Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ همزمان با هفته معرفی مشاغل و با حضور فرماندار زنجان ، مدیر کل و معاونین پرورشی و آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان ، مسئولان ،فرهنگیان و دانش آموزان،نمایشگاه متمرکز معرفی مشاغل در محل کارخانه کبریت سابق زنجان افتتاح شد و شروع کار کرد.

در این نمایشگاه غرفه های ادارات فنی و حرفه ای،جهاد کشاورزی،میراث فرهنگی،دانشگاه فنی و حرفه ای،نیروی انتظامی،بنیاد تعاون و زندان ها وتعدادی از کارآفرینان جوان و هنرستان های نواحی یک و دو برای بازدید فرهنگیان،دانش آموزان و عموم برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایان ذکر است،نمایشگاه معرفی مشاغل از تاریخ 8 لغایت 12 اردیبهشت سال جاری به صورت صبح و عصر (صبح ویژه دانش آموزان و عصر برای عموم) دایر می باشد.

مریم رشتچی مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان در حاشیه این نمایشگاه در گفت و گویی با کارشناس این اداره گفت:بازدید دانش آموزان از مراکز علمی و صنعتی،سخنرانی صاحبان حرف و مشاغل در مدارس،برگزاری جلسات توجیهی به صورت کلاسی برای دانش آموزان پایه نهم به تعدا12 هزار و 800 نفر،برگزاری جلسات توجیهی به صورت کلاسی برای تمامی اولیای دانش آموزان پایه نهم و برگزاری آزمون های مشاوره ای "توانایی و رغبت"به صورت الکترونیکی از برنامه های مدنظر برای اجرا در هفته مشاغل می باشد.

وی افزود: هدف اصلی از برگزاری نمایشگاه متمرکز معرفی مشاغل،اهمیت موضوع آماده سازی نیروی انسانی مورد نیاز جامعه و بازار کار براساس ویژگی های فردی و اجتماعی و لزوم آشنایی دانش آموزان با مشاغل موجود در جامعه جهت انتخاب شاخه و رشته تحصیلی مناسب است.

این مقام مسئول ادامه داد: با تاکید بر ایجاد بستر مناسب برای انتخاب آگاهانه در هدایت تحصیلی دانش آموزان گفت:باید دانش آموزان را یاری کنیم تا رشته و شغل آینده خود را بر اساس علایق،استعدادها و نیازهای جامعه و به صورت آزادانه انتخاب نمایند.

وی در پایان از همکاری سایر دستگاه ها و نهادهای استان برای یاری آموزش و پرورش در برپایی این نمایشگاه و معرفی مشاغل به دانش آموزان و اولیا آنان قدردانی نمود.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان زنجان مسئولان نمایشگاه مدیر کل آموزش و پرورش کارخانه کبریت سابق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۸۹۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه دست سازه‌های دانش آموزی در هنرستان فنی و حرفه‌ای ابوذر آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ مدیر هنرستان فنی و حرفه‌ای ابوذر غفاری آبادان گفت: برگزاری نمایشگاه دست سازه‌ها در راستای تعالی اهداف آموزشی دانش آموزان است و اینکه زحمت یک سال دانش آموزان در یکسال تحصیلی در معرض دید قرار گیرد تا مربیانِ دانش آموزان، اولیاء و مسئولان از حاصل تلاش و کوشش این دانش آموزان بازدید کنند و از توانایی‌های آنها مطلع می‌شوند.
حسین غلامی افزود: گل سر سبد این نمایشگاه تیم دانش آموزی شهید فخری زاده است که از خودرو ساخت خود رونمایی کردند.
وی هدف کار‌های دانش آموزان فنی و حرفه‌ای را به تولید رساندن این سازه ها دانست و گفت: اگر مسئولان حمایت کنند این تولیدات به تولید انبوه هم می‌رسد، زیرا این دانش آموزان یک استاد کار و یک سرمایه نهفته برای آینده هستند.

دیگر خبرها

  • محصولات دانش بنیان دانشجویان فنی و حرفه‌ای به فروش می‌رسد
  • برپایی نمایشگاه توانمندی دانشجویان فنی و حرفه‌ای در چهارمحال و بختیاری
  • معرفی زنجیره ارزش نساجی زنجان به صادرکنندگان در اکسپو + فیلم
  • توسعه زیرساخت های آموزشی در استان سمنان/ افتتاح ۱۴ چمن مصنوعی
  • زنجان چه ظرفیت‌های صادراتی دارد؟ + فیلم
  • ارائه ۲ زنجیره برتر زنجان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ +فیلم
  • نمایشگاه نقاشی گروهی دانش آموزان ابتدایی شاهرود
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت
  • نمایشگاه دست سازه‌های دانش آموزی در هنرستان فنی و حرفه‌ای ابوذر آبادان
  • «نیست‌وَش» افتتاح شد/ تخیلی که بر مبنای خیال صورت می‌گیرد