Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ رئیس شورای شهرستان اردکان گفت: به مناسبت ٩ اردیبهشت روز ملی شوراها، اعضای شورا‌های اسلامی شهر و روستا، شهردار و دهیاران شهرستان اردکان در گردهمایی شورا‌های این شهرستان شرکت خواهند نمود.

رضوان فرجاد افزود: این گردهمایی با هدف تبادل اطلاعات و ارتباط هرچی بیشتر اعضای شورا‌های شهر و روستا، شهردار و دهیاران با مسئولان و مدیران شهرستان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یکی دیگر از اهداف این همایش را معرفی ظرفیت روستای هدف گردشگری انجیرآوند در بخش خرانق عنوان کرد و افزود: حضور در طبیعت بکر این منطقه، بازی‌های بومی محلی، کوهنوردی، کارگاه آموزشی و برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری از دیگر برنامه‌های این گردهمایی خواهد بود.

وی با اشاره به ایکه این مراسم به منظور گرامیداشت روز ملی شورا‌ها برگزار خواهد شد، افزود: این مراسم با همکاری فرمانداری، شورای شهرستان اردکان، بخشداری‌های مرکزی، خرانق و عقدا، شهرداری‌ و شرکت تعاونی همیاران روستایی صبح روز یکشنبه از ساعت ٨ صبح در روستای انجیرآوند برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ی

همایش شورا‌های شهر و روستا در روستای انجیرآوند اردکان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۸۷۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبور از رودخانه با طناب

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، بلوچ معاون عمرانی فرماندار چابهار در پیگیری و تشریح این موضوع، گفت: به دنبال سیلاب اخیر مسیر خاکی روستای کورکچ آسیب دید که با تلاش نیرو‌های امدادی و خدماتی بازگشایی و درحال حاضر عبور و مرور ساکنان این روستا از این مسیر درحال انجام است.
ساکنان روستای کورکچ شهرستان چابهار به منظورسهولت در رفت آمد درخواست ساخت پل بر روی رودخانه‌ای دارند باعث جدا شدن بخش‌های از روستا شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازسازی روستای دهنو با مصالح بومی و محلی
  • آغاز طرح آبرسانی به روستای کم رضوان بندرلنگه
  • فرمانداری ویژه شهرستان‌های یزد و میبد در حال پیگیری است
  • عبور از رودخانه با طناب
  • برگزاری چهارمین همایش معاونان و رؤسای شورا‌های حل اختلاف شمالغرب کشور در تبریز
  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۱۶ اردیبهشت
  • ‍ نشست ستاد بحران ایلام برای روستای سیل‌زده «تختان» دهلران‌
  • برخورداری ۹۳ درصدی روستاهای شهرستان آزادشهر از طرح هادی
  • برگزاری طرح «هر روستا یک خانه قرآن» در ملایر
  • رفع آسیب‌های زیرساختی به روستا‌های تختان و خربزان دهلران در حال انجام است