Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول دبیرخانه اجرایی نمایشگاه‌های کتاب بانک شهر از توزیع بن‌کارت‌های فیزیکی نمایشگاه کتاب تهران ویژه دانشجویان،طلاب و اساتید از امروز هشتم اردیبهشت در شعب و پیشخوان‌های شهرنت این بانک خبر داد. به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مهدی اکرمی با اشاره به نحوه توزیع بن‌کارت‌های فیزیکی سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: تمامی دانشجویان، طلاب و اساتیدی که به منظور دریافت بن‌کارت‌های فیزیکی این نمایشگاه ثبت نام کرده‌اند، می‌توانند به شعب و پیشخوان‌های شهرنت بانک شهر مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: زمان توزیع بن‌کارت‌های فیزیکی از امروز هشتم اردیبهشت آغاز و تا پایان روز نمایشگاه کتاب تهران ادامه دارد و متقاضیان می‌توانند با همراه داشتن کارت ملی و کارت دانشجویی برای دریافت بن‌کارت خود اقدام کنند.

مسئول دبیرخانه اجرایی نمایشگاه‌های کتاب بانک شهر تصریح کرد:همچنین برای افرادی که ثبت نام خود را به منظور خرید از طریق کارت ملی هوشمند انجام داده‌اند نیز پیامکی حاوی رمز خرید ارسال خواهد شد که از طریق آن می‌توانند در نمایشگاه کتاب خرید کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۸۶۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت سازمان لیگ با درخواست مالک باشگاه پرسپولیس برای خرید بلیت بازی با سپاهان

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، بانک شهر یکی از مالکان جدید باشگاه پرسپولیس قصد داشت برای اولین حرکت برای حمایت از سرخپوشان بلیت های بازی پرسپولیس و سپاهان را خریداری کند و در نهایت هواداران با پرداخت دو هزار تومان بلیت ها را تهیه کنند و ما التفاوت رقم بلیت را بانک شهر بپردازد اما با این درخواست باشگاه پرسپولیس مخالفت کرد.

پیش از این هم سازمان لیگ اعلام کرده بود هیچ باشگاهی از این پس حق ندارد بلیت بازی های تیمش را خریداری کند. البته پرسپولیس مدعی است که قصد رایگان کردن بلیت را نداشته اما با این حال باز هم سازمان لیگ با این خواسته موافقت نکرده است.

بازی پرسپولیس و سپاهان از ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مخالفت سازمان لیگ با درخواست مالک باشگاه پرسپولیس برای خرید بلیت بازی با سپاهان
  • مزیت خرید کتاب الکترونیک چیست؟
  • آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت
  • سرقت از مردم در پوشش کمک برای خرید بلیت مترو
  • آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان
  • سقف تراکنش‌ خرید از کارت‌های بانکی افزایش یافت
  • آغاز توزیع بیش از ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان
  • آغاز فعالیت کمیته ایمنی و سلامت سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • خرید گندم در خوزستان به ۵۶۰ ‌هزار تن رسید
  • خرید گندم در خوزستان به بیش از ۵۶۰ ‌هزار تن رسید