Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون تبلیغات آستان قدس رضوی گفت: مناجات‌خوانی شعبانیه در دهه مهدویت در حرم رضوی برگزار می‌شود. ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶ استانها خراسان رضوی نظرات

حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: در هفته جاری که مصادف با ولادت با سر سعادت منجی عالم بشریت حضرت بقیه الله(عج) است، برنامه‏‌های حرم مطهر رضوی تحت عنوان «تا انقلاب مهدی، نهضت ادامه دارد» برگزار می‏‌شود و در همه صحن‏‌ها و اماکن متبرکه حرم رضوی برنامه سخنرانی، مدیحه‌سرایی و سرودخوانی دائر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه برنامه «تا انقلاب مهدی، نهضت ادامه دارد» از ابتدای دهه مهدویت آغاز شده است، گفت: تا کنون در این برنامه باشکوه حجج الاسلام راشد‌یزدی، دهشت، نیلی‌پور، عبدوس و رفیعی سخنرانی داشتند و در این هفته نیز حجج‌الاسلام رجایی‌خراسانی، صدیقی، حائری‌پور، دستجردی و عالی سخنرانی خواهند داشت.

حسینی افزود: تفسیر فرازهایی از دعای امام رضا(ع) برای امام زمان(عج)، وفای به عهد برای ظهور حضرت، وظایف منتظران در عصر غیبت، مهدودیت و انتظار در آینه قرآن، وصف یاران و حکومت مهدوی و آسیب‌شناسی معارفی مهدویت برخی از موضوعات برنامه سخنرانی حرم امام رضا(ع) در این هفته است.

وی گفت: اغلب برنامه‌‏های «تا انقلاب مهدی(عج) نهضت ادامه دارد» از ساعت 17:45 تا 22 با محوریت رواق امام خمینی(ره) برگزار می‏‌شود، اما برای بهره‌مندی بیشتر زائران، ویژه برنامه‏‌های سخنرانی، مداحی، سرودخوانی ویژه بانوان در رواق حضرت زهرا(س)، حضرت معصومه(س) و دارالحجه تدارک دیده شده که از ابتدای دهه مهدویت در حال برگزاری است.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی تصریح کرد: همچنین در این دهه برنامه مناجات خوانی شعبانیه هر شب ساعت 3:30 بامداد در رواق امام خمینی(ره) دائر است. اجرای برنامه‏‌های فرهنگی «تا انقلاب مهدی، نهضت ادامه دارد» تا پایان هفته در حرم امام رضا(ع) ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ ز

R41347/P41362/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۸۷۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست ادواری شهرداران کلان‌شهرها و مراکز استان‌ها در مشهد+ عکس

نشست ادواری شهرداران کلانشهرها و مراکز استان‌های کشور با موضوع ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت و تشکیل اتحادیه شهرداری‌های کشور به میزبانی شهرداری مشهد، امروز در مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌رضوی، صبح امروز _سی‌ام فروردین_ نشست ادواری شهرداران کلان‌شهرها و مراکز استان‌های کشور با موضوع ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت و تشکیل اتحادیه شهرداری‌های کشور به میزبانی شهرداری مشهد مقدس برگزار شد.

کد خبر 745728

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردمی حمایت از عملیات «وعده صادق» در مشهد برگزار می شود
  • اختتامیه پویش ملی خدا میگه در مشهد برگزار شد
  • نشست ادواری شهرداران کلان‌شهرها و مراکز استان‌ها در مشهد+ عکس
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال به بازسازی آسایشگاه جانبازان مشهد
  • جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در قم برگزار شد
  • ترافیک نیمه سنگین آخر هفته در مسیر مشهد
  • اختتامیه پویش ملی «خدا میگه» در مشهد برگزار شد
  • عذرخواهی فراجا از حادثه رژه امروز ارتش در مشهد
  • تشریح ویژه برنامه‌های هفته معلم
  • اجتماع مردمی «وعده صادق» با حماسی خوانی میثم مطیعی