Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «نماینده»
2024-04-24@12:50:18 GMT

صالحی: شناگر خوبی هستم

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۸۹۷۰۴

صالحی: شناگر خوبی هستم

به گزارش«نماینده»، علی‌اکبر صالحی عصر جمعه ۷ اردیبهشت در یک برنامه تلوزیونی گفت: تفریح من شناست. شناگر خوبی هستم البته اگر تفسیر بدی نشود.

وی در این برنامه گفت: خدا یکی است و همسر هم یکی. من فقط یک همسر دارم. همسرم ایرانی و اهل ارومیه است.

رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه سنتی ازدواج کردم، اظهار داشت: سه تا فرزند دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک دختر و دو پسر. دو تا هم نوه دارم.

این استاد برجسته دانشگاه گفت: اهل فوتبال نیستم. وقتی خبر ورزشی باشد کانال را عوض می‌کنم.

دیپلمات هسته‌ای کشور درباره مهمترین آرزوی خود نیز گفت: آرزو دارم مملکتم با سرعت کافی روی ریل پیشرفت قرار گرفته باشد.

رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه در نسل جوان «آشفتگی فکری» می‌بینم تاکید کرد: امیدوارم متولیان فرهنگی کشور کاری کنند که جوانان ما راه صواب را از نا صواب تمیز بدهند و از دیگران الگو پذیری نداشته باشند.

منبع: نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۸۹۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از یافته‌های نوین رادیو دارویی در تراز جهانی رونمایی می‌شود

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، محمد اسلامی در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان این‌که استان بوشهر در عرصه علمی و حوزه انرژی دارای ظرفیت‌های بسیار بزرگی است، وجود دانشگاه خلیج فارس بوشهر در کنار نیروگاه اتمی را بسیار مهم دانست و افزود: همکاری و تعامل بین دانشگاه و صنعت اهمیت بسیار زیادی دارد.

وی با اشاره به برگزاری کنفرانس دوسالانه بین‌المللی هوش مصنوعی و علوم داده در دانشگاه خلیج فارس بوشهر، اظهار کرد: هوش مصنوعی مجموعه‌ای از نرم‌افزار‌ها و سامانه‌های مدیریتی داده است که در فرایند مختلف به‌کارگیری می‌شود.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی بیان کرد: در سازمان انرژی اتمی ایران از نقطه صفر مبدأ که استفاده از جمع‌آوری دیتا، شناسایی کانسنگ‌ها تا حمل و نقل و فرآوری، چرخه‌ای حرکت می‌کند و به‌صورت مجزا از هم یا یکپارچه جای خودش را باز کرده و روز به روز گسترش می‌یابد.

وی با بیان این‌که دانشگاه خلیج فارس بوشهر دارای ظرفیت‌های مختلف و خوبی است، گفت: اولین نیروگاه اتمی ایران در جوار دانشگاه خلیج فارس بوشهر قرار دارد براساس برنامه‌ریزی تعامل و همکاری پیوسته و دامنه‌داری پایه‌گذاری می‌شود، اگرچه در زمان حاضر نیز همکاری‌ها برقرار است.

اسلامی از ایجاد رشته‌های هسته‌ای در دانشگاه خلیج فارس بوشهر خبر داد و اضافه کرد: استاندار بوشهر در قالب تفاهم‌نامه برای همکاری بلندمدت با هدف ایجاد ظرفیت لازم در دانشگاه خلیج فارس به‌خصوص برای رشته‌های هسته‌ای اعلام آمادگی کرده‌اند که ما هم موافق هستیم و ان‌شاءالله هماهنگی لازم را در فرآیند‌های اجرایی این کار انجام خواهیم داد.

وی با اشاره به افزایش تولید رادیو دارو‌ها در سازمان انرژی اتمی ایران، بیان کرد: رادیودارو‌ها در فرایندی که سازمان انرژی اتمی طی کرده امروز کل نیاز کشور را پاسخگو است.

رئیس سازمان انرژی اتمی اظهارکرد: از ظرفیت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در طرح‌های نوین خودمان در حوزه رادیودارو استفاده کرده‌ایم و یکی از یافته‌ها که به معنای واقعی کلمه در تراز اول جهانی قرار دارد و کار بالینی آن در بوشهر در حال انجام است و نتیجه گرفته و به‌زودی رونمایی و رسانه‌ای می‌شود.

دیگر خبرها

  • ادعای بی‌اساس گروسی درباره برنامه هسته‌ای ایران تکرار شد
  • اسلامی:‌ تعداد نیروگاه‌های اتمی افزایش می‌یا‌بد
  • رئیس سازمان انرژی اتمی: امنیت نیروگاه‌ها و مراکز هسته‎‌ای کشور به طور صددرصد برقرار است/ با عبور از سال ۱۴۰۰ تا به امروز ظرفیت فعال در سایت‌های ۲ و ۳ سه نیروگاه اتمی بوشهر در مقایسه با پیش از آن ۱۲ برابر شده است
  • آغاز ساخت ۳۵۰۰ مسکن سازمان انرژی اتمی در بوشهر +تصویر
  • ورود رئیس سازمان انرژی اتمی ایران به بوشهر
  • گفتگویی چالشی و بی واسطه با رئیس سازمان انرژی اتمی
  • برنامه‌ریزی برای تولید ۲۰ هزار مگاوات برق هسته‌ای
  • از یافته‌های نوین رادیو دارویی در تراز جهانی رونمایی می‌شود
  • سفر رئیس سازمان انرژی اتمی ایران به بوشهر
  • توضیحات جدید رئیس سازمان انرژی اتمی از ساخت نیروگاه‌های برق هسته‌ای+ فیلم