Web Analytics Made Easy - Statcounter

روبن احتمالا به بازی برابر رئال مادرید نخواهد رسید.

طرفداری - بدشانسی های باواریایی ها ادامه دار هستند. به نظر می رسد احتمال حضور روبن در دیدار برابر رئال مادرید بسیار کم است.

به نقل از بیلد، آرین روبن در دیدار برابر رئال مادرید مصدوم شد و هنوز نتوانسته به تمرینات بازگردد. خاوی مارتینز از فردا به تمرینات گروهی باز خواهد گشت و آلابا هم مانند مارتینز برای دیدار برابر رئال مادرید آماده خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بواتنگ و ویدال ادامه فصل را از دست داده اند. نویر و کومان هم که احتمالا تا 15 روز آینده برخواهند گشت و بدون شک در دیدار برابر رئال مادرید غایب خواهند بود.

با این حال وضعیت روبن متفاوت است. او احتمال دارد به همراه تیم به مادرید سفر کند. البته هنوز هیچ چیز معلوم نیست اما به نظر می رسد هنوز احتمال رسیدن وی وجود دارد. در صورتی که روبن نتواند بازی کند، مولر جای او را پر خواهد کرد و تولیسو هم در کنار هامس و مارتینز خط هافبک باواریایی ها را برابر رئال مادرید تشکیل خواهد داد. به نظر می رسد عملکرد ضعیف تیاگو در بازی رفت برابر رئال مادرید باعث شده که هاینکس به تولیسو برای قرار گرفتن در ترکیب ابتدایی برابر رئال مادرید اعتماد کند. تولیسو به احتمال فراوان هم برابر فرانکفورت و هم برابر رئال مادرید فیکس خواهد بود.

گفتنی است در صورت نرسیدن روبن به بازی برابر رئال مادرید، تعداد غایبان بایرن مونیخ به عدد 5 خواهد رسید که جالب اینجاست که هر 5 نفر هم از نفرات اصلی هستند. از آن سمت هم رئال مادرید به احتمال فراوان دو بازیکن اصلی و مهم را در اختیار نخواهد داشت. کارواخال و ایسکو به این بازی نخواهند رسید.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۸۹۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با غلبه بر رئال مادرید در ضربات پنالتی (2012/4/25) / فیلم

12 سال از تقابل دیدنی رئال مادرید و بایرن مونیخ در سانتیاگو برنابئو گذشت.

دانلود (35.8MB)

دیگر خبرها

  • پلی به گذشته - برتری 2-1 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا (لیگ قهرمانان اروپا - 2018/4/25) / فیلم
  • ماریو گومز: به خاطر بازی در فیورنتینا، پیشنهاد رئال مادرید را رد کردم!
  • برنامه ویژه ستاره بایرن برای بازی برابر رئال
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با غلبه بر رئال مادرید در ضربات پنالتی (2012/4/25) / فیلم
  • شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • موسیالا: بی‌صبرانه منتظر بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در برنابئوی افسانه‌ای هستم
  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم
  • برتری 1-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل کریم بنزما (لیگ قهرمانان اروپا - 2014/4/23) / فیلم