Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- رئیس انجمن سینمای جوان استان کرمانشاه از حضور ۱۵ اثر از هنرمندان کرمانشاهی در بخش مسابقه جشنواره منطقه ای فیلم و عکس ژیار خبر داد.

کامران رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر، از معرفی فیلمنامه های راه یافته به بخش مسابقه جشنواره منطقه ای فیلم و عکس «ژیار» خبر داد و گفت: در مجموع ۲۱ فیلمنامه به بخش مسابقه این جشنواره راه یافته که نام ۳ اثر از هنرمندان کرمانشاهی در بین آثار مذکور به چشم می خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فیلمنامه «سلامون» نوشته اشکان چاوشی در بین ۳ اثر راه یافته بخش اقتباسی مسابقه این جشنواره جای گرفت و فیلمنامه های «تابلو» نوشته زهرا مرادی و «مرز» نوشته محسن مرادی در حوزه آزاد به بخش مسابقه دهمین جشنواره منطقه ای فیلم و عکس ژیار راه یافتند.

رئیس انجمن سینمای جوان استان کرمانشاه یادآور شد: در بخش عکس نیز آثار صحرا رشیدپور، نگین صدقی سیسان و بابک شکری به بخش مسابقه راه یافته است. در بخش فیلم تجربی هم  میلاد رضایی  با فیلم «نیمی از تمام» به بخش مسابقه راه یافت.

وی از راهیابی ۲ اثر داستانی «تروفه» از اصغر لایی و «گیم آور» از میلاد آذرم نیا به عنوان دیگر آثار راه یافته به بخش مسابقه این جشنواره یاد کرد.

رضایی گفت: در بخش انیمیشن نیز، انیمیشن «۱۲» از ایوب بلندین به بخش مسابقه جشنواره ژیار راه یافت و «مریم» و «فصل آخر» از طیبه بابایی، «من و بایسیکل» و «گارووا» از لطیف فتاحی و «رقص رنگ» از حامد حیدری ذاکر در بخش مستند، دیگر آثار راه یافته به بخش مسابقه این جشنواره هستند.

رئیس انجمن سینمای جوان استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: این جشنواره با حضور هنرمندان استانهای کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی، ایلام، همدان و لرستان طی ۱۸تا ۲۰ اردیبهشت ماه جاری در سنندج برگزار می شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۸۴۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقه های قرآن، عترت و نماز در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، رئیس اداره قرآن عترت و نماز آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: این مسابقه‌ها در رشته‌های قرائت، تحقیق، ترتیل، مفاهیم، صحیفه سجادیه، مداحی، اذان و احکام، نهج البلاغه، گفتمان مهدوی، دعاخوانی و روش تدریس احکام برگزار می‌شود.
پرنور افزود: دانش اموزان مقاطع متوسطه اول و دوم آموزش و پرورش در این رقابت‌ها حضور دارند.
رئیس اداری قرآن اجرت نماز آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: نهمین دوره مسابقات فرهنگیان هم در رشته‌های نهج البلاغه حفظ قرآن، قرائت، تحقیق و روش تدریس و احکام مخصوص فرهنگیان  برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی ۸۰۰ کرمانشاهی از خدمات فیزیوتراپی هلال احمر
  • رونمایی از سه کتاب منتخب آثار جشنواره شهید آوینی
  • مسابقه های قرآن، عترت و نماز در کرمانشاه
  • راهیابی 417 اثر به دومین جشنواره منطقه ای مطبوعات شرق کشور
  • راهیابی هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی به جشنواره تئاتر مسجد
  • مسابقه عکاسی با موضوع آب در ایران برگزار می‌شود
  • راهیابی ۲۵ گروه سرود فجر به مرحله نهایی
  • همکاری هنرمندان ایران و فرانسه برای مسابقه عکاسی درباره آب
  • انتشار کتاب «سمفونی رنگ، هارمونی خط»
  • در هفته هنر انقلاب اسلامی یزد چه گذشت؟