Web Analytics Made Easy - Statcounter

نائب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس دهم با اشاره به اینکه دولت برنامه‌های مدونی برای خروج آمریکا از توافق برجام دارد گفت: خروج آمریکا از برجام کشور ما را به خوداتکایی بیشتر می‌رساند. ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۱ استانها همدان نظرات

محمد‌کاظمی در گفت‌‌وگو با خبرنگار تسنیم در ملایر با اشاره به اینکه سالهاست ملت ما چوب تحریم‌های ظالمانه ابرقدرت‌ها را می‌خورند و قاعدتا این تحریم‌ها به نفع کشور ما نیست اظهار داشت: کشور ما باید رو‌پای خودش بایستد و دولت با فرض نقض توافق از سوی آمریکا برای اداره کشور برنامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این احتمال وجود دارد که آمریکا از توافق برجام خارج شده و در آن صورت ما هم آن توافق امضاء شده را مقید ندانسته و به آن تعهدات امضاء شده پایبند نخواهیم بود گفت: دلیلی ندارد وقتی طرف مقابل پایبند نیست ما باشیم و آن زمان است که ‌مسئولان هسته‌ای و شورای عالی امنیت ملی در خصوص ادامه روند غنی‌سازی تصمیم‌گیری می‌‌کنند.

کاظمی با اشاره به اینکه قاعدتا اگر این توافق برپا باشد از جهت حضور ما در صحنه‌های بین‌المللی و جذب سرمایه‌گذاران خارجی به ویژه در زمینه نفت و پتروشیمی بسیار حائز اهمیت بوده و ما‌ می‌توانیم از این‌ موقعیت استفاده‌کنیم تصریح کرد: زمانی که طرف مقابل به امضاء و تعهداتش پایبند نیست دلیلی ندارد که ما به این تعهدات پایبند باشیم و خروج آمریکا از این توافق ما را به خود اتکایی بیشتر می‌رساند.

نماینده ملایر در مجلس بیان کرد: همانطور که رئیس جمهور اعلام کرد دولت برای خروج احتمالی آمریکا از برجام آماده بوده و برای اداره کشور بدون توافق برنامه‌های منسجم‌ و ‌مدونی دارد.

استفاده از فن‌آوری‌های کنترلی در مرزها کاهش قاچاق کالا را به دنبال دارد

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی یکی از معضلات کشور ما که به شدت در تضاد با حمایت از تولیدات ملی است را بحث قاچاق کالا دانست و اظهار داشت: متاسفانه علی‌رغم تلاش‌هایی که دولت در راستای کنترل قاچاق کالا انجام داده است این رقم به سالی 15 الی 20 میلیون دلار رسیده است اما لازم است در راستای کاهش کامل قاچاق کالا اقدامات مطلوب‌تری صورت گیرد.

وی با تاکید بر اینکه دولت عزم جدی برای‌ کاهش قاچاق کالا دارد، گفت: اخیرا نیز با تغییر رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز تحولی در ساختار این ستاد ایجاد شده است.

کاظمی بیان کرد: من معتقدم که برای کاهش و‌ کنترل ورود کالای قاچاق به‌کشور بایستی سازو‌کارهای کاملا موثری داشته باشیم و به ویژه در مرزها استفاده از فن‌آوری‌های نوین کنترلی بسیار اثرگذار است.

نماینده‌ مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در خصوص حضور معاون اول رئیس جمهور در ملایر و افتتاح واحد نورد ذوب آهن ملایر در فروردین ماه نیز گفت:‌ بحث سفر جهانگیری تحت شعاع رویداد همدان 2018 قرار گرفته و با توجه به دعوت استاندار از معاون اول برای حضور در برنامه همدان 2018 علی رغم قول مساعد ایشان برای حضور در ملایر امکان دوبار سفر ممکن نبود و مقرر شد معاون اول در سفر به همدان برای رویداد همدان 2018 به ملایر هم بیاید.

کاظمی بیان کرد: با توجه به تعویق افتادن سفر معاون اول واحد ذوب آهن را با حضور استاندار و دیگر مسئولان راه‌اندازی می‌کنیم ولی قطعا جهانگیری در سفر برای رویداد همدان 2018 به ملایر هم‌ خواهد آمد.

وی با اشاره به اینکه ما رویداد همدان 2018 را نه فقط برای همدان بلکه استان همدان 2018 می‌دانیم گفت: با توجه به مذاکراتی که با معاون عمرانی استاندار به عنوان مدیریت این برنامه داشتم بخشی از اعتبارات این برنامه به شهرستان ملایر تخصیص خواهد یافت.

کاظمی با تاکید بر اینکه شهرستان ملایر نیز امکانات زیادی در حوزه صنایع دستی، جاذبه‌های گردشگری و آثار تاریخی و باستانی برای عرضه دارد گفت: با توجه به موقعیت ویژه شهرستان اگر ما بتوانیم در ایام برگزاری رویداد همدان 2018نمایشگاه مبل و‌ منبت برگزار کنیم قطعا پذیرای سهم قابل توجهی از مهمانان خارجی، گردشگران و توریست‌ها به شهرستان خواهیم بود.

وی همچنین خواستار مهیا بودن کامل شهرستان برای حضور مهمانان و گردشگران خارجی برای اقامت در شهرستان و بازدید از تاکستان‌های انگور ملایر شد و افزود: ضروری‌است با توجه به این فرصت ویژه و رویداد بین المللی در راستای شناسایی بیشتر انگور و ‌کشمش ملایر به گردشگران خارجی برنامه‌های ویژه‌ای داشته باشیم.

وی همچنین از پیگیری نمایندگان شهرستان در خصوص تکمیل مسکن مهر ملایر خبر داد و افزود: بحث تکمیل تراشه‌های مسکن مهر از موضوعات جدی نمایندگان در دیدار با مسئولان ذیربط بوده و مقرر شده امسال برای تکمیل تراشه‌های مسکن مهر این شهر اعتبار گذاشته شود.

نماینده مردم ملایر در خصوص فیلتر شدن تلگرام هم بیان کرد: من معتقد به فیلتر شدن تلگرام نیستم اما ضروری‌ست مردم ما به سمت و سوی استفاده از پیام‌رسان‌های داخلی بروند و قطعا این پیام رسان‌ها نیز باید پاسخگوی نیازهای مردم باشند.

انتهای پیام/م

R41405/P1486/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۸۸۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادی مردم دیار هگمتانه از بارش باران بهاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: موج گسترده بارش‌ها را در همدان با فعالیت سامانه جدید بارشی در بیشتر مناطق استان شاهد خواهیم بود.

محمدحسن باقری شکیب افزود: با فعالیت سامانه بارشی جدید بارش‌های گسترده تری را در بیشتر مناطق استان شاهد خواهیم بود و به طور کلی سامانه بارشی تا روز چهارشنبه در استان فعال است.

او تصریح کرد: تغییرات دمایی محسوسی تا پایان هفته نداریم و هوای خنک روزانه در استان ماندگار است.

دیگر خبرها

  • راهیابی یک اثر از ملایر به جمع ۱۲ تئاتر برتر دانش آموزان کشور
  • کشف ۱۸ میلیارد قارچ ترافل قاچاق در مرز مریوان
  • درخواست جالب غربی ها ۲روز قبل از زدن اسرائیل | توافق نانوشته‌ ایران و طرفهای غربی درباره غزه | خبر مهم درباره بازگشت روابط دیپلماتیک با این کشور
  • رخداد بارش های موثر در چهار ماه اخیر در استان همدان
  • پیش‌بینی ۱۶۷ شعبه اخذ رأی در مرحله دوم انتخابات در ملایر
  • افشاگری تازه؛ پخش فایل صوتی جنجالی ظریف، عمدی و برای پالس به آمریکا بود!
  • فیلم| آمریکا از برجام خارج شده است و به تعهدات خود عمل نکرده است
  • انتخابات ملایر به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • پخش فیلم های تبلیغاتی نامزد‌های مجلس ۱۲ از قاب شبکه همدان
  • شادی مردم دیار هگمتانه از بارش باران بهاری