Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-07@03:23:38 GMT

کشف الماس بزرگ در آفریقا + عکس

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۸۹۲۸۷

کشف الماس بزرگ در آفریقا + عکس

حوادث رکنا: یک شرکت کانادایی از کشف یک الماس بزرگ دیگر در افریقا خبر داد.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، این سنگ ۳۲۷ قیراط وزن دارد و یک الماس سفید رنگ است.
طبق اعلام این معدنکار، از ابتدای امسال تاکنون هشت الماس بزرگتر از ۱۰۰ قیراط در کارووی کشف شده اند، که شامل یک الماس ۴۲۷ قیراطی است که اوایل ماه روان بدست آمد و سومین الماس بزرگی بود که تاکنون در این معدن کشف شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


"لوکارا دایاموند" همچنین اعلام کرد که نخستین مزایده سنگ استثنایی خود را در جون سال ۲۰۱۸ برگزار خواهد کرد، که شامل الماس‌های ۳۲۷ و ۴۲۷ قیراطی به همراه سایر سنگ‌های مرغوب می‌شود.
یادآوری می کنیم، که با این‌همه الماس "لسدی لا رانا" با وزن ۱۱۰۹ همچنان رکورددار بوده و دومین الماس بزرگ جهان است، که تاکنون کشف شده است. این الماس در سال ۲۰۱۵ استخراج شد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران حوادث Accidents اخبار حوادث الماس افریقا آفریقا عکس کشف عکس وحشتناک فیلم حوادث گلستان اخبار گلستان ایران داغترین ها گلستان قربانی کودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۸۹۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشا کاری ۱۰۶ هزار هکتار از شالیرازهای مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، رمضانی رئیس اداره برنج جهاد کشاورزی مازندران گفت: با توجه به شرایط مناسب آب و هوایی تاکنون ۹۶ هزار هکتار اراضی شالیزاری مازندران شخم و شیار اولیه، آب تخت اولیه هم در سطح ۷۰ هزار هکتار و ۱۰۹ هزار هکتار خزانه‌گیری انجام شد. 

رئیس اداره برنج جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به کشت برنج در حدود ۱۰۶ هزار هکتار اراضی شالیزاری استان، افزود: کشت برنج در ۷۴ هزار هکتار شالیزار استان به صورت مکانیزه و نزدیک به ۳۲ هزار هکتار به روش سنتی انجام شد.

رمضانی تصریح کرد: تاکنون ارقام محلی برنج در ۹۵ هزار هکتار و ارقام پرمحصول در ۱۲هزار هکتار شالیزار استان کشت شد.




دیگر خبرها

  • دینگونک؛ هیولایی مرموز که استعمارگران را می‌ترساند! (+عکس)
  • ۸۲ درصد میانگین بارندگی استان بوشهر تحقق یافت
  • ذخیره روزانه بیش از ۱۰۰۰ تن مرغ گرم/ صادرات مرغ بلامانع است
  • نشا کاری ۱۰۶ هزار هکتار از شالیرازهای مازندران
  • ترکیه تجارتش با چین، هند و آفریقا را جایگزین رژیم صهیونیستی می‌کند
  • مدیران خودرو 777، میزبان سران اقتصادی آفریقا و ایران
  • تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد
  • نگاه ویژه ایران به توسعه همکاری با آفریقا
  • ‏توسعه روابط با کشورهای آفریقایی از اولویت‌های سفر به گامبیا است
  • ضرورت توسعه حمل ونقل هوایی و دریایی میان ایران و قاره آفریقا