Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-19@02:06:35 GMT

نصیرزاده: دوست داریم قرارداد فیروز کریمی را تمدید کنیم

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۸۸۴۳۴

نصیرزاده: دوست داریم قرارداد فیروز کریمی را تمدید کنیم

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد از علاقه این باشگاه به ادامه همکاری با فیروز کریمی خبر داد.

هوشنگ نصیرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره ارزیابی اش از عملکرد تیم گسترش فولاد در این فصل از مسابقات لیگ برتر، گفت: ما لیگ را به خاطر هماهنگ نبودن سرمربی خارجی خوب شروع نکردیم. بازیکنان خوبی را هم از دست داده بودیم و حتی تا رده شانزدهم جدول هم پایین رفتیم اما با تعویض سرمربی، شرایطمان بهتر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگرچه 10 هفته نتیجه خوبی نگرفتیم و در نیم فصل دوم فقط سه برد به دست آوردیم ولی به همان جایگاه سال گذشته رسیدیم.

وی افزود: این در حالی است که بازیکنان تاثیرگذاری مثل پریرا، مگنو باتیستا، مرتضی اسدی، مسعود ابراهیم زاده و داریوش شجاعیان را از دست داده بودیم. آندرانیک تیموریان هم ابتدای فصل آماده نبود و زمان برد تا به شرایط مناسب برسد. از هدفگذاری ابتدای فصل دو سه رده پایین تر قرار گرفتیم ولی در عوض توانستیم قراردادهای سه تا پنج ساله با بازیکنان ببندیم.

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تاکید کرد: علت سقوط اکثر تیم ها از لیگ برتر مدت زمان قرارداد بازیکنان است. بیشتر تیم ها قرارداد یکساله با بازیکنان امضا می کنند و همین باعث سقوطشان می شود. مثل تیم های سیاه جامگان و نفت. در مقابل می توان یکی از دلایل موفقیت تیم پارس جنوبی را قرارداد بلندمدت با بازیکنانش و حفظ نفرات سال گذشته این تیم دانست.

نصیرزاده در خصوص وضعیت فیروز کریمی و اینکه آیا این مربی فصل آینده هم در گسترش فولاد می ماند؟ تصریح کرد: داریم با کریمی به توافق نهایی می رسیم. باید جلسه ای در تهران برگزار شود و نظراتمان را به هم نزدیک کنیم. این جلسه هفته جاری برگزار می شود. البته کریمی پیشنهادات زیادی هم دارد و اگر تشخیص داد در گسترش بماند، ما هم تمایل به ادامه همکاری داریم.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر احتمال حضور محمدرضا زنوزی مالک باشگاه گسترش در تیم تراکتورسازی خاطرنشان کرد: من کاملا از این موضوع بی اطلاعم و چیزی نمی دانم.

مدیرعامل باشگاه گسترش در پایان درباره وضعیت آندرانیک تیموریان هم گفت: قرارداد تیموریان با گسترش یکساله بود. اگر تیموریان خواست در گسترش بماند، با او صحبت می کنیم.

منبع: مهر

کلیدواژه: تيم فوتبال گسترش فولاد فیروز کریمی هوشنگ نصیرزاده تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران کشتی آزاد کشتی فرنگی انتخابی تیم ملی تیم فوتبال پیکان تهران تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال سپیدرود رشت تکواندو وزارت ورزش و جوانان وزنه برداری بازیهای آسیایی اندونزی 2018

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۸۸۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد ترانزیت گاز روسیه با اوکراین تمدید نمی‌شود

اوکراین روز یکشنبه اعلام کرد قصد ندارد قرارداد ۵ ساله با شرکت گازپروم روسیه برای ترانزیت گاز روسیه به اروپا را تمدید کرده یا قرارداد دیگری را امضا کند.

به گزارش ایسنا، با وجود حمله نظامی مسکو به اوکراین در سال ۲۰۲۲، گاز روسیه همچنان از طریق خاک اوکراین به اروپا ترانزیت می‌شود که کشورهای آن در تلاش برای متنوع کردن منابع تامین و توسعه انرژی تجدیدپذیر برای حذف واردات انرژی روسیه هستند.

تحت قرارداد توافق شده میان مسکو و کی یف در سال ۲۰۱۹، روسیه به اوکراین برای صادرات گاز به اروپا از طریق شبکه خط لوله این کشور، پول پرداخت می‌کند. این قرارداد در پایان دسامبر سال ۲۰۲۴ منقضی می‌شود.

جرمان گالوشچنکو، وزیر انرژی اوکراین گفت: می‌توانم تایید کنم که ما برنامه‌ای برای توافق بیشتر یا تمدید توافق فعلی نداریم. تست استرس سیستم انتقال گاز اوکراین و تاسیسات ذخیره‌سازی گاز زیرزمینی در سال گذشته، ثابت کرد که سیستم گاز این کشور می‌تواند بدون ترانزیت کار کند. داشتن گاز فشرده کافی در خطوط لوله، پیش شرط تضمین عرضه گاز است و تست استرس برای این بود که تضمین کند اگر دیگر جریان گازی از روسیه به اروپا نباشد، مصرف کنندگان اوکراینی همچنان گاز دریافت خواهند کرد.

مسکو اعلام کرده که در صورت عدم تمدید قرارداد خط لوله توسط اوکراین، روسیه از مسیرهای جایگزین و صادرات دریابرد گاز طبیعی مایع استفاده خواهد کرد.

بر اساس گزارش رویترز، الکساندر نواک، معاون نخست وزیر روسیه، در ژانویه اعلام کرد مسکو آماده است با اتحادیه اروپا درباره تامین گاز طبیعی مذاکراتی برگزار کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قرارداد ترانزیت گاز روسیه با اوکراین تمدید نمی‌شود
  • درویش:‌ ما هم مثل شما موضوع واگذاری پرسپولیس را شنیده‌ایم | جزئیات تمدید قرارداد ۱۲ بازیکن سرخ ها | دسیسه‌ نکنند بازهم قهرمان می‌شویم
  • اوسمار: فرصت‌سوزی آل‌کثیر مشکل نیست/ با من برای تمدید قرارداد صحبتی نشده است
  • اوسمار: از فرصت سوزی بازیکنان نگران نیستم/ وقتی پیشنهاد تمدید قرارداد ندادند نمی توانم بگویم می مانم یا می روم
  • خبر مهم درویش در مورد تمدید قرارداد بازیکنان
  • درویش: علیه پرسپولیس دسیسه نکنند قهرمان می‌شود/ امیدوارم مشکل مالکیت برای مجوز حرفه‌ای حل شود+فیلم
  • توضیح درویش درباره روند تمدید قرارداد ۸ بازیکن آزاد پرسپولیس
  • پایان مهلت ۱۰۰ بیمارستان‌ دارای اخطار ایمنی
  • دوازده بمب عمل نکرده در دست رضا درویش؛ پرسپولیس کهکشانی می‌شود؟
  • دوازده بمب عمل نکرده در دست رضا درویش