Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: رییس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: لازمه هیئت علمی بودن اساتید در دانشگاه آزاد داشتن رتبه بالای علمی است.

فرهاد رهبر، رییس دانشگاه آزاد اسلامی در جمع خبرنگاران در حاشیه مراسم جشن دانشجویی 167 زوج گفت: جوانان بسیار زیادی در دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد و همچنین بیکاری بخصوص بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاه ها که موفق به یافتن شغل نشده اند هم اکنون از اولویت ها می باشد و دولت باید برای این نیروی جویای کار اهتمام بورزد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرهاد رهبر با بیان اینکه در سیاست جدید دانشگاه آزاد که توسط دکتر ولایتی صورت گرفته است ما به دنبال جذب و همکاری با جوانان در دانشگاه آزاد اسلامی هستیم، خاطرنشان کرد: به همین دلیل ما برای تحقیق، توسعه و آموزش به دنبال استفاده از جوانان تحصیلکرده و واگذاری فعالیت ها در بخش های مختلف به این جوانان هستیم تا پس از اینکه توانایی انجام امورات بالاتر و مدیریتی را داشتند این جوانان در رده های بالاتر مدیریتی فعالیت نمایند.

 

فرهاد رهبر در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران در خصوص اخراج بعضی از اساتید در دانشگاه های آزاد اسلامی گفت: لازمه هیئت علمی بودن اساتید در دانشگاه آزاد داشتن رتبه بالای علمی است و افرادی که معدل آنها 11 شده یا رشته آنها با تدریسی که دارند همخوانی ندارد نباید در دانشگاه آزاد اسلامی فعالیت نمایند.

 

مراسم ازدواج 167 زوج دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی همزمان با روز ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان در جوار یادمان شهدای گمنام واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

 

 

پایان پیام/55

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس مسابقات بین المللی قرآن دکترین مهدویت همایش دکترین مهدویت قرآن کریم حسن روحانی دولت جشنواره جهانی فیلم فجر آذربایجان شرقی قرآن فرهاد رهبر روز جوان دانشگاه آزاد اسلامی کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۸۸۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیر اساتید در جامعه باید مثبت و مشهود باشد

مصاحبه خبرنگار ایسکانیوز استانی با حسن محمدی عضو هیئت علمی معارف اسلامی دانشگاه آزاد ارومیه در سالروز گرامیداشت شهید مرتضی مطهری و روز معلم.

حسن محمدی دارای مدرک دکترای تاریخ اسلام و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد ارومیه از سال ۱۳۹۴ تا کنون و مدیر گروه معارف اسلامی از تاثیرات یک استاد در جامعه اینگونه سخن گفت: یک استاد موفق باید بتواند در دانشجوی خود و در جامعه تاثیر مثبتی ایجاد کند و ما این تاثیر مثبت را عملا در جامعه بتوانیم مشاهده کنیم، هم در اخلاق و هم در رفتار دانشجو تغییر ایجاد کند. به نظر من استاد در جامعه باید الگو باشد و دیگران از او سرمشق بگیرند و اگر این جایگاه را داشته باشد آن جامعه میتواند به جامعه ای موفق تبدیل شود که استاد در آن در جایگاه واقعی خود قرار گرفته.


وی درباره معیار های یک استاد خوب گفت: یکی از معیارهای یک استاد خوب در وهله اول اخلاق اوست و تا زمانی که استاد ما یک استاد اخلاق مدار نباشد و مهربانی و عطوفت را در درس خود نگنجاند تاثیری بر دانشجو نخواهد گذاشت، پس اولین معیار برای یک استاد از نظر بنده اخلاق استاد و منش و روش برخورد وی است و دومین معیار استاد علم اوست که باید دارای علم به روز نافع و موثر برای دانشجویان باشد، ینی علمی به دانشجویان ارائه دهد که به درد زندگی امروزی آن ها بخورد و بتوانند مشکلی از مشکلات آنها را حل بکنند و این ها اساسی ترین معیار ها برای یک استاد است.

وی درباره انتظاراتش از دانشگاه گفت: در اخر من درخواستم از دانشگاه ازاد جایگاه استاد هست هم از نظر اجتماعی هم از نظر اقتصادی و اینکه نظم و انظباط در دانشگاه حاکم باشد و هر چیزی سر جای خودش باشد.


محمدی در پایان گفت: ما اساتید انتظار خیلی زیادی از دانشجویان نداریم، اینکه دانشجویان ما ارزش و جایگاه استاد را حفظ کنند، هم در برخورد و اخلاق و منش و هم اینکه علمی که از استاد می‌آموزند را بتوانند در زندگی خود به کار بگیرند و موفق شوند انتظارات ما براورده می‌شود و من احساس میکنم که مقام و جایگاه یک معلم نسبت به زمان های گذشته پایین‌تر آمده و همینکه انتظار داریم جامعه ارزش و جایگاه استاد و معلم را حفظ کند و معلمین در بالاترین درجه جامعه قرار بگیرند.

خبرنگار : ثنا عسگری انتهای خبر/ کد خبر: 1229142

دیگر خبرها

  • شهرسازی و رویکردهای جدید علمی
  • چاپ کتاب عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد یادگار امام در انتشارات علمی و دانشگاهی
  • عموعابدینی: آمایش رشته‌های تحصیلی در دستور کار وزارت علوم و شورای انقلاب فرهنگی است
  • تاثیر اساتید در جامعه باید مثبت و مشهود باشد
  • دانشگاه آزاد بسیاری از مرز‌های علمی کشور را درنوردیده است
  • مدرک‌گرایی موجب ایجاد فاصله بین دانشگاه و جامعه کار می‌شود
  • اشتغال به تحصیل یک‌میلیون و ۳۵۰ هزار دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی
  • ویژگی یک استاد نمونه، همیشه شاگرد خوب بودن است
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه علمی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد مرکزی با یک واحد صنعتی
  • عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا به عنوان جوان برتر همدان انتخاب شد