Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: سرانجام رئیس پلیس تهران سکوت خود در مورد برخورد مامور ناجا با دختر بدحجاب را شکست و ابعاد جدید از ماجرا را تشریح کرد.

به گزارش رکنا، سرتیپ رحیمی رئیس پلیس Police تهران در واکنش به برخورد اخیر گشت ارشاد با دختری جوان که واکنش هایی نیز به همراه داشت، اظهار کرد: مامور پلیس و همکار ما در پارک در حین قدم زدن با چهار خانم رو به رو می شوند که دو نفر از آنها وضع بسیار ناهنجاری داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مامور پلیس وظیفه خود می داند که به آن دو نفر تذکر دهد.
وی افزود: وظیفه مامور پلیس زن در جامعه برقراری امنیت است و زمانی که با ناهنجاری رو به رو می شود باید تذکر دهد. با این دو خانم نیز همین برخورد را کرده بود که در مقابل آن فرد شروع به فحاشی، توهین و برخورد تند با مامور ما کرده بود و بعد از آن مامور خانم را مورد ضرب وشتم قرار داده بود. مردم قضاوت Judgment کنند که حق با چه کسی است.
سرتیپ رحیمی گفت: وظیفه پلیس برقراری امنیت اجتماعی و امنیت اخلاقی در جامعه و همچنین برخورد با هنجارشکنان در جامعه است. اگر پلیس در مقابل کسی که مانند آب خوردن مقررات کشور را زیر پا می گذارد تذکر ندهد، پس وظیفه وجودی پلیس در جامعه چیست؟
رئیس پلیس تهران تصریح کرد: پلیس در مقابل فردی که توهین و فحاشی می کند و مامور پلیس راضرب و شتم قرار می دهد، وظیفه خود می‌داند که برخورد کند؛ اما عده ای آن پلیس را مورد شماتت قرار دادند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران پلیس Police قضاوت Judgment ضرب و شتم رئیس پلیس دختر تهران برخورد گشت ارشاد عکس وحشتناک فیلم اخبار گلستان حوادث گلستان ایران داغترین ها گلستان قربانی کودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۸۷۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

وزیر کشور از نیروهای فراجا از اجرای طرح نور توسط پلیس قدردانی کرده و آن را در راستای عمل به مطالبه عمومی جامعه دانست.

به گزارش ایسنا، احمد وحیدی در حاشیه آئین تکریم و معارفه استاندار مازندران با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره طرح اخیر پلیس در برخورد با کشف حجاب در کشور، گفت: حجاب از ارزش‌های ملی، دینی و اسلامی ماست و ایرانیان همیشه در طول زمان به رعایت حجاب و عفاف معروف بودند و امروز هم یک دستور قانونی است و اکثر بانوان آن را اجرا می‌کنند.

وی افزود: نیروهای فراجا با رعایت کرامت انسانی و همه جنبه‌های اخلاقی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نمی‌کنند تذکر می‌دهند.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: فراجا به همه مأموران خود تأکید کرده است تفکیک غفلت و اهمال شهروندان در اجرای قانون با تدبیر برای هنجارشکنی و ساختارشکنی با دقت کامل صورت بپذیرد. و سیاست‌های پیشگیرانه در این موضوع چندلایه، منعطف، جامع و دوراندیشانه است. من از پلیس برای اجرای طرح نور که طرحی در راستای مطالبه عمومی جامعه است، قدردانی می‌کنم.

 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: توضیح معاون وزیر راه درباره حجاب بان های فرودگاه ها: از طرف ستاد امر به معروف می آیند کسی که در تجمع حجاب با سر بر صورت پلیس کوبید(عکس)

دیگر خبرها

  • از «گشت ارشاد» تا «طرح نور» فقط دو نوروز فاصله افتاد؛ برای زنان پرونده قضایی تشکیل می‌شود؟
  • از «گشت ارشاد» تا «طرح نور» فقط دو نوروز فاصله افتاد/ برای زنان پرونده قضایی تشکیل می‌شود؟
  • کدام برخورد گشت ارشاد با زنان تذکر رهبری را در پی داشت؟
  • حمایت سرلشگر سپاه از طرح حجاب و تذکر رهبری: اصل ماموریت که زیر سوال نمی‌رود | با مامور خاطی برخورد شد | صوت
  • اظهارات وزیر کشور رئیسی درباره گشت ارشاد: وظیفه ذاتی پلیس است
  • تذکر رهبر انقلاب درباره گشت ارشاد و حجاب تایید شد /سردار جعفری: اظهارات آقای فضائلی صحت دارد /با مأمور خطا کرده برخورد شده است
  • تذکر رهبر انقلاب به درباره گشت ارشاد و حجاب تایید شد /سردار جعفری: اظهارات آقای فضائلی صحت دارد /با مأمور خطا کرده برخورد شده است
  • تذکر رهبر انقلاب به مسئولان اجرایی درباره گشت ارشاد و حجاب تایید شد/ سردار جعفری: اظهارات آقای فضائلی صحت دارد /با مأمور خطا کرده برخورد شده است
  • وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد
  • واکنش میرسلیم به ادعای تذکر رهبری به برخی مسئولان درباره گشت ارشاد /هرکسی در مقابل احکام الهی بایستد آدم فاسقی است