Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: امید و آرمان دوبرادر جنایتکاری هستند که فراری شده اند.

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با انتشار تصاویر متعلق به دو برادر که به اتهام قتل عمـد تحت تعقیب هستند ، از شهروندان جهت دستگیری این دو نفر درخواست همکاری کرد . به گزارش گروه جنایی رکنا، ساعت 10 شب سی ام اردیبهشت ماه سال 94  و از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 کشف جسد متعلق به مردی 50 ساله به هویت مشخص در محل کارش واقع در خیابان پیروزی – خیابان شکوفه به کلانتری 110 شهدا اعلام شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
با حضور مأمورین در محل و تأیید خبر اولیه ، موضوع به اداره دهم ویژه قتل Murder پلیس Policeآگاهی و قاضی Judge کشیک ویژه قتل دادسرای امور جنایی اعلام ، پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمـد تشکیل و تحقیقات جهت شناسایی قاتل The Murderer یا قاتلین در دستور کار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت . 
نحوه کشف جسد : 
با حضور کارآگاهان در محل و انجام تحقیقات در خصوص نحوه ی کشف جسد مشخص شد که پس از عدم پاسخگویی مقتول به تماس های تلفنی اعضای خانواده و نهایتا عدم مراجعه ی ایشان به خانه ، پسر و خواهرزاده اش به دفتر کار وی در طبقه دوم یک ساختمان تجاری که در آن به کار خرید و فروش تلفنی خودرو مشغول بکار بود رفته و در آنجا با جسد مقتول - با دست و پا و دهان بسته شده با چسب - مواجه شدند که بلافاصله موضوع را به 110 و اورژانس اطلاع می دهند . 
تحقیقات پلیسی : 
کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که مقتول هر روز ساعت 10 الی 10:30 از خانه خارج و به محل کارش مراجعه می کرده ؛ حدودا ساعت 14:00 الی 14:30 برای استراحت و صرف نهار به خانه باز می گشته و مجددا در ساعت 17:00 به محل کارش رفته و نهایتا ساعت 21:00 الی 21:30 به محل سکونتش مراجعت می کرده ؛ همچنیندر ادامه تحقیقات از اعضای خانواده ی مقتول مشخص شد که وی در روز جنایت Crime ، حوالی ساعت 11:45 الی 12:00 با شخصی به نام امید در محل کارش ملاقات داشته و صراحتا طی تماس تلفنی عنوان نموده است که : " در خدمت آقا امید هستیم " و پس از آن دیگر پاسخگوی تماس های تلفنی خود نبوده است . 
ناپدید شدن امید و برادرش : 
با شناسایی "امید" به عنوان آخرین شخصی که با مقتول ملاقات داشته ، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که امید از بستگان همسر مقتول است که به همراه برادرش آرمان در منطقه بازار Store – پاساژ اعظم اقدام به اجاره یک مغازه نموده است ؛ کارآگاهان اداره دهم به محل کار دو برادر در بازار مراجعه و اطلاع پیدا کردند که امید و آرمان به دلیل مشکلات مالی و عدم توانایی در پرداخت اجاره نسبت به بازتحویل مغازه و فسخ قراراد اجاره اقدام کردند ؛ در ادامه کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که مقتول بابت راه اندازی کار این برادر در بازار تهران ، مبلغ 500 میلیون تومان به صورت قرض الحسنه پول پرداخته کرده اما در زمان سررسید بازتحویل پول آنها از پرداخت آن خودداری کرده و همین موضوع باعث اختلاف آنها با مقتول شده بود . 
در شرایطی تحقیقات از این دو برادر در دستور کار کارآگاهان اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت که کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که آنها دقیقا یک روز پس از وقوع جنایت ، بدون اطلاع شریک خود اقدام به سرقت Stealing کلیه اموال داخل انبار و مغازه کرده و پس از آن متواری شدند . 
مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با انتشار این خبر اعلام کرد : شواهد و دلایل بدست آمده نشان از آن دارند که این دو برادر در ارتکاب جنایت نقش مستقیم داشته و دقیقا از همان تاریخ جنایت از محل زندگی خود متواری شدند ؛ لذا هماهنگی لازم با بازپرس محترم پرونده جهت انتشار تصاویر بدون پوشش هر دو برادر انجام شده است ؛ لذا از کلیه شهروندان محترم که موفق به شناسایی این دو قاتل متواری شده و اطلاعاتی در خصوص مخفیگاه و یا محل تردد آنها دارند درخواست می شود تا هرگونه اطلاعات خود را از طریق شماره تماس 51055428 در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند . 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران جنایی قتل Murder پلیس Police قاضی Judge قاتل The Murderer جنایت Crime بازار Store سرقت Stealing اخبار حوادث قاتل پلیس دستگیری عکس حوادث تهران دو برادر اخبار تهران عکس وحشتناک فیلم حوادث گلستان اخبار گلستان ایران داغترین ها پدر گلستان قربانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۸۵۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل شهروند رودباری در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد

فرمانده انتظامی رودبار گفت: با تلاش بی‌وقفه کارآگاهان پلیس آگاهی قاتل فراری ۲۷ ساله که در این شهرستان مرتکب قتل شده بود، کمتر از ۲۴ ساعت در یکی استان‌های همجوار شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل پایگاه خبری پلیس گیلان، عیسی روشن‌قلب اظهار کرد: با دریافت خبری مبنی بر درگیری چند نفر و قتل یکی از این افراد در شهرستان رودبار و اطلاع آن به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و متواری شدن قاتل از محل ارتکاب جرم، مأموران پلیس آگاهی پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: با اقدامات فنی و تحقیقات گسترده، محل اختفا متهم در یکی از استان‌های همجوار شناسایی شد و پس از اخذ نیابت قضائی، پلیس به آدرس محل مورد نظر اعزام و متهم را کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار با بیان اینکه این فرد به ارتکاب قتل اعتراف و علت و انگیزه خود را از این اقدام اختلافات شخصی عنوان کرد، گفت: قاتل ۲۷ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

روشن‌قلب با بیان اینکه ناتوانی در مهار خشم و عصبانیت در هنگام نزاع و درگیری، عواقب بسیار ناگوار و جبران‌ناپذیری به همراه دارد، خاطرنشان کرد: احترام به قانون معرف منزلت اجتماعی و جایگاه رفیع شهروندان است.

کد خبر 736737

دیگر خبرها

  • دستگیری جگرفروش قاتل در لواسان/بازداشت عامل اغفال دختر دانشجو
  • ۱۵۰ همت برای ادامه طرح دارویار در سال آینده
  • شرط جالب خانواده مقتول برای بخشش قاتل
  • خرید لباس برای بچه های بی سرپرست، شرط بخشش قاتل
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری منجر به قتل در ارومیه
  • کلاهبردار حرفه ای با ۳۰۰ شاکی توسط پلیس آگاهی آذربایجان‌غربی دستگیر شد
  • قاتل شهروند رودباری در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد
  • خودزنی برای فرار از دست پلیس؛ دستگیری قاتل در خواب سنگین
  • دستگیری قاتل در خواب سنگین/ او برای فرار از دست پلیس، خودزنی کرده بود
  • مصرف قرص روانگردان به قتل منتهی شد