانزیتی پارچه از یک دستگاه کامیون که از جنوب کشور به سمت تهران در حرکت بود، بررسی موضوع در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا قرار گرفت.

وی افزود: در این خصوص مأموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری، کامیون مورد نظر را رویت و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداختند و موفق به کشف ۱۰ تن انواع پارچه خارجی قاچاق شدند.

سردار هاشمی فر ارزش کالاهای قاچاق مکشوفه را ۲۰۰ میلیارد ریال اعلام و تصریح کرد: در این راستا پرونده تشکیل شد و تحت رسیدگی و اقدام قرار گرفت.

کد خبر 749455

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در شهرضا
  • توسعه و ارتقا مراکز درمانی موقوفه از اولویتهای سازمان اوقاف است
  • سرآغاز کوچ عشایر قشقایی از قشلاق به ییلاق
  • روزانه ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند
  • روزی ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند
  • بررسی مشکلات اتباع شهرستان برخوار 
  • موقوفات زنجان صاحب درآمد پایدار می‌شوند
  • اهداء تخته فرش به بقعه متبرکه امامزاده شاه محمد بخش اسیر
  • نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف بستری برای ارائه عملکرد واقفین
  • جریان وقف باید به سمت دانش‌محور شدن برود / مبلغ ما در وقف شفاف‌سازی و نمایش کارهای علمی است