Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-03@22:32:30 GMT

گلایه از دیده نشدن تلاش‌های جامعه کارگری

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۸۷۳۵۴

گلایه از دیده نشدن تلاش‌های جامعه کارگری

به گزارش جهان نيوز، از بیرجند، محمدامین سازگارنژاد صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌جنوبی، اظهار داشت: هفته کارگر در واقع هفته پاسداشت ارزش انسان‌های بزرگی است که برای رونق اقتصادی جامعه بسیار تلاش می‌کنند.

وی تصریح کرد: متأسفانه تلاش جامعه کارگری به خوبی دیده نمی‌شود و امید است روزی برسد که قدردان زحمت این قشر ارزشمند در جامعه باشیم و بتوانیم عظمت آن‌ها را درک نماییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به شعار سال «حمایت از کالای ایرانی »گفت: در راستای تحقق این شعار باید فرهنگ کار و کارجویی و همچنین نیروی انسانی، عزیز شمرده شود و امید است با ارزش‌گذاری به انسان‌های جامعه که مهم‌ترین عامل رونق اقتصادی محسوب می‌شوند بتوانیم در راستای تحقق شعار سال قدم‌های خوب و شایسته‌ای برداریم.

سازگارنژاد ادامه داد: در صورت مغتنم شمردن ارزش‌های انسان‌ها، شعار سال محقق می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در بحث اشتغال و وجود معضل بیکاری در جامعه دچار مشکل هستیم، خاطرنشان کرد: برای رفع این مشکلات نیاز به همت بالایی وجود دارد که باید همه در این حوزه خود را دخیل بدانند.

منبع:فارس

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۸۷۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طنین زنگ سپاس معلم در مدارس آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، در این مراسم همزمان با سراسر کشور، از تلاش‌های معلمان فداکار در امر تعیلم و تعلم دانش آموزان تجلیل شد.
مراسم زنگ استانی سپاس معلم در دبیرستان حضرت معصومه آبادان نواخته شد.

در این آیین تاکید شد: معلم در هر جامعه‌ای با هر دین، مذهب و فرهنگ، قابل احترام است همان گونه که تعلیم و تربیت در اسلام زمان و مکان نمی‌شناسد. دانش آنقدر جایگاه دارد که انسان‌ها باید تمام زندگی خود را وقف آن کنند.
امام جمعه آبادان در این مراسم گفت: همه ما باید قدردان زحمات و تلاش معلمان زحمتکشی باشیم که به گردن ما حق دارند.
حجت الاسلام غبیشاوی با بیان اینکه علم‌اندوزی انسان را از غرور و خودپسندی دور می‌کند افزود: معلمان سمبل آموزش و علم‌اندوزی هستند و ما باید تلاش معلمان را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم. 
در این مراسم همچنین از بانوان معلم با اهدای شاخه گل تجلیل شد.
 

دیگر خبرها

  • گلایه شرکت‌ های ترانزیتی از افزایش هزینه‌ های مرزی و توقف کانتینرها در دوغارون
  • ضرورت توجه به حقوق و مسائل مادی معلمان
  • پوستر حزب جمهوری اسلامی با یک شعار بزرگ در سال ۶۰ | تصویر
  • موانع تولید ۲۴ کارخانه در البرز طی سال گذشته رفع شد
  • تاکید آیت الله لائینی بر گره‌گشایی از زندگی کارگران
  • برای تحقق شعار سال همه تلاش خود را به کار بسته‌ایم
  • تلاش دستگاه قضایی برای تحقق شعار سال
  • طنین زنگ سپاس معلم در مدارس آبادان
  • کارگران عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
  • معلمان اُسوه فداکاری در جبهه علم هستند