Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس در کرمان با اشاره به دومین دوره آموزشی بدوخدمت خادم یاران رضوی استان، افزود: خادم‌یاران رضوی در بخش های فرهنگی، بهداشتی و درمانی، آموزشی و مذهبی به محرومان و مستضعفان ارائه خدمت می کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان و به نقل از روابط عمومی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان، سید حسین صابری با اشاره به دومین دوره آموزشی بدوخدمت خادمیاران رضوی استان در هفتم اردیبهشت جاری و استقبال جوانان از طرح خادم‌یاری رضوی گفت: تاکنون بیش از دوهزارنفر در کرمان در این طرح نام‌نویسی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه خادم‌یاران وظیفه‌ای بس حساس و سنگین دارند و باید در راستای کسب و بهره‌گیری از این فرصت معنوی بکوشند؛ بیان کرد: در دوره جدید تولیت آستان قدس موضوع توسعه و گسترش فعالیت‌های خدمت در خارج از محدوده حرم مطهر بویژه شناسایی و خدمت به محرومین و مستضعفین مدنظر قرار گرفته است.

 

 


سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمان با اشاره به برگزاری نخستین دوره آموزشی بدو خدمت خادم‌یاران رضوی جنوب استان کرمان تصریح کرد: توفیق خادم‌یاری گنج گرانبهایی است که باید قدر آن را دانست.


وی با بیان اینکه یکی از محورهای خدمتی آستان قدس رضوی ترویج فرهنگ وقف و نذر در جامعه است؛ گفت: سنت حسنه وقف یکی از کارها و اقدامات آستان قدس بوده و این فریضه نیز در استان کرمان در بین مردم به خوبی رایج شده است.


صابری با افزودن این مطلب که خادم‌یاران رضوی در بخش های فرهنگی، بهداشتی و درمانی، آموزشی و مذهبی به محرومان و مستضعفان ارائه خدمت خواهند کرد؛ افزود: در راستای ترویج فرهنگ رضوی و اشاعه فرهنگ کتابخوانی در فصل پاییز سال گذشته به همت دفتر نمایندگی آستان قدس در استان کرمان یک هزار جلد کتاب علمی و تخصصی در بین دانشگاه‌های پیام نور جنوب شهرستان های جیرفت، کهنوج، عنبرآباد، نرماشیر، منوجان و رودبارجنوب توزیع شد.

 


گفتنی است، پیش از این نخستین دوره آموزشی بدو خدمت خادم‌یاران رضوی جنوب استان کرمان با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از مشتاقان خدمت به بارگاه ملکوتی حضرت رضا(علیه السلام) در تالار دانشگاه آزاداسلامی جیرفت و نیز دوره آموزشی خادمیاران رضوی درشهرستان رفسنجان برگزار شده است. این خادم‌یاران رضوی پس از گذراندن این دوره آموزشی و تکمیل پرونده و تائید گزینش به مدت ۶ ماه به صورت آزمایشی در شهرستان‌های محل سکونت خود مشغول فعالیت خواهند شد.

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسابقات بین المللی قرآن مجلس دکترین مهدویت حسن روحانی همایش دکترین مهدویت جشنواره جهانی فیلم فجر قرآن کریم دولت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برجام نمایندگی آستان قدس در کرمان خادم یاران رضوی آموزش کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۸۹۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم به رشد تولید و سرمایه‌گذاری در مناطق محروم کمک خواهد کرد

محمد حسن آصفری در گفتگو با خبرنگار قدس با اشاره به ویژگی‌های ‌لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم و ضرورت بررسی این لایه در مجلس شورای اسلامی گفت: ما باید تلاش کنیم تا سیاست های تشویقی برای سرمایه‌گذاری در کشور ایجاد کنیم؛ یکی از این سیاست‌ها ،معافیت‌های مالیاتی و یا کاهش ارقام اخذ مالیات و یا کم کردن نرخ سود تسهیلات بانکی است.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همچنین در اختیار قرار دادن زمین رایگان برای تولید کنندگان می‌تواند به عنوان یکی دیگر از مشوق‌ها در زمینه سرمایه‌گذاری منظور شود، بیان کرد: موارد برشمرده شده به خوبی می‌تواند به رونق تولید و سرمایه‌گذاری در کشور کمک کرده و مانع رکود اقتصادی شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه معافیت‌های مالیاتی می‌تواند در افزایش سرمایه‌گذاری موثر باشد ادامه داد: همچنین این امر می‌تواند به افزایش قدرت پول ملی کمک کرده و می تواند تاثیرات تحریم‌ها را خنثی کند.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس تاکید کرد: بنابراین ‌لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقی  اگر به زودی و بدون گرفتن ایرادهای غیرمنطقی در مجلس به تصویب رسیده و به مرحله اجرا برسد، با توجه به مشوق های هدفمند اعطا شده و کاهش مالیات تولید، به رشد تولید و سرمایه‌گذاری در مناطق محروم کمک خواهد کرد .

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ‌لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم می‌تواند کمک‌های خوبی در راستای سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی باشد، ادامه داد: همچنین ما چندین سال است که با معضل نقدینگی رها شده در جامعه مواجه هستیم بنابراین این لایحه به درستی می‌تواند نقدینگی را در امر تولید متمرکز کرده و اعتماد مردم را به سرمایه‌گذاری و همچنین تحقق جهش تولید با مشارکت مردم در اقتصاد را میسر کند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه ‌لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم می‌تواند در جذب و مشارکت مردم در اقتصاد کارساز باشد، ادامه داد: همچنین در این لایحه به موضوع اعطای مشوق مالیاتی جهت جلوگیری از خام فروشی و حفظ زنجیره ارزش تولید اشاره شده است و می تواند تاثیرات خوبی را در جلوگیری از خام فروشی ایجاد کند.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ‌لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم می‌تواند در تحقق عدالت مالیاتی موثر باشد،  بیان کرد:  ما هر چقدر بتوانیم نرخ مالیاتی از تولید و سرمایه گذاری را کمتر کنیم ، این امر می تواند تورم موجود در کشور را کاهش داده و در کنترل نقدینگی موثر باشد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مسیر رسیدن به توسعه سرمایه‌گذاری مولد و رشد اقتصادی از محل افزایش جذابیت پروژه‌های تولیدی خواهد بود. در این میان مهم‌ترین مشوق در دسترس دولت برای توسعه اقتصادی، مبتنی بر اعطای مشوق‌های مالیاتی است که تاکنون اثرگذاری موفقیت‌آمیزی در تحریک سرمایه‌گذاری مولد نداشته است. از همین رو و با درک اهمیت اصلاح معافیت‌های مالیاتی، دولت سیزدهم به سمت اصلاح قوانین مالیاتی رفته است و اخیرا نیز لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم را مد نظر قرار داده که امیدواریم هرچه سریع‌تر در مجلس مورد بررسی قرار گرفته و پس از چکش کاری به تصویب برسد.

زهرا طوسی

دیگر خبرها

  • مشکلات معلمان خرید خدمت آموزشی مناطق محروم
  • آغاز به کار چایخانه بابلسری‌ها در حرم رضوی
  • ‌لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم به رشد تولید و سرمایه‌گذاری در مناطق محروم کمک خواهد کرد
  • ۳ دهه خدمت در مناطق محروم / بازنشستگی که خوشایند نیست
  • فضای قرآنی در جامعه رو به گسترش است
  • گسترش فعالیت هیات های آزادگان تهران به سمت خودباوری
  • دوره آموزشی چرم دوزی در مهدیشهر
  • باید ریل‌گذاری در آموزش عالی تغییر کند/ سند آمایش استان کرمان در حوزه آموزش عالی تدوین می‌شود
  • واکسیناسیون دامی به میزان ۸۰۰ هزار دز در میامی انجام شد
  • تجلیل از معلمان روستای احمد آباد سفلی در تکاب