Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- در مسابقات انتخابي تيم ملي فري استايل که به ميزباني شهر اصفهان برگزار شد ترانه احمدي موفق به شکستن رکورددنيا, با زمان ثبت شده ي 4/488 در بخش زير 16 سال و رضا لساني با زمان ثبت شده ي 4/112 در رده سني بالاي١6سال 4/١١٢ شدند.
به گزارش آريا به نقل از روابط عمومي فدراسيون اسکيت، مسابقات انتخابي تيم ملي فري استايل کشور براي حضور در مسابقات جهاني 2018 هلند در بخش دختران ،روز پنجشنبه مورخ97/2/6‌ و پسران روز جمعه مورخ 97/2/7در شهرستان نجف آباد استان اصفهان با حضور دکتر ابوترابي نماينده مردم نجف آباد، دکتر سلطان حسيني مدير کل ورزش اصفهان و آقاي مظفر فرماندار نجف آباد، دکتر منتظري شهردار نجف آباد، مالکي رييس هيات اسکيت استان اصفهان، انصاري رييس کميته فري استايل برگزار شد که در اين رقابت ها ترانه احمدي با زمان ثبت شده ي 4/488 و رضا لساني با زمان ثبت شده ي 4/112 موفق به شکستن رکورد دنيا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدراسيون اسکيت اين افتخارآفريني بزرگ را به ورزشکاران پرتلاش، مربيان دلسوز،  خانواده بزرگ اسکيت و مردم عزيز کشورمان تبريک و تهنيت عرض مي نمايد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۸۴۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«آرامش در سکوت» هنرمند ناشنوا برپا می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی فرهنگسرای اخلاق، نمایشگاه انفرادی نقاشی با عنوان «آرامش در سکوت» که شامل آثار مهسا خان‌احمدی است، از جمعه هفتم اردیبهشت در نگارخانه کلک خیال برپا می‌شود.

مهسا خان‌احمدی متولد ۱۳۶۳ و کارشناس رشته تصویرسازی و فارغ‌التحصیل کاردانی رشته گرافیک دانشگاه جامع علمی کاربردی است که از سال ۸۰ تاکنون در فعالیت‌ها و مسابقات هنری شرکت کرده است. وی از کودکی از نعمت شنوایی و تکلم بی‌بهره بوده ولی امروز با افتخار به عنوان جوان برتر ایرانی بر سکوی افتخار ایستاده است. وی موفقیت‌های بسیاری در کارنامه فعالیت‌های هنری خود دارد از جمله حضور در مسابقات بین‌المللی فنی و حرفه‌ای افراد دارای معلولیت (ابیلمپیک) که مهسا خان‌احمدی به عنوان نماینده ایران در آن شرکت کرد. همچنین شرکت در بیش از ۸۰ نمایشگاه گروهی و انفرادی در شهرها و کشورهای محتلف از جمله بیست و هفتمین دوره مسابقات نقاشی ناشنوایان جهانی در میلان ایتالیا و دریافت لوح تقدیر و شرکت در هجدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از جمله فعالیت‌های خان‌احمدی است.

در این نمایشگاه ۲۱ اثر هنری در ابعاد متفاوت با موضوع تعالی انسانی و تکنیک رنگ روغن و اکرلیک به نمایش گذاشته شده است.

«آرامش در سکوت» ۷ اردیبهشت ساعت ۱۶ افتتاح و به مدت یک هفته از ساعت ۹ تا ۲۰ در نگارخانه کلک خیال آماده بازدید علاقمندان است. نگارخانه کلک خیال در فرهنگسرای اخلاق واقع در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، جنب پارک گلزار، طبقه دوم واقع است.

کد خبر 6088374

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۶ اردیبهشت
  • سریعترین شناگر ایران رکورد ماده ۱۰۰ متر آزاد را شکست
  • رکورد میکس ریکرو ایران شکسته شد
  • رکورد ۱۰۰ متر آزاد شنای ایران شکسته شد
  • «آرامش در سکوت» هنرمند ناشنوا برپا می‌شود
  • سروش مهر: نبود پیست استاندارد تنها مشکل اسکیت سواران است/ ما چیزی از قهرمانان جهان کم نداریم
  • شیخ‌احمدی: داوری ژیمناستیک ایران به سطح بین‌المللی رسیده است
  • رکورد تیمی ریکرو ایران شکست
  • جابجایی ۲۵۲ هزار تن کالا از استان اردبیل
  • سرعت این نوجوان آمریکایی در حد برق و باد!