Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  جشنواره فیلم کن در همراهی با مارلن شیاپا وزیر حقوق زنان فرانسه یک خط تلفن برای قربانیان آزار جنسی به راه می‌اندازد تا درباره مواردی که برایشان مشکل ایجاد شده گزارش کنند.

 وزیر فرانسه یادآور شد هاروی واینستین تهیه کننده فاسد هالیوودی که یک بار عنوان «سلطان کَن» را کسب کرد، یکی از موارد تعرض به زنان را در طول جشنواره کن انجام داده و به همین دلیل ضروری است زنانی که در کن حضور می‌یابند احساس امنیت کنند و بدانند کسی نمی‌تواند آزاری به آنها برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خط تلفن قابل استفاده است تا هر کسی که با موردی از آزار جنسی روبه رو می‌شود آن را فوری به اطلاع مقامات برساند.

هر چند این مقام مسئول در این باره خبر داده است اما خود جشنواره کن و مقامات آن توضیحی درباره این خط تلفن نداده‌اند.

البته تیری فرمو مدیر هنری کن پیشتر گفته بود این جشنواره قصد بررسی انواع مشارکت در اموری را دارد که پس از ماجراهای واینستین مورد توجه قرار گرفته است.

وی در کنفرانس خبری دو هفته پیش خود تاکید کرده بود در حال بررسی نوع مشارکت جشنواره در این امور است و پس از این ماجراها، کن دیگر با همان روش قبلی جلو نمی‌رود.

جشنواره فیلم کن از ۸ تا ۱۹ ماه می برگزار می‌شود.  

انتهای پیام/

راه اندازی خط تلفن ویژه برای گزارش آزار جنسی در فیلم کن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سینمای ایران سینمای جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۸۸۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سعیدی: هواداران سپاهان سنگ‌پراکنی نکردند / لشگری: باشگاه سپاهان بدعت‌گذار توهین جنسی و غیر انسانی به هواداران خانم بود / فیلم

دانلود (28.2MB)

دیگر خبرها

  • حمایت از پروژه‌های دانش پژوهی/ همکاری ۸۹ داور برای بررسی فرآیند‌های امسال همایش کشوری آموزش پزشکی
  • افشاگری دستیار ترامپ در مورد رابطه با خانم بازیگر فیلم های ...
  • تشکیل کمیته‌های مشترک ایران و عراق برای مقابله با اخبار دروغ و جعلی
  • مقابله مقاومت با یورش نیروهای اشغالگر در شمال کرانه باختری
  • سعیدی: هواداران سپاهان سنگ‌پراکنی نکردند / لشگری: باشگاه سپاهان بدعت‌گذار توهین جنسی و غیر انسانی به هواداران خانم بود / فیلم
  • روضه| آزار و اذیت‌هایی که بر امام صادق(ع) روا داشتند+صوت
  • بررسی عوارض زیست محیطی معدن مس دره زرشک به کجا رسید؟
  • خیز ژاپن برای اینترنت نسل ۶، ۵۰۰ برابر سریع‌تر از نسل ۵!
  • نام بازیگر مرد مشهور فرانسوی در سیاهه متجاوزان سینما
  • سخت و زیان‌آور بودن مشاغل کارگران بررسی شود