Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد مستضعفان؛ در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص ایجاد پایلوت اقتصاد مقاومتی در یکی از مناطق محروم کشور، بنیاد مستضعفان شهرستان قلعه گنج استان کرمان را به‌عنوان شهر الگوی اقتصاد مقاومتی انتخاب کرد.
از زمان انتخاب این شهرستان به‌عنوان شهر الگوی اقتصاد مقاومتی فعالیت‌های متعددی در حوزه های مختلف برای توسعه پایدار منطقه قلعه گنج  از سوی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در این منطقه انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از این اقدامات  راه‌اندازی کارخانه آهک قلعه گنج می‌باشد.
 
طرح احداث کارخانه تولید آهک در زمینی به مساحت 14 هکتار آغاز شده  و بر اساس برنامه‌ریزی به عمل آمده پیش بینی می‌شود در نیمه دوم سال 97 به بهره‌برداری برسد.  در حال حاضر 30 نفر از افراد بومی منطقه قلعه گنج در سایت احداث مشغول به کار می‌باشند و در صورت راه‌اندازی کارخانه حدود 50 نفر اشتغال مستقیم ایجاد خواهد شد.
 
کارخانه آهک قلعه گنج با ظرفیت تولید سالانه 90 هزار تن آهک در در استان کرمان توسط شرکت معدنی دماوند به بهره برداری خواهد رسید. این خط شامل سه پایه کوره، سازه پیشگرم کن، کولر، نوار نقاله ها و سرندهای ورودی، سیلوها و بونکرهای مواد، ساختمان برق، تونل های برق و ... می باشد.
 
کلنگ ساخت این کارخانه 29 شهریور 96 با حضور مهندس محمد سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان  و با  اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال به زمین زده شد.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۸۶۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۲ هکتار از رودخانه‌های استان یزد

 منصوری معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای استان یزد با اشاره به به سیلاب‌های اخیر و ضرورت حفظ و حراست از بستر رودخانه‌ها گفت: در حال حاضر، در ۳۷ کیلومتر از رودخانه‌های استان یزد، حد حریم و بستر انجام شده است.

وی افزود: همچنین ۳۴ کیلومتر از رودخانه‌ها لایروبی و در ۲/۳ رودخانه‌ها دیواره ساحلی کشیده شده است.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای استان یزد به رفع تصرف اخیر در رودخانه ارزانک از توابع بخش خضرآباد اشاره کرد و گفت: ۴ مورد تصرف شامل ساخت استخر، درختکاری و ساخت منزل مسکونی در این رودخانه انجام شده بود که با دستور مقام قضایی رفع تصرف شد.

مردم می‌توانند در صورت مشاهد تصرف در حریم و بستر رودخانه‌ها با سامانه شکایات مردمی شرکت آب منطقه‌ای استان یزد به شماره تلفن ۳۱۰۷۷ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • آئین تکریم مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید بانک سینا برگزار شد
  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره‌برداری بوستان بزرگ شهر در یزد
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای استان کرمانشاه در قالب پروژه‌های ملی، استانی و قرارگاه محرومیت‌زدایی
  • بهره‌برداری از ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار در ۱۴۰۳/ تولید نفت و گاز ایران امسال جهش خواهد داشت
  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی قلعه مختار اندیمشک نیاز آبی مردم را برطرف می‌کند
  • توزیع عادلانه امکانات در مدارس کرمانشاه با رویکرد محرومیت‌زدایی
  • رفع مشکل آب شرب روستا‌های تمتان و قلعه اسماعیل آقا در ارومیه
  • رفع تصرف ۲ هکتار از رودخانه‌های استان یزد
  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست
  • بهره‌برداری از پروژه خانه وثوق تا پاییز و فروغ تا پایان سال