Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات تیر و کمان انتخابی تیم ملی به میزبانی بیرجند‌ به مدت دو روز و در دو بخش کامپوند و ریکرو برگزار و نفرات برتر مشخص شدند. ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۲ استانها خراسان جنوبی نظرات

محمد نوروزپور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند، اظهار داشت: مسابقات تیرو کمان انتخابی تیم ملی با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در رشته کامپوند که با حضور 70 کماندار از 21 استان کشور در ورزشگاه 15 هزار نفری غدیر بیرجند برگزار شد افزود: فرشته قربانی از زنجان، آرزو طاهریان از تهران و زهرا مریدیان نفرات اول تا سوم و در بخش آقایان جابر خوشگرد از البرز، محمد معدندار از قزوین و محمد شریف‌زاده از کیش اول تا سوم شدند.

رئیس هیئت تیر وکمان خراسان جنوبی گفت: افراد برتر به اردوی تیم ملی و برای شرکت در بازی‌های آسیایی جاکارتا که 31 مردادماه است راه  می‌یابند.

نوروزپور افزود: در رشته ریکرو با شرکت 51 کماندار در بخش آقایان و 29 تیرانداز با کمان در بخش بانوان با یکدیگر رقابت کرده که در پایان میلاد وزیری از آذربیایجان شرقی اول، حسین زندی از کرمان نایب قهرمان و فواد آبادی از البرز سوم شد.

وی بیان کرد: در بخش بانوان سوگند رحمانی از کیش مقام اول، رویا نوروزیان از اصفهان دوم و مریم نادعلی از یزد سوم شد.

نوروزپور افزود:این مسابقات اولین رقابت‌های رنکینگ و انتخابی تیم ملی در سال 97 بود که به میزبانی خراسان جنوبی برگزار شد.

وی با بیان اینکه رقابت‌ها در دو بخش "ریکرو" و "کاپموند" برگزار شد افزود: حدود 146 نفر خانم و آقا در دو رشته شرکت کردند اظهار داشت: این  مسابقات انتخابی تیم ملی بود و بیشتر مدعیان کشور در رده‌های مختلف حضور داشتند.

انتهای پیام/ش

R41348/P1377/S6,56/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۹۰۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی

 مجید الهی‌رادگفت : رزمایش کمک به ایتام در قالب پویش امام رئوف در استان برگزار شد.

او  گفت: این رزمایش به نیت واقفان از سوی آستان قدس رضوی، مدیریت کانون‌های خدمت رضوی در خراسان شمالی و با همکاری خادم یاران سطح استان و مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان و سایر دستگاه‌ها برگزار شد.

الهی راد گفت : در این رزمایش ۴۰۰ بسته معیشتی هر بسته به ارزش دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و در مجموع یک میلیارد تومان میان ایتام تحت حمایت این نهاد در استان توزیع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • قهرمانی کشتی گیر سیرجانی در مسابقات کشوری
  • درخشش دختر سمنانی در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته
  • پرونده ب_ز بسته شد؛ حالا نوبت به کرسنت است
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • برگزاری مسابقات تیراندازی با کمان کارگران گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • همایش روز شوراهای خراسان جنوبی برگزار شد
  • پرونده شمشیربازی ایران با حذف سازنچیان بسته شد
  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد