Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-03@18:25:52 GMT

عکس/ حمله جنگنده‌های سعودی به مراسم تشییع صالح

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۸۴۹۳۵

جنگنده‌های سعودی همزمان با حضور میلیونی مردم یمن برای شرکت در مراسم تشییع پیکر «الصماد» در صنعاء، به این شهر حمله کردند.

ر حالی که امروز شمار زیادی از مردم و مقامات مسئول یمن در میدان «السبعین» حاضر شده‌اند و رسانه‌های مختلف از حضور میلیونی مردم برای شرکت در مراسم تشییع پیکر شهید «صالح الصماد» رئیس شورای عالی سیاسی یمن گزارش می‌دهند، جنگنده‌های ائتلاف سعودی - آمریکایی نیز خود را به آسمان پایتخت یمن رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
شبکه المیادین با انتشار تصاویری از حضور میلیونی مردم یمن در این مراسم، از پرواز شمار زیادی از جنگنده‌های سعودی بر فراز آسمان میدان السبعین خبر داد و خبرنگار این شبکه اعلام کرد که جنگنده‌های متجاوز سعودی مکانی را در نزدیکی محل تشییع پیکر الصماد و سایر همرزمانش در صنعاء، بمباران کرده‌اند. این در حالی است که شرکت‌کنندگان در این مراسم با در دست داشتن تصاویری از صالح الصماد و پلاکادرهایی در رد سیاست‌های آمریکا در منطقه، علیه آمریکا و عربستان شعار سر می‌دادند.

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۸۴۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهید حجت‌الله یوسفیه در ورامین

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) ورامین از برگزاری آیین تشییع و تدفین "شهید حجت اله یوسفیه" در روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت با حضور مردم شهیدپرور ورامین خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم در ورامین، سرهنگ مهدی امینی با اشاره به برگزاری آیین باشکوه مراسم تشییع و تدفین "شهید حجت اله یوسفیه" اظهار داشت: مراسم تشییع شهید معلم حجت اله یوسفیه روز دوشنبه 17 اردیبهشت رأس ساعت 10 از میدان امام حسین (ع) ورامین به‌سوی میدان امام خمینی (ره) با حضور مردم ولایت مدار و شهیدپرور ورامین برگزار می‌شود.

وی افزود: مراسم تدفین شهید حجت اله یوسفیه پس از مراسم تشییع در گلزار شهدای حسین رضا (ع) ورامین خاکسپاری خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) ورامین یادآور شد: پیکر مطهر شهید حجت اله یوسفیه از شهدای هشت سال دفاع پس از 39 سال دوری از وطن به دیار قیام پانزده خرداد بازگشت.

پیکر معلم شهید "حجت‌اله یوسفیه" پس از 39 سال به ایران بازگشت

سرهنگ مهدی امینی در پایان خاطرنشان کرد: مراسم تشییع و تدفین شهید معلم حجت اله یوسفیه با حضور با شکوه خانواده معظم شهدا، مردم شهیدپرور ورامین و مسئولان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مراسم تشییع و وداع با پیکر مطهر شهید مرتضی غلامی در دیلم
  • تشییع پیکر شهید «فرزین بلیان» در کرمانشاه + تصاویر
  • تشییع پیکر شهید حجت‌الله یوسفیه در ورامین
  • ببینید | حمله پهپادی اوکراین به پایگاه هوایی روسیه
  • ببینید | حمله جنگنده‌های اسرائیل به دمشق؛ صدای انفجار بلند شد
  • مراسم تشییع شهید «مرتضی غلامی (دشتی نظری)» در روستای «خواجه گیر»
  • هشدار جدی عربستان به اسرائیل | خطای بزرگ را انجام نده تا ما خائن نشویم!
  • حمله هوایی و توپخانه‌ رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام
  • ۱۵ شهید در حمله های رژیم صهیونیستی/لحظه بمباران منزلی در غزه+فیلم