Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-29@01:15:59 GMT

Fuchsia نام احتمالی جایگزین اندروید!

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۸۹۱۷۲

Fuchsia نام احتمالی جایگزین اندروید!

ایتنا- باید دید گوگل اندروید را به‌طور کامل حذف خواهد کرد یا یا در کنار Fuchsia  اندروید محبوب نیز به فعالیت ادامه خواهد داد؟
گوگل بی سروصدا در حال طراحی سیستم عامل جدیدی برای جایگزین کردن آن با اندروید است، اما گفته می شود این سیستم عامل نوپا قادر به اجرای برنامه های قدیمی اندرویدی خواهد بود.
سیستم عامل جدید Fuchsia نام دارد و سومین سیستم عامل تولیدی گوگل بعد از اندروید و کروم محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی از مهر، قرار است این سیستم عامل بر روی تمامی محصولات الکترونیک اعم از گوشی، تبلت، رایانه، محصولات مبتنی بر اینترنت اشیا و غیره قابل استفاده بوده و با آنها سازگاری داشته باشد.

پیش از این گفته می شد ممکن است گوگل استفاده از اندروید را کنار نگذارد و به استفاده از Fuchsia در کنار آن ادامه دهد. اما ظاهرا شرایط تغییر کرده و گوگل به حذف کامل اندروید رضایت داده است.

کارشناسان می گویند با توجه به اینکه گوگل در پیوند زدن اندروید و کروم و تولید یک سیستم عامل کامل و فراگیر ناکام مانده و هیچ یک از این دو سیستم عامل نیز قابل به روزرسانی برای سازگار شدن با محصولات مختلف الکترونیک نیستند، راه دیگری برای گوگل جز طراحی و عرضه یک سیستم عامل جدید باقی نمانده است.

هنوز اخبار و اطلاعات زیادی در مورد ماهیت این سیستم عامل در دسترس نیست، اما برخی توسعه دهندگان و برنامه نویسان شاهد اجرای نسخه های آزمایشی Fuchsia بوده اند.
 

منبع: ايتنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۸۹۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالوس سه روز بسته شد؛ مسافران از مسیر جایگزین استفاده کنند

به گزارش خبرنگار مهر، سازمان راهداری اعلام کرد با توجه به اجرای عملیات عمرانی در جاده کرج - چالوس، این محور به مدت سه روز بسته است.

انسداد مسیر از میدان امیر کبیر کرج تا سه راهی کندر در ۲ مسیر رفت و برگشت از ساعت ۹ الی ۱۵ از امروز به مدت سه روز صورت می‌گیرد.

رانندگان می‌توانند در طول زمان انسداد مسیر برای سفر به استان مازندران از مسیرهای جایگزین جاده آتشگاه - نوجان و آزادراه تهران شمال استفاده کنند.

کد خبر 6090703 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • کشت خانگی سبزیجات با مایعی غیر قابل آشامیدنی
  • چالوس سه روز بسته شد؛ مسافران از مسیر جایگزین استفاده کنند
  • یکپارچه سازی هوش مصنوعی اوپن ای آی و گوگل در آیفون‌های جدید
  • ارزش گوگل اوج گرفت؛ غول تکنولوژی از ۲ تریلیون دلار گذر کرد
  • انتشار جزئیاتی بیشتر از هوش‌مصنوعی آیفون/ پای غول‌های فناوری در میان می‌آید!
  • هوش مصنوعی گوگل معلم زبان انگلیسی می‌شود
  • گوگل ۲۰ کارمند دیگر را هم اخراج کرد!
  • گوگل ۲۰ کارمند دیگر را به علت حمایت از مظلومان غزه اخراج کرد
  • جزئیات کامل اندروید ۱۵ چه زمانی منتشر می‌شود؟
  • آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی