Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست باشگاه تراکتورسازی اعلام کرد برای واگذاری باشگاه نهایت تلاشش را انجام می دهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

باشگاه تراکتورسازی که به دلیل ناکامی های متوالی در لیگ هفدهم تنش های زیادی را تجربه کرد با تغییراتی که در مدیریتش ایجاد شد، به آرامش نسبی رسیده است. از زمانی که عباس الیاسی به عنوان جایگزین مصطفی آجورلو با سمت سرپرست باشگاه کارش را شروع کرد، بسیاری از حواشی کاهش یافته و از سوی دیگر تیم از دو مسابقه ۴ امتیاز مقابل صنعت نفت و فولاد به دست آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباس الیاسی ،سرپرست باشگاه تراکتورسازی درباره شرایط این تیم گفت:

بسیار خوشحالم فصل را با برد به پایان رساندیم و بسیار ناراحتم که هواداران پرشور تراکتورسازی از نتایج این فصل ناراخت هستند. تراکتور را همه جا با هواداران پرشورش می شناسند و به واقع این هواداران سرمایه های اصلی تیم هستند. آنها روزهای سخت و پراسترسی را پشت سر گذاشته اند و من آرزو می کنم تیم در آینده به روزهای اوج خود برگردد.

عباس الیاسی ادامه داد:

به هر ترتیبی بود لیگ هفدهم با همه سختی ها و مشکلات به پایان رسید. من شک ندارم تراکتورسازی با پتانسیلی که فوتبال آذربایجان دارد و قدمتی که در اختیار این تیم است، در فصل آینده روزهای خوبی را پشت سر می گذارد. کسب رتبه دهم هرگز برای تراکتور خوب نیست و باید تلاش کنیم تا نتایج خوبی رقم بخورد.

سرپرست باشگاه تراکتورسازی با اشاره به برنامه هایش تاکید کرد:

وظیفه من این است که ابتدا درباره مسائل مربوط به باشگاه با صداقت جلو برود و شفاف سازی انجام دهم. چه یکروز در تراکتورسازی کار کنم و چه مدت بیشتری در کنار تیم باشد، برای جبران نتایج گذشته قدم برمی دارم. هدف اول ما این است که مقدماتی واگذاری باشگاه را به بخش خصوصی فراهم کنیم و زمینه را برای تقویت تیم در سال های آینده کلید بزنم.

عباس الیاسی در پایان افزود:

از بازیکنان باتعصب تیم و کادرفنی قدرت مان که توانستند مقابل فولاد به نتیجه مطلوب برسند، تشکر می کنم. فولاد یکی از بهترین تیم های ایران است و کسب ۳ امتیاز ارزشمند خواهد بود. از حالا باید برای فصل آینده کارمان را استارت بزنیم و از هواداران نیز می خواهیم با حمایت خوب خود شرایط را برای موفقیت فراهم کنند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تراکتورسازی عباس الیاسی مصطفی آجورلو صنعت نفت باشگاه تراکتورسازی لیگ هفدهم باشگاه تراکتورسازی تراکتورسازی سرپرست باشگاه تراکتورسازی صنعت نفت عباس الیاسی لیگ هفدهم مصطفی آجورلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۸۵۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی تیم‌های برتر اولین استارت آپ دانش آموزی هنرستان‌های دخترانه گلستان

تیم هنرستان بهاران گنبدکاووس و تیم‌های هنرستان‌های بعثت ۱ و ۲ گرگان به ترتیب عنوان نخست این رقابت‌ها را کسب کردند.

محمدتقی قلی نژاد معاون آموزشی اداره کل آموزش و پرورش گلستان در اولین استارت آپ ویکند دانش آموزی هنرستان‌های دخترانه گلستان (گام) به میزبانی هنرستان کشاورزی شهید رجایی گنبدکاووس گفت: پاییز پارسال مرحله اول این رویداد علمی با ۵٠٠ ایده دانش آموزی دو بخش شرق و غرب گلستان برگزار شد.

وی با عنوان اینکه در این مرحله ۱۴ تیم از ۱۳ هنرستان استان با ۱۵٠ هنرجو رقابت کردند، گفت: بیشتر ایده‌های دانش آموزان در بخش کسب و کار است تا در آینده این ایده‌ها به محصول و اشتغال تبدیل شود.

مسابقات استارت آپ ویکند دانش آموزی هنرستان‌های پسرانه استان گلستان نیز دو هفته آینده به میزبانی هنرستان کشاورزی شهید رجایی گنبدکاووس برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • معرفی تیم‌های برتر اولین استارت آپ دانش آموزی هنرستان‌های دخترانه گلستان
  • اولین واکنش پیولی به توافق با ناپولی و اعتصاب هواداران افراطی میلان
  • هشدار متفاوت به روسای قوا تا کارمان به فاجعه نکشیده!
  • پاسخ به مهم‌ترین پرسش هواداران استقلال؛ مدیرعامل آینده آبی‌ها کیست؟
  • دستیار آینده مسعود شجاعی از حالا مشخص است!
  • بهترین زمان برای مسواک زدن / چند بار در روز مسواک بزنیم؟
  • بیانیه تند و تیز پرسپولیس؛ هوادار سپاهان تفکرات داعشی را فریاد زد، حالا نوبت مسائل ناموسی شد؟
  • ستاره تیم ملی: نه قرمز و نه آبی، من طرفدار تراکتورسازی هستم
  • تجمع دانشجویان فرانسوی مقابل مدرسه عالی روزنامه نگاری
  • عباس زاده با شعار معروف روی دوش هواداران نساجی!