Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@16:16:57 GMT

مرمت معابر روستایی حریم جنوب تهران

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۸۵۸۲۷

مرمت معابر روستایی حریم جنوب تهران

ری- معاون فنی و عمران شهرداری منطقه ۲۰ تهران از مرمت معابر روستایی حریم جنوب تهران و تسهیل تردد در معابر شهری این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم بابازاده ظهر شنبه با اعلام این خبردر جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس نظارت های میدانی مدیران و کارشناسان شهری، لکه گیری ۳۲۰ موقعیت در معابر شهری در حال اجراست که در بازه زمانی ۱۵ روز کاری انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بابازاده با اشاره به اینکه این طرح ترمیم معابر شهری، ۵۷ درصد پیشرفت داشته است، افزود: این طرح با توزیع ۷۵۰ تن آسفالت در مساحتی به متراژ ۳۳۰۰ مترمربع همراه خواهد بود که با اجرای آن بخش عمده ای از نیازهای عمرانی محلات ۲۰ گانه که مدنظر شهروندان نیز است برطرف می شود.

وی خیابان های ورامین، ابن بابویه، شهید غیوری، فدائیان اسلام، شهید صمدی، شهید داسار، دیلمان، کمیل، امامزاده ابوالحسن، سیزده آبان، شهید رضازاده، شهید امانی، شهید صحرایی، جاده معدن، شهید قزاقی، گلبرگ، دهخدا، قدس، والفجر، شهید اردستانی، صفائیه، شهید بیات، شهید فدایی، علائین، جاده قم، امین آباد، شهید رجایی، شهیدثابت نیا و شهید عرب خواری را از جمله موقعیت های لکه گیری آسفالت در این طرح ۱۵ روزه برشمرد.

بابازاده با اشاره به اینکه برای بهره مندی ساکنان نقاط جمعیتی محدوده حریم از خدمات مدیریت شهری، این طرح در روستاهای شهرری نیز اجرا می شود، گفت: ۴۵ موقعیت لکه گیری آسفالت در ناحیه ۷ منطقه ۲۰ شامل روستاهای قلعه نو، طالب آباد، اسلام آباد و غنی آباد پیش بینی شده است که در حال اجراست.

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه ۲۰ تهران یادآور شد: با توجه به بارندگی های اخیر، عملیات توزیع آسفالت با لحاظ شرایط آب و هوایی مناسب برای توزیع آسفالت انجام می شود تا بر طبق استانداردهای فنی، فعالیت ها اثرگذار و با کیفیت به اجرا برسد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۸۵۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات آسفالت معابر کوی نورد اهواز

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز گفت: عملیات اجرایی پروژه زیرسازی و آسفالت معابر منازل نورد کوی مهدیس به مساحت ۱۱۰ هزار مترمربع با بودجه‌ای نزدیک به ۸۶۰ میلیارد ریال آغاز شد.

مهدی مراد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: به منظور بهبود و بهسازی کیفیت آسفالت معابر شهری و در راستای سهولت تردد خودروها، تسهیل در رفت و آمد و با هدف جلب رضایتمندی شهروندان، اجرای عملیات بهسازی و آسفالت معابر منازل نورد کوی مهدیس در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در حال حاضر این پروژه در مراحل ابتدایی قرار دارد که پس از تسطیح و رگلاژ، خاکبرداری و خاک‌ریزی عملیات، زیرسازی و آسفالت انجام خواهد شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز خاطرنشان کرد: مساحت پروژه کوی مهدیس ۱۱۰ هزار مترمربع با اعتباری نزدیک به ۸۶۰ میلیارد ریال است که طی مدت ۹ ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

مرادحسینی اضافه کرد: اجرای این پروژه به بهسازی محیط شهر و افزایش کیفیت زندگی شهروندان منجر خواهد شد.

کد خبر 751018

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات روکش و لکه‌گیری آسفالت معابر منطقه ۸ اصفهان
  • ‌اعلام حداکثر سرعت مجاز در معابر شهری شیراز
  • توزیع ۲۸۸۰ تن آسفالت در معابر غرب و شمال‌غرب تبریز
  • آغاز عملیات آسفالت معابر کوی نورد اهواز
  • آسفالت بیش از ۵۰۰۰۰ مترمربع معابر در هفته سی و هفتم در شیراز
  • قرارگاه جهاد آسفالت در کرمان راه اندازی شد
  • خسارت بارش‌های سیل‌آسای سراوان به آسفالت معابر
  • آغاز ۲.۵ میلیون مترمربع آسفالت معابر شهر کرمان+تصویر
  • خیابان فلسطین اراک ساماندهی می‌شود
  • تردد در مسیر جنوب به شمال آزادراه تهران - شمال ممنوع شد