Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@22:44:11 GMT

تحقق 53 درصدی تعهدات خیرین مدرسه‌ساز استان همدان

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۸۹۰۴۴

تحقق 53 درصدی تعهدات خیرین مدرسه‌ساز استان همدان

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان از برگزاری بیستمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در 19 منطقه آموزشی استان و تحقق 53 درصدی تعهدات خیرین مدرسه‌ساز همدان خبر داد.

فرزاد تیموری در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه کار اجرایی بیستمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز از اسفندماه سال گذشته کلید خورده است، افزود: این جشنواره در تمامی مناطق 19گانه آموزشی در حال برگزاری است و جشنواره استانی و اختتامیه این جشنواره نیز در روز 6 تیرماه در شهر همدان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به رویکرد برگزاری این جشنواره گفت: بیستمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز با مشارکت خیرین جوان در امر مقدس مدرسه‌سازی برگزار خواهد شد.

تیموری از تحقق 53 درصدی تعهدات خیرین مدرسه‌ساز خبر داد و اظهار کرد: در جشنواره سال گذشته مبلغ 27 میلیارد تومان توسط خیرین مدرسه‌ساز تعهد شده بود که تا کنون 53 درصد از این تعهدات به صورت نقدی و غیرنقدی محقق شده است.

وی با اشاره به اینکه در استان همدان 857 خیر مدرسه‌ساز حقیقی و حقوقی وجود دارد، اضافه کرد: 187 خیر صرفا در امر مدرسه‌سازی و مابقی با اهدای زمین، مستقلات، تجهیزات و مصالح ساختمانی در امر مدرسه‌سازی مشارکت دارند.

تیموری خاطرنشان کرد: 3 هزار  و 300 نفر از فرهنگیان استان نیز به صورت ماهیانه با اهدای مبالغی از حقوق ماهیانه خود در این امر مقدس مشارکت دارند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان در پایان یادآور شد: از سال 77 تا پایان اسفندماه سال گذشته خیرین مدرسه‌ساز 267 پروژه در قالب هزار و 598 کلاس درس ساخته‌اند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۸۹۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استانداردسازی ۱۱۰ مدرسه در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۱۰ مدرسه در استان در طول دولت سیزدهم استانداردسازی شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، ایرج کریمی امروز در جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در طول دولت سیزدهم 780 کلاس درس در استان استانداردسازی شده است، اظهار داشت: این تعداد استانداردسازی کلاس درس در 110 مدرسه در سطح استان بوده است.

وی با اشاره به هزینه 60 میلیارد تومانی برای استانداردسازی کلاس‌های درس، مطرح کرد: مجموعا 690 میلیارد تومان به مجموعه نوسازی مدارس استان در دولت سیزدهم اختصاص داده شد که در بخش‌های مختلف احداث مدارس و تجهیز مدارس هزینه شده است. جهت حذف مدارس کانکسی، 19 مدرسه کانکسی در دستور کار قرار گرفته که برای 10 مدرسه تامین زمین شده و عملیات آن آغاز شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به برنامه‌ریزی برای احداث یک هزار کلاس درس در استان، بیان کرد: 500 کلاس درس تخریب و نوسازی و 500 کلاس درس نیز احداث خواهند شد که نیازمند کمک خیرین مدرسه‌ساز در استان است.

کریمی با اشاره به اینکه 8 هزار کلاس درس از 10 هزار کلاس درس به سیستم گرمایشی مجهز هستند، ادامه داد: 42 میلیارد تومان برای ایزوگام و آسفالت مدارس در قالب هزینه قیر در سطح مدارس استان، صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه بر اساس ماده 18 احداث مدارس آموزش و پرورش به ازای هر 200 واحد مسکونی یک مدرسه باید احداث شود، گفت: در منطقه منظریه شهرکرد 16 باب مدرسه مورد نیاز است. همت و کمک راه و شهرسازی، بنیاد مسکن و خیرین در ساخت مدارس این منطقه نیاز است.

انتهای پیام/7540/.

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۴۰ خیرمدرسه ساز در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز درچهارمحال و بختیاری
  • رویداد ۲۶ امین جشنواره خیرین مدرسه ساز دراستان بوشهر برگزارمی‌شود
  • نهضت «نذر مدرسه سازی» در اردبیل راه اندازی می شود
  • استانداردسازی ۱۱۰ مدرسه در چهارمحال و بختیاری
  • ۲۰۰ مدرسه بزرگ مقیاس در کشور احداث می‌شود
  • ۲۰۷ کلاس درس در سال ‌۱۴۰۳ ساخته می‌شود
  • افتتاح بیش از ۴۰ مدرسه در طرح سه‌شنبه‌های امید مشهد
  • خیرین مدرسه‌ساز بزرگ‌منش و اثرگذار هستند
  • تحقق نیمی از تعهدات خیران مدرسه ساز در سال گذشته