Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛علی درستکار مجری تلویزیون با اشاره به اجرای «وقت وقت» برای ماه رمضان به گفت: برنامه «وقت وقت» قرار است در ماه رمضان قبل از زمان افطار به صورت زنده روی آنتن شبکه یک برود و همان رویکرد قبل را خواهد داشت؛ یعنی اینکه چه کنیم تا حالمان خوب شود.

وی اضافه کرد: فکر می‌کنم در ماه رمضان اراده بیشتری برای زبان‌ها و دل‌ها وجود دارد تا به سمت تغییر برویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من از مردم هم می‌خواهم برای این تغییرات همراهی کنند.

بیشتر بخوانید:درستکار: تصاویر زننده از «فاجعه منا» پخش نکنید


این برنامه در حدود یک ساعت روی آنتن می‌رود و امیدواریم مردم بتوانند در آن برای تغییر خود تصمیم بگیرند.

مجری «این شب ها» اظهار کرد: ما نوروز امسال «وقت وقت» را روی آنتن بردیم که هر روز حدود ۱۲ ظهر از شبکه یک پخش می‌شد که به گفته مدیران این برنامه در جذب مخاطب هم توفیق داشته است. این برنامه در نوروز به صورت تولیدی روی آنتن رفت و دلیلش هم این بود که هماهنگ کردن و پذیرایی از مهمانان در آن ایام برای ما سخت بود.

وی ادامه داد: نام برنامه متعلق به شعری از حافظ است که می‌گوید «صبا گر چاره داری وقت وقت است» و توضیحش هم این است که بالاخره وقتش رسیده که ما مردم جامعه خودمان در بهسازی حال و احوال جامعه تلاش کنیم و ببینیم سهم هر یک چقدر است.

این مجری تلویزیون بیان کرد: افراد در اوایل هر سال نو تلاش می‌کنند تا برنامه‌ای برای خود داشته باشند و ما هم خواستیم در «وقت وقت» بگوییم برای اینکه حال دیگران خوب باشد چه باید انجام داد.

درستکار عنوان کرد: ما در این برنامه یاد می‌گیریم تا به جای پرسش نسبت به عملکرد دیگران، رفتار خود را درست کنیم، چون رفتار دیگران را خوب یا بد، نمی‌توان تغییر داد پس اول باید سراغ تغییر خود برویم.

وی در پایان با اشاره به عملکرد مسئولان نیز تصریح کرد: ما برای تغییر عملکرد مسئولان تلاش نمی‌کنیم و به تغییر در خود می‌پردازیم و در این برنامه با استادان دانشگاه، جامعه شناسان و ... در این راستا گفتگو می‌کنیم.

منبع:مهر

انتهای پیام/

«وقتِ وقت» را ماه رمضان اجرا می‌کنم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار هنرمندان خواندنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۸۷۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰ برنامه ویژه دهه کرامت در کرمانشاه اجرا می‌شود

مدیر کانون‌های خدمات رضوی استان کرمانشاه از اجرای بیش از ۳۰۰ برنامه در دهه کرامت در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سیدجعفر امامیان امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ در نشست خبری با خبرنگاران، اظهار کرد: دهه کرامت همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه (س) آغاز شد و تا ولادت امام رضا (ع) ادامه دارد.

وی از تدارک بیش از ۳۰۰ برنامه اجرایی در دهه کرامت خبر داد و افزود: کرمانشاه از بیست‌ودوم اردیبهشت میزبان دو کاروان خدام رضوی است که جشن‌ها و برنامه‌های متنوع فرهنگی و دینی در نقاط مختلف استان با محوریت جشن‌های رضوی و زیر سایه خورشید با حضور خدام حرم رضوی برگزار می‌شود.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه جشن میلاد حضرت معصومه (س) با عنوان دختران آفتاب و میلاد امام رضا (ع) با عنوان زیر سایه خورشید را در قالب برنامه‌های محوری دهه کرامت عنوان و خاطرنشان کرد: بیست‌وسوم اردیبهشت‌، جشن دختران آفتاب در تالار انتظار برگزار خواهد شد.

امامیان تصریح کرد: میثاق ولایت، جشن دختر آفتاب، جشن‌های کریمان، عصر شعر ملکت هشتم، امام مهربانی، پویش همه خادم الرضائیم، اطعام رضوی، تجلیل از خدمات ملت، گل‌ریزان امام رضایی‌ها، یاد یاران، محفل انس با قرآن، مشاوره رایگان حقوقی و روانشناسی، جشن بند نسوان، یک استکان بهشت، پیاده‌روی خانوادگی، نذر شفا، سفره‌خانه امام رضا (ع)، میثاق با ولایت و رواق خدمت، نذر خون، ورزش زورخانه‌ای و تجلیل از ورزشکاران، تجلیل از نخبگان استانی و همایش مشاوران خانواده از برنامه‌های شاخص تدارک دیده برای هفته کرامت در استان کرمانشاه است.

وی برگزاری محافل انس با قرآن ویژه بزرگداشت دهه کرامت در سطح مساجد و کانون‌های فرهنگی هنری و بقاع متبرکه استان، برگزاری ایستگاه‌های صلواتی در نقاط مختلف استان، حضور خدام حرم مطهر رضوی در بیمارستان‌ها، زندان و اماکن فرهنگی در نقاط مختلف استان را از دیگر برنامه‌های این دهه در استان دانست.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه با اشاره اطعام بزرگ رضوی به تعداد ۳۰ هزار پرس و توزیع درب منازل، گفت: جشن باشکوه میلاد امام رضا (ع) در پارک شرقی کرمانشاه با حضور ابوذر روحی برگزار خواهد شد.

امامیان از اعطای مرخصی به زندانیان به نام‌های معصومه و رضا (ع) به مناسبت دهه کرامت خبر داد و افزود: برنامه نیز با همراهی خیران برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد مالی زیر ۵۰ میلیون تومان داریم.

کد خبر 751456

دیگر خبرها

  • ۳۰۰ برنامه ویژه دهه کرامت در کرمانشاه اجرا می‌شود
  • «توسعه خواندنی است» در راه نمایشگاه کتاب
  • مجری پرحاشیه از صداوسیما کنار گذاشته شده؟
  • فیلم| ادعای مضحک مجری BBC و واکنش مهمان برنامه
  • ادعای مضحک مجری بی بی سی درباره تظاهرات دانشجویان آمریکایی در پخش زنده | واکنش کارشناس برنامه را ببینید | ویدئو
  • تغییر برنامه رئیس سیا برای سفر به اسرائیل
  • نگاهی به مسایل اقتصادی کشور، در برنامه گفتگوی اقتصادی
  • سبک بسکتبال ایران باید تغییر کند/ ضعف برنامه‌ریزی دلیل انتقادهاست
  • برنامه گفتگوی اقتصادی از رادیو گفتگو
  • نامه خواندنی اینزاگی به هواداران اینتر