Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-24@22:39:50 GMT

کادیلاک در حال معرفی کراس اوور جدید

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۸۵۵۲۹

کادیلاک در حال معرفی کراس اوور جدید

رکنا: رئیس جدید کادیلاک معرفی شد و قصد دارد در جهت لوکس سازی خودروهای خود تلاش بیشتری کند.

جنرال موتورز در اقدامی ناگهانی پس از نزدیک به چهار سال، رئیس کادیلاک آقای «Johan de Nysschen» را بر کنار کرده و آقای «Steve Carlisle» را جایگزین او نموده است. در این رابطه، رئیس جنرال موتورز آقای «Dan Ammann» طی بیانه‌ای گفته است:

«ما از تلاش‌های Johan de Nysschen در چهار سال گذشته جهت ایجاد پایگاهی قدرتمند برای کادیلاک قدردانی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهان به‌سرعت در حال تغییر است و ما با معرفی کراس‌اوور جدید XT4 بلافاصله بر فرصت‌هایی که از این تغییر ایجاد شده است سرمایه‌گذاری کرده‌ایم. انتصاب Steve Carlisle به‌عنوان رئیس کادیلاک باعث می‌شود که تلاش‌های ما در این زمینه سریع‌تر پیش رود».

Johan de Nysschen در طول زمان ریاست خود بر این برند لوکس آمریکایی تغییراتی را در آن ایجاد نمود که غالباً نتایج قابل‌توجهی را در پی داشته است. او دفتر مرکزی کادیلاک را از دیترویت به نیویورک منتقل کرد و همچنین اجراکنندهٔ پروژهٔ Pinnacle نیز بود که شامل برنامه‌های بلندپروازانه‌ای برای اصلاح برند کادیلاک و همین‌طور نمایندگی‌های فروش آن می‌شد. بااین‌حال در اولین سالی که Johan de Nysschen به‌طور کامل صندلی ریاست کادیلاک را در اختیار داشت یعنی در سال 2015، این شرکت کاهش فروش 11 درصدی را تجربه نمود و سال گذشته هم فروش آن در ایالات‌متحده 8 درصد کاهش داشت. همچنین هرچند فروش کادیلاک در سه‌ماههٔ نخست سال جاری افزایشی 8.1 درصدی را تجربه کرده اما این افزایش فروش هم با کمک مشوق‌های سنگینی ایجاد شده است.

Nysschen همچنین بیشتر بر روی سدان‌ها تمرکز داشت درحالی‌که بازار Store و خریداران به‌سرعت به سمت کراس‌اوورها و اس‌یووی‌ها حرکت کرده‌اند؛ بنابراین نه‌تنها سدان‌های کادیلاک فاقد ویژگی‌ها و کیفیت رقبای اروپایی و آسیایی بودند بلکه پرفروش‌ترین محصول این شرکت یعنی کراس‌اوور SRX هم همچنان به‌عنوان خودرویی قدیمی تا سال 2017 روی خط تولید باقی ماند تا اینکه نهایتاً با مدل XT5 جایگزین شد. تنها چند ماه پیش نیز کادیلاک کراس‌اوور کوچک‌تر XT4 را معرفی کرد اما درنهایت حرکت آهسته به سمت حضور پررنگ‌تر در بخش فوق‌العاده رقابتی کراس‌اوورها هم کمکی به Nysschen نکرد.

اما همان‌طور که گفته شد، Johan de Nysschen با Steve Carlisle جایگزین شده است که قبلاً رئیس و مدیرعامل جنرال موتورز کانادا بوده است. وی فعالیت حرفه‌ای خود را در سال 1982 به‌عنوان یک دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی صنایع در جنرال موتورز آغاز کرد. او در دوران فعالیت حرفه‌ای خود در این شرکت چندین سِمَت رهبری داشته است که ازجملهٔ آن‌ها می‌توان به رئیس بخش برنامه‌ریزی جهانی محصولات بین سال‌های 2010 تا 2014 و رئیس و مدیرعامل بخش جنوب آسیا بین سال‌های 2007 تا 2010 اشاره کرد.

Steve Carlisle طی بیانه‌ای گفته است:

«پتانسیل کادیلاک در سراسر جهان باورنکردنی است و من افتخار می‌کنم که انتخاب شده‌ام تا بخشی از برنامه‌های آیندهٔ این شرکت باشم. من امیدوارم که حرکت روبه‌جلوی فعلی کادیلاک همچنان ادامه داشته باشد و ما به مأموریت خود برای رساندن کادیلاک به اوج لوکس‌سازی دنیا ادامه می‌دهیم».

Carlisle به‌عنوان رئیس و مدیرعامل جنرال موتورز کانادا کمک کرد که سال 2017 به بهترین سال فروش برندهای جی‌ام‌سی، بیوک و کادیلاک در کانادا تبدیل شود و بدین ترتیب جنرال موتورز به‌عنوان پرفروش‌ترین خودروساز در این کشور دست پیدا کرد. حال اما معاون ارشد بخش برنامه‌های جهانی محصولات جنرال موتورز آقای «Travis Hester» جایگزین Carlisle به‌عنوان مدیرعامل جنرال موتورز کانادا شده است.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران بازار Store مدل کارشناسی ارشد تلگرام آمریکایی رئیس سراسر جهان کادیلاک عکس وحشتناک فیلم حوادث گلستان اخبار گلستان ایران داغترین ها پدر گلستان قربانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۸۵۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جدید دانشگاه شهید محلاتی سپاه پاسداران معرفی شد

حجت‌الاسلام و‌المسلمین سیدحسین هاشمی به عنوان رئیس جدید دانشگاه شهید محلاتی سپاه معرفی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران و جمعی از مسئولان استان قم، حجت‌الاسلام و‌المسلمین سیدحسین هاشمی به عنوان رئیس جدید دانشگاه شهید محلاتی سپاه پاسداران معرفی شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه، در این مراسم با تقدیر و تشکر از از زحمات هفت ساله حجت‌الاسلام والمسلمین زین‌العابدین نجفی در مسند ریاست دانشگاه شهید محلاتی، برای حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین هاشمی رئیس جدید دانشگاه آرزوی موفقیت کرد.

دیگر خبرها

  • نشان نقره کراس کانتری نوجوانان کشور برای رکابزن نهاوندی
  • رئیس‌کل جدید دادگستری سیستان و بلوچستان معرفی شد
  • منتخبان تیم ملی موتور کراس ایران برای مسابقات جهانی ترکیه
  • دختر موتورسوار اهل خراسان شمالی به مسابقات جهانی اعزام می‌شود
  • آغاز تولید خودروهای برقی چینی در تایلند
  • هزینه نگهداری از پرخرج‌ترین خودروهای آمریکایی در حد خودروهای داخلی است!
  • قهرمانی پرتو آذر در مسابقات کراس کانتری دوچرخه‌سواری اسپانیا
  • فرانک پرتوآذر قهرمان کراس کانتری کلاس۲ جهانی اسپانیا شد
  • رئیس جدید دانشگاه شهید محلاتی سپاه پاسداران معرفی شد
  • قهرمانی پرتوآذر در دوچرخه‌سواری کراس کانتری کلاس۲ جهانی