Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا،با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی و اداره‌کل ورزش و جوانان و هیئت همگانی استان اردبیل همایش بزرگ پیاده‌روی با خانواده با شعار «پوشش همگانی سلامت، برای همه در همه جا» برگزار شد.

در این همایش، شرکت‌کنندگان با طی مسافت 7 کیلومتری دور دریاچه شورابیل، در مراسم قرعه‌کشی حضور یافته و در پایان با قید قرعه به برندگان جوایز نفیسی اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
عجین شدن بارش رحمت الهی و هوای کاملا بهاری استان در کنار حضور اقشار مختلف مردم و تجلی مهر و محبت کانون گرم خانواده از جمله نکات بارز برگزاری همایش پیاده‌روی هفته سلامت در اردبیل بود. رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل در این همایش اظهار کرد: از اولویت‌های تدوین شده در سند جامع سلامت می‌توان به تغییر روش تغذیه و مدنظر قرار دادن رژیم غذایی سالم و پرهیز از مصرف بی‌رویه نمک و مواد قندی است. قدرت اخوان‌اکبری ادامه داد: طبق توصیه‌ها و الزام‌های انجام پذیرفته، محصولات غذایی تولید شده در داخل استان اردبیل نیز از نشانگر میزان کالری مواد خوراکی برخوردار شدند. وی یادآور شد: دستیابی به برنامه‌های سلامت‌محور تنها با رعایت تغذیه سالم دست‌یافتنی نبوده بلکه قرار دادن ورزش در کنار دیگر برنامه‌ها از دیگر اصول مهم درنظر گرفته شده برای دوری از بیماری و دستیابی به نشاط و شادابی جسمانی و روحی است. رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل ادامه داد: وزارت بهداشت و درمان به تنهایی نمی‌تواند برنامه‌های خود را برای عملیاتی کردن شعارهای حوزه بهداشت و درمان عملیاتی سازد و در این راستا به مشارکت مناسب مردم در کنار سازمان‌های مردم‌نهاد و دیگر دستگاه‌های اجرایی نیازمندیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پوشش پیاده روی حوزه بهداشت و درمان رژیم غذایی سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۸۴۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کانون «نگاره و سینما» در دانشگاه آزاد بروجرد گشایش یافت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم افتتاحیه کانون «نگاره و سینما»ی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد با حضور محمد کُردی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه، عباس ساکی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی و مسئولان، استادان و اعضای انجمن سینمای جوان بروجرد برگزار شد.

کُردی در این جلسه درباره جایگاه هنر عکاسی و فیلم‌سازی در جامعه امروزی مطالبی بیان کرد.

ساکی هم با تأکید بر حمایت هنرمندان و فیلمساز جوان بروجردی پیشنهاداتی مطرح کرد.

هومن هوشمند دبیر کانون نگاره و سینما به تشریح و معرفی حیطه فعالیتی کانون پرداخت، همچنین فیلم کوتاه داغی به کارگردانی فاطمه محمدی برنده جوایز متعدد داخلی و بین‌المللی اکران و کارگاه آموزشی آشنایی با مبانی فیلم کوتاه توسط فاطمه محمدی از استادان سینمای جوان و کارگردان فیلم برگزار شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آموزش یک جامعه با اخلاق از خانه و خانواده آغاز می‌شود
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • کانون «نگاره و سینما» در دانشگاه آزاد بروجرد گشایش یافت
  • حضور صد‌ها شرکت تولیدی و دانش بنیان در همایش ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • روز عشق ۱۴۰۳ + تاریخچه و پوستر Global Love Day
  • راهپیمایی تکریم حجاب و عفاف در شاهرود برگزار می‌شود
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان اردل + فیلم
  • رویکرد حکمت بنیان کلید حکمرانی در سلامت