Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-27@20:08:23 GMT

سخنگوی سپاه:اسنپ ربطی به ما ندارد

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۸۵۸۴۶

سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف با تکذیب برخی شایعات گفت: برغم برخی شایعات "اسنپ" هیچ ربطی به سپاه ندارد. ناطقان: سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه در پاسخ به سؤالی پیرامون شایعات مطرح شده درخصوص ارتباط سامانه هوشمند حمل و نقل "اسنپ" به این نهاد، اظهار کرد: برغم شایعاتی که از مدت ها پیش زمزمه شده است، برای تنویر افکار عمومی و آگاهی ملت عزیز ایران تاکید می کنیم ، نه تنها" اسنپ" ، بلکه هیچ یک از سامانه های هوشمند حمل و نقل شهری، ارتباطی با سپاه نداشته و ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: از آحاد مردم شریف به ویژه رانندگان زحمتکش و اداره‌کنندگان آژانس ها که در ارائه خدمات به شهروندان عزیز با مشکلاتی هم مواجه شده اند، انتظار می رود به این شایعات توجهی نکنند و عوامل آن را که در تلاش برای تشویش افکار عمومی و تاثیرگذاری بر نگاه جامعه نسبت به سپاه هستند، ناکام گذارند.
سردار شریف موضوع اشتغال و ایجاد فرصت های شغلی برای آحاد مردم به ویژه جوانان عزیز و کاهش مشکلات معیشتی آنان را از جمله دغدغه های سپاه دانست و تصریح کرد: ملت فهیم ایران در اقصی نقاط کشور شاهد هستند که سپاه با توجه به بضاعت و ظرفیت های موجود، همت خود را برای‌کمک به اشتغال جوانان این مرز و بوم در پروژه‌ها و طرح های سازندگی ، عمرانی و محرومیت زدایی معطوف ساخته است و ورودی به عرصه هایی چون خدمات تاکسیرانی ندارد.
منبع: ایسنا برچسب ها: سخنگوی سپاه ، اسنپ ، اشتغال

منبع: ناطقان

کلیدواژه: سخنگوی سپاه اسنپ اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۸۵۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماندن یا رفتن ژاوی هیچ ربطی به من ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی چند هفته قبل اعلام کرده بود که دیگر تصمیم برای ادامه همکاری با بارسلونا ندارد و هر اتفاقی هم که رخ دهد در انتهای فصل جاری نیمکت این تیم را ترک خواهد کرد و به دوران حضورش در بارسا به عنوان مربی پایان خواهد داد.

از همون زمان اعلام شد که خوان لاپورتا و دیگر مدیران باشگاه بارسلونا در تلاش هستند تا مربی جوان را از تصمیمی که گرفته منصرف کند و در نهایت موفق به انجام این کار شدند و او را راضی کردند که فصل آینده هم در سمت سرمربی این تیم حضور داشته باشد.

سرمربی و رئیس بارسلونا روز گذشته در نشست خبری این تصمیم را به صورت رسمی به خبرنگاران و هواداران این تیم اعلام کردند و تباس ساعاتی بعد در پاسخ به سوالی در این باره به رسانه‌ها گفت:«ماندن ژاوی در بارسلونا تصمیمی است که این باشگاه گرفته است.

من روی چنین مسائلی تمرکز نمی‌کنم و به همین دلیل مهم نیست که آیا این اتفاق من را شگفت زده کرده است یا نه. در جایگاهی نیستم که درباره مربیان و کارهایی که انجام می‌دهند صحبت کنم. اگر لاپورتا معتقد است که این تصمیمی درست برای بارسلوناست و ژاوی خوشحال است، پس این بهترین تصمیم برای بارسا خواهد بود اما من نمی‌توانم در این باره نظر بدهم.»

دیگر خبرها

  • سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد
  • سخنگوی بورل: گنجاندن نام سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی ممکن نیست
  • ماندن یا رفتن ژاوی هیچ ربطی به من ندارد!
  • سردار فدوی: شهید حجازی در توانمندسازی جبهه مقاومت نقش موثری ایفا کرد
  • توئیت جدید عضو دفتر رهبری درباره سردار بلندپایه سپاه
  • سردار فدوی: نقش شهید حجازی در توانمندسازی مقاومت موثر است
  • سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز
  • فرماندهی که در تمامی مسئولیت‌ها موفق بود
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد