Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-27@17:52:38 GMT

معرفی هتل مشهد و رزرو هتل

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۸۵۹۲۸

معرفی هتل مشهد و رزرو هتل

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ وجود مرقد منور حضرت امام رضا علیه السلام در شهر مقدس مشهد سبب شده است که این شهر به یکی از بااهمیت ترین شهرهای گردشگری ایران تبدیل شده است.سالانه این شهر توسط میلیون ها نفر به عنوان مقصد اصلی سفرشان انتخاب می شود.علاوه بر وجود حرم حصرت امام رضا علیه السلام، وجود جادبه های زیارتی و گردشگری بسیار زیاد در این شهر، باعث توجه زیاد مسافران به این شهر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ایام پیک سال جایی برای مسافران محترم یافت نمی شود.حتی در برخی اوقات،در ایام غیر از ایام پیک سال و ایام عادی هم طرفیت هتل ها پر می شود و اقامت و رزرو هتل مشهد به کار بسیار دشواری تبدیل می شود.البته در این شهر ،هتل ها و هتل آپارتمان های بسیار زیادی دارد و می توان گفت بیش از ۱۰۰۰هتل و هتل اپارتمان در شهر مشهد وجود دارد.

انتخاب هتل و هتل آپارتمان مشهد مناسب در جهان اقامت کار دشواری است با توجه به این تعداد بالای اقامتگاه ها در مشهد و تنوع فراوان آنها و نیز کمبود زمان در سفر و بحث صرفه جویی در زمان که مهم ترین فاکتور در طول سفر است و نیز وجود برخی واسطه های سود جو که بنام زوار کش مطرح می شوند و فقط در پی سود خویش می باشند حساسیت این موضع را زیاد کرده است.

هر فرد برای رزرو هتل مشهد و هتل آپارتمان مشهد فاکتور های مانند قیمت مناسب وصرفه جویی و بهینه بودن بحث اقتصادی و مالی رزرو هتل و علاوه بر فاصله نزدیک تا حرم مطهر که بتوان مسیر را در فاصله ای کم طی نکرد و پیاده بتوان بارها در روز این مسیر را طی کرد خصوصا برای آن دسته از زائرانی که سن بالاتری دارند بسیار مهم است.

علاوه بر این ها قطعا درجه و کیفیت تمیزی و نظافت بالا هتل مشهد و هتل آپارتمان مشهد و حتی تازه تاسیس بودن آن در درجه اهمیت زیادی قرار دارد. پس انتخاب این اقامتگاه با اینهمه فاکتور مهم کار سخت و زمانبر است.

با توجه به گسترش فضای مجازی و اعتماد سازی ایده آل در فضای مجازی و سهولت زیادی که در امور مختلف از جمله گردشگری و رزرو هتل در این فضا صورت گرفته است استفاده از فضای مجازی و سامانه ها و وب سایت های رزرو آنلاین معتبر و دارای مجوز از سازمان گردشگری میتوان کمک شایانی به بحث رزرو هتل و انتخاب و شناسایی هتل و هتل آپارتمان مناسب در مشهد کند. کاربران با مراجعه به وب سایت های رزرو هتل مانند : http://www.irhotelbooking.ir/%D9%87%D8%AA%D9%84-%D9%85%D8%B4%D9%87%D8%AF

لیست هتل های مشهد و هتل آپارتمان های مشهد که همگی مورد تایید این سامانه رزرو هتل هستند هتل مورد نظر خود را بر اساس اطلاعات و توضیحات کامل در مورد هتل تصاویر حقیقی و واقعی هتل و امکانات و نرخنامه هتل و فاصله هتل تا حرم مطهر و اماکن مهم مشهد انتخاب و رزرو نمایند. در صورت که نیاز به مشاوره داشتند می توانند با تماس با تلفن های سامانه از مشاوران ایده آل و حرفه ای رزرواسیون هتل استفاده نموده و بهترین هتل مشهد را انتخاب نمایند.

401

هتل آپارتمان هتل اقامتگاه شهرهای گردشگری ایران حضرت امام رضا علیه السلام

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۸۵۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوتاهی در معرفی استان کرمان قابل قبول نیست

ایسنا/کرمان رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان با انتقاد از عملکرد وزارت میراث فرهنگی به دلیل کوتاهی در معرفی استان کرمان گفت: وظیفه وزارت میراث فرهنگی است که کرمان را معرفی کند و سوال اینجاست که کرمان با این همه ظرفیت‌های گردشگری چه جایگاهی دارد؟ 

سیدمهدی طبیب زاده ظهر امروز هشتم اردیبهشت ماه در نشست هم اندیشی حوزه میراث فرهنگی و گردشگری با اصحاب رسانه اظهار کرد: کرمان و ظرفیت‌های آن متاسفانه آنگونه که باید معرفی نشده است.

وی با بیان این مطلب که کرمان نسبت به سایر استان‌های دیگر ناشناخته‌تر است، تصریح کرد: باید حلقه‌های گردشگری در استان کرمان شکل بگیرد و رسانه‌ها کرمان را با آنچه که هست، معرفی کنند.

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمان تصریح کرد: به دنبال معرفی متفاوت و واقعی استان کرمان هستیم و کرمان را به عنوان مقصد گردشگری و سرمایه‌‍گذاری قرار دهیم.

وی ادامه داد: رونق اقتصاد گردشگری کرمان مستلزم ورود توریست داخلی و بین المللی است و جشنواره ملی چند رسانه‌ای میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی می‌تواند در این زمینه کمک کند.

طبیب زاده عنوان کرد: رسانه‌های استان در برگزاری جشنواره ملی چند رسانه‌ای میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بسیار موثر خواهند بود.  

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمان بیان کرد: برای برگزاری این جشنواره باید همه نهادها و سازمان‌ها همکاری کنند زیرا میراث فرهنگی و اتاق بازرگانی به تنهایی نمی‌تواند آن را برگزار کنند.

وی اظهار کرد: صاحب نظران بگویند که تولید محتوای کرمان چگونه باشد تا گردشگران به استان جذب شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  •  طی چندماه گذشته، معرفی ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری ماکو در نمایشگاه اکسپو 
  • سومین جشنواره چند رسانه‌ای گردشگری کشور به میزبانی کرمان برگزار می‌شود
  • معرفی ۳۰ رشته صنایع دستی و هنرهای سنتی فارس در اکسپو تهران
  • کوتاهی در معرفی استان کرمان قابل قبول نیست
  • معرفی ۳۰ رشته صنایع دستی فارس در اکسپو تهران
  • اقدامات منطقه هفت حوض برای توسعه گردشگری مشهد در ۱۴۰۳
  • جزئیات اقدامات منطقه هفت حوض برای توسعه گردشگری مشهد در ۱۴۰۳
  • قطب گردشگری، ترمینال خارجی ندارد
  • معرفی ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری ماکو در نمایشگاه اکسپو
  • فصول مناسب برای سفر به مشهد چه زمانی است؟