Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزش > توپ و تور - همشهری آنلاین:
تیم فوتوالی کشورمان که به عنوان صدرنشین از مرحله گروهی صعود کرده بود، در یک چهارم نهایی به مالزی باخت و به نیمه نهایی نرسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمن‌های ورزشی، با توجه به این که تیم نپال، حریف دوم تیم ایران دیر به محل مسابقات اعزام شد و نتواست مقابل تیم کشورمان حاضر شود، لذا کمیته مسابقات نتیجه این بازی را دو بر صفر به سود تیم ایران اعلام کرد و بدین ترتیب تیم ملی فوتوالی بعد از پیروزی روز اول برابر کره جنوبی، صاحب دومین برد متوالی خود شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم کشورمان در سومین مسابقه خود نيز در یک بازی برتر و با حساب دو بر صفر هند را مغلوب کرد و با اقتدار صدرنشین شد و به عنوان تیم نخست به جمع 8 تیم برتر راه یافت.

تیم کشورمان در این مسابقه با نتایج 18 بر 9 و 18 بر 10 هند را شکست داد.

اما تیم کشورمان روز پنجشنبه (6 فروردين) در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات برابر تیم قدرتمند مالزی دو بر یک شکست خورد و نتوانست به جمع چهار تیم برتر دنیا برسد.

در گیم نخست تیم مالزی 18 بر 12 به برتری دست یافت، اما در گیم دوم ملی پوشان کشورمان در یک مبارزه جانانه و میلیمتری با حساب 19 بر17 به برتری رسیدند.

در گیم سوم نیز دو تیم سایه به سایه هم به پیش می‌رفتند، ولی این تیم حریف بود که با نتیجه 15 بر 13 پیروز شد و به نیمه نهایی راه یافت.

در همین زمینه: فوتوالی قهرمانی جهان/ بانکوک؛ برد ایران در اولین بازی

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۸۶۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

3 گل برتر دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2023/24 / فیلم

صفحه لیگ قهرمانان اروپا ویدیویی از 3 گل برتر دور رفت مرحله نیمه نهایی فصل 2023/24 ( گل های لروی سانه، نیکلاس فولکروگ و وینیسیوس جونیور) را منتشر کرده است.

دانلود (5.7MB)

دیگر خبرها

  • 3 گل برتر دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2023/24 / فیلم
  • صعود تیم والیبال دانشجویان واحد کاشان به نیمه‌نهایی مسابقات دانشگاه آزاد
  • صعود مدعیان به نیمه‌نهایی رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی
  • صعود النصر به فینال جام حذفی عربستان با دبل رونالدو
  • ساعت و جدول پخش زنده فوتبال‌های امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • صعود یک پله‌ای ایران در هاکی روی یخ جوانان آسیا و اقیانوسیه
  • پنجمی تیم هاکی روی یخ جوانان ایران در مسابقات آسیا-اقیانوسیه
  • تیم هاکی روی یخ جوانان ایران پنجم شد
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • تیم هاکی روی یک جوانان ایران پنجم شد