Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@14:41:21 GMT

جزییات شرایط فروش خودروی DS۷

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۹۰۲۴۷

جزییات شرایط فروش خودروی DS۷

شرایط فروش خودروی DS۷ در دو کلاس از سوی شرکت آرین موتور تابان اعلام شد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، شرکت آرین موتور تابان نماینده انحصاری برند DS در ایران بوده که پس از رونمایی از محصول منحصر به‌فرد DS۷crossback در ایران، شرایط فروش نقدی و مشارکتی خود را با موعد ۱۵۰و۱۸۰ روزه با سود مشارکت ۱۸درصد اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدل DS۷crossback rivoli با قیمت ۴۵۲ میلیون تومان و مدل DS۷crossback rivoli با قیمت ۴۵۹ میلیون تومان به مشتریان عرضه می‌شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر  می‌توانند به وب‌سایت شرکت آرین موتور تابان مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۹۰۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان عرضه خودروهای وارداتی و خودروهای برقی اعلام شد + جزئیات

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، مهدی ضیغمی گفت: از روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی، عرضه این خودروها و خودروهای برقی آغاز می شود.

وی اظهار کرد: برنامه‌ریزی شده هفته آینده خودروهای وارداتی از جمله خودروهای برقی در سامانه فروش خودروهای وارداتی عرضه شود.

چند هزار خودروی وارداتی در گمرکات دپو شده؟ ۵۰ هزار یا ۱۳ هزار؟!

ضیغمی افزود: تا زمانی که سامانه عرضه خودروهای برقی آماده شود، خودروهای برقی در همان سامانه اصلی عرضه خواهد شد. بنابراین در اولین عرضه خودروهای وارداتی در سال جاری، خودروهای برقی نیز عرضه می‌شود.

سنگ اندازی مافیای خودرو برای ورود خودروهای برقی به کشور کد خبر 848587 برچسب‌ها واردات خودرو خودروی برقی خبر مهم بازار خودرو خودرو

دیگر خبرها

  • زمان عرضه خودروهای وارداتی و خودروهای برقی اعلام شد + جزئیات
  • (تصاویر) رونمایی از خودروی چینی با الهام از گربه
  • جت جنگنده ام جی در نمایشگاه خودروی پکن+عکس
  • خودروسازان به ازای هر ۱ میلیون دلار ارز تخصیصی، چه تعداد خودروی نو تولید کردند؟
  • قیمت خودرو امروز ۱۱ اردیبهشت + جدول
  • سریع‌ترین خودروهای رکوردشکن تاریخ، هواپیماهای بدون بال با سرعت 1000 کیلومتر (+عکس)
  • آفریقا، هدف ویژه صادراتی روغن موتور ایران
  • (تصاویر) این ۲ خودروی جدید امسال وارد بازار ایران می‌شوند
  • هم زمان با حضور شرکت جک در نمایشگاه خودرو پکن: 2 خودرو جدید کرمان موتور که امسال وارد بازار ایران می شوند مشخص شدند (+عکس ،اسامی و مشخصات)
  • قیمت خودرو امروز ۱۰ اردیبهشت + جدول