Web Analytics Made Easy - Statcounter

هرچند سپاهان فصل را با قرار گرفتن در رتبه چهاردهم جدول به پایان رساند اما از لحاظ تعداد تماشاگر در بازی‌های خانگی بالاتر از تراکتورسازی در رده سوم ایستاد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفدهمین دوره لیگ برتر فوتبال روز گذشته با قهرمانی پرسپولیس به پایان رسید. با هم مروری خواهیم داشت بر رکوردهایی که از نظر استقبال تماشاگران از بازی های این فصل به دست آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپاهان سومین تیم پرتماشاگر لیگ/ پرسپولیس همچنان در صدر

هفدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال روز گذشته در حالی با قهرمانی پرسپولیس خاتمه پیدا کرد که این تیم با مجموع ۵۵۷ هزار تماشاگر در بازی‌های خانگی رکورددار حضور تماشاگر در لیگ هفدهم بود.

پس از پرسپولیس نیز استقلال با مجموع ۴۱۲ هزار تماشاگر در رده دوم این رده بندی قرار گرفت اما نکته غافلگیر کننده این جدول حضور سپاهان در رتبه سوم بود. طلایی پوشان اصفهانی که بدترین فصل تاریخ خود را پشت سر گذاشتند با مجموع ۱۷۳ هزار تماشاگر در بازی‌های خانگی بالاتر از تراکتورسازی در رده سوم قرار گرفتند و تیم تبریزی را با مجموع ۱۶۵ هزار تماشاگر در بازی‌های خانگی پشت سر گذاشتند.

بر اساس آمار رسمی پس از تراکتورسازی، سپیدرود  با مجموع تماشاگر ۱۲۶ هزار نفر در رده پنجم است.

جدول رده بندی تیم‌های لیگ هفدهم بر اساس میزان استقبال تماشاگران به شرح زیر است:

پیشرفت ۴۵ درصدی تعداد تماشاگر بازی‌های خانگی سپاهان

در بین تیم‌های لیگ برتری پارس جنوبی جم با پیشرفت ۱۵۷ درصدی تماشاگرانش نسبت به فصل قبل بیشترین پیشرفت را در بین سایرین داشته است. اما سپاهان در این رده بندی جایگاه چهارم را از آن خود کرده، میزان پیشرفت تماشاگران سپاهان نسبت به فصل قبل ۴۵ درصد افزایش داشته است که دلیل این اتفاق هم به کوچ سپاهان از ورزشگاه فولادشهر به ورزشگاه نقش جهان بازمی‌گردد.

بیش از ۲ میلیون تماشاگر در ۳۰ هفته لیگ برتر

طبق اعلام رسمی، میزان تماشاگران لیگ برتر که در انتهای هر بازی از سوی ناظر بازی‌ تایید می شود در ۳۰ هفته لیگ هفدهم در مجموع ۲ میلیون و ۱۳۸ هزار نفر بوده است.

در این میان هفته بیست و پنجم با مجموع ۱۲۵ هزار تماشاگر پر تماشاگرترین هفته لیگ هفدهم بوده است و هفته هشتم با ۱۸ هزار تماشاگر رکورددار کمترین استقبال است.

دو دربی تهران پرتماشاگرترین دیدارها

در لیگ هفدهم دو دربی رفت و برگشت بین پرسپولیس و استقلال بیشترین میزان استقبال را در بین تمام بازی‌های لیگ برتر داشته‌اند. دربی دور برگشت که با برتری یک بر صفر استقلال به پایان رسید با حضور ۱۰۰ هزار تماشاگر و دربی دور رفت که با پیروزی یک بر صفر پرسپولیس همراه بود نیز با ۸۵ هزار تماشاگر پرتماشاگرترین بازی‌های لیگ بودند. همچنین دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی نیز با ۷۰ هزار تماشاگر در رده سوم است.

در بین ۱۰ بازی پر تماشاگر لیگ هفدهم، میزبانی سپاهان از پرسپولیس در هفته هفتم که با حضور ۳۸ هزار تماشاگر در ورزشگاه نقش جهان برگزار شد در رده دهم قرار دارد.

جدول پر تماشاگرترین دیدارهای لیگ هفدهم به شرح زیر است:

توضیح: تمامی آمارها طبق اعلام رسمی تعداد تماشاگران از سوی ناظران مسابقات در پایان دیدارهای لیگ برتر ثبت و جمع بندی شده است.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۸۸۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود فدراسیون فوتبال به حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان در آزادی / فیلم

بازی پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی که با تساوی 0-0 به پایان رسید پر از حواشی بود و درگیری های هواداران دو تیم روی سکوها از عواملی بود که دو باشگاه سپاهان و پرسپولیس در این هفته علیه یکدیگر بیانیه هایی صادر کردند.

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • ۱۳ هوادار پرسپولیس و سپاهان محروم شدند!
  • نقره داغ هواداران مرد سپاهان و پرسپولیس؛ بازی رفت و برگشت فصل آینده با حضور بانوان تماشاگر
  • بازی رفت و برگشت فصل آینده فقط با حضور بانوان تماشاگر
  • رای انضباطی دیدار پرسپولیس و سپاهان؛ بازی رفت و برگشت فصل آینده فقط با حضور بانوان تماشاگر
  • حواشی عجیب بازی پرسپولیس و سپاهان در آزادی / فیلم
  • ورود فدراسیون فوتبال به حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان در آزادی / فیلم
  • حاشیه بازی نساجی و پرسپولیس| سومین گل اورنووف به نماینده مازندران/ برخورد گرم الهامی و پیروانی
  • فیلم| صدام حسین در ورزشگاه آزادی | خشم کاربران از اقدام تماشاگر
  • پرسپولیس در نبردهای سرنوشت‌ساز ۹ امتیاز از دست داد!
  • اتفاق خوب برای پرسپولیس در بازی با نساجی