Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-08@23:24:21 GMT

با ارائه خدمات با كيفيت، رضايت مشتري تامين مي شود

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۹۰۷۴۱

   

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی سايپانيوز، محمد حسين مهدي با بيان اين مطلب اظهار داشت: بدون ترديد منافع سايپاديزل، رنا و شبكه نمايندگي‌ها همه به هم پيوند خورده است و همه با هم بايد با اراده‌اي استوار، كيفيت خدماتي كه به مشتريان ارائه مي‌شود را افزايش دهيم تا به سهم خود به وظايفمان در توسعه اعتبار برند سايپا ديزل اقدام كنيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدي با اشاره به اهميت شبكه نمايندگي‌ها ادامه داد: تكريم مشتريان در شبكه نمايندگي ها از اهيمت بالايي برخوردار است و خوشبختانه عملكرد نمايندگي هاي رنا در اين مورد قابل تقدير و ارتقاء است.

مدیر عامل شرکت خدمات فنی رنا در ادامه یادآور شد: نمایندگان متولی اصلی کسب سهم بازار هستند و در همین راستا کلیه نمایندگی ها باید جهت حفظ مشتريان فعلي و برگشت مشتریان قبلي در دوران وارانتی به شبکه نمایندگی ها تلاش كنند. خدمات و توسعه فروش قطعات مصرفي در دوران وارانتي خودرو، مديريت بر قيمت قطعات با نگرش کمک به مصرف کننده نهايي و درآمدزايي بيشتر بر اساس توسعه سهم بازار قطعات از جمله مهم ترين مواردي هستند که در دستور کار قرار دارد و در اين راستا با شركاي تجاري مذاكراتي صورت گرفته است.

مهدي در خصوص اهمیت رضایت مشتری گفت: همچنين به منظور افزایش رضایت مشتریان، برنامه ریزی های لازم جهت ایجاد باشگاه مشتریان و ارائه خدمات ویژه به مشتريان وفادار در سال جاری صورت پذیرفته است.

وي ادامه داد: براي اينكه بتوانيم نيازهاي مشتري را بهتر بشناسيم، ارتباط با شبكه نمايندگي‌ها را بيشتر مي كنيم. 

مديرعامل شركت خدمات فني رنا گفت: وظيفه ما به عنوان متولي ارائه خدمات پس از فروش به خودروهاي سايپا ديزل، اين است كه با ارائه خدمات خوب، در توسعه برند سايپا ديزل نقش آفرين باشيم. در اين مسير، نمايندگي‌ها كه شريك تجاري ما  محسوب مي‌شوند نقش مهمي را بر عهده دارند.

مهدي در ادامه در خصوص برنامه هاي سال 97 شركت خدمات فني رنا گفت: فروش بيش از 100 ميليارد تومان براي سال 97 در نظر گرفته شده است و در همين راستا توسعه كمي شبكه نمايندگي هاي خدماتي، عوامل فروش، ايجاد تعداد محدودي عامليت هاي تعويض روغن و سرويس ادواري نمونه، ارتقاي كيفي شبكه نمايندگي ها، افزايش نمره ارزيابي شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران و افزايش رضايت مشتريان از جمله برنامه هاي سال 97 اين شركت است.
 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۹۰۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات صندوق توسعه فناوری‌های نوین توسعه یافت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، تفاهم نامه صندوق توسعه فناوری‌های نوین با یک بانک به منظور توسعه سرویس خدمات حقیقی فناورکارت در دومین روز از اینوتکس منعقد شد. 

بازوی فناوری این بانک با هدف ایجاد سرویس‌های مالی برای کارکنان پارک‌ها و حوزه نوآوری سراسر کشور تفاهم نامه همکاری دوجانبه امضا کردند.

صادرات به ۴۰ کشور دنیا از مبدا پارک فناوری پردیس 

در ابتدای مراسم مهدی صفاری نیا؛ رئیس پارک فناوری پردیس ضمن معرفی پارک و مسیر رشد این طی شده در این ناحیه نوآوری گفت: در حال حاضر پارک فناوری پردیس بستر فعالیت ۴۵۰ شرکت فناور و دانش بنیان و بیش از ۸ هزار نفر سرمایه انسانی شده است. همچنین بیش از ۲۲۰۰ محصول و خدمت فناورانه و نوآورانه توسط شرکت‌های این پارک ارائه می‌شود.

وی با اشاره به سرمایه گذاری ۳۰۰ هزار میلیاردی بخش خصوصی در این ناحیه نوآوری خاطرنشان کرد: تامین نیاز بازار‌های داخلی و همچنین صادرات محصولات همواره یکی از دغدغه‌های مهم حوزه نوآوری است که در این میان پارک فناوری پردیس توانسته مسیر صادراتی خود را با صادرات بیش از ۵۰ محصول نوآورانه به ۴۰ کشور هموار کند.

وی اضافه کرد: این مهم تنها در یک سال اخیر صرفه جویی ارزی معادل ۶۰۰ میلیون یورو را به همراه داشته است.

توسعه فناروکارت به فاز حقیقی رسید

محمد کلاهی؛ معاون امور اعتباری و تجاری سازی صندوق توسعه فناوری‌های نوین ضمن ارائه گزارشی از مسیر طی شده توسعه فناورکارت تا به امروز گفت: فناورکارت به عنوان نخستین نئوبانک حوزه فناوری با هدف ارائه خدمات به شرکت‌ها و کارکنان شرکت‌های حوزه فناوری در کل کشور در اینوتکس سال گذشته به همت صندوق توسعه فناوری‌های نوین و حمایت پارک فناوری پردیس رونمایی شد.

وی افزود: پس از آن به دلیل تغییر نگاه رگولاتور به نئوبانک‌ها ضمن تطبیق خود با شرایط جدید، برنامه توسعه‌ای خود را ادامه داده است.

وی با تشریح ابزار‌های مالی صندوق در ارائه خدمات به حوزه فناوری در ۱۷ سال فعالیت این نهاد در حوزه نوآوری کشور افزود: صندوق با ایجاد نهاد‌های تخصصی در اطراف خود و ارائه خدمات متنوع مالی و تفاهم نامه با ۱۳ بانک و ۶ نهاد بازار سرمایه کشور توانسته است تا در تامین مالی نوآوری پیشتاز باشد.

به گفته وی، همچنین با ۱۴۷۰ کارفرمای دولتی و خصولتی همکاری دارد. بیش از ۵ هزار فقره ضمانت نامه و ۱۳ هزار فقره تسهیلات مجموعا بیش از ۱۷ هزار خدمت مالی را به بیش از ۳۵۰۰ شرکت حوزه نوآوری ارائه داده است.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، صندوق توسعه فناوری‌های نوین؛ بزرگترین صندوق پژوهش و فناوری کشور پس از ارائه سامانه‌های و خدمات مختلف مالی به حوزه نوآوری، به منظور ارائه خدمات مالی و رفاهی شرکت‌ها و پرسنل شاغل در پارک‌های فناوری سراسر کشور در قالب یک پلتفرم، در اینوتکس سال گذشته اقدام به رونمایی از فناورکارت؛ نخستین نئوبانک حوزه نوآوری کرده است.

این نئوبانک در فاز نخست خود سرویس‌های مالی نظیر تسهیلات، سرمایه گذاری، تامین مالی جمعی، کارگزاری مالی، پرداخت عوارض پارک‌ها و خدمات بیمه‌ای به شرکت‌ها را به مرحله اجرایی رساند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خدمات صندوق توسعه فناوری‌های نوین توسعه یافت
  • بانکداری ویدئویی، خدمت جدید بانک ملت به مشتریان
  • بانکداری ویدئویی، خدمت جدید بانک ملت به مشتریان برای اولین بار در کشور
  • افزایش درآمد طراحی سایت با نمایندگی هاست وردپرس ایران
  • رتبه اول کشوری مشتریان فعال سرویس ADSL به مخابرات منطقه کردستان تعلق گرفت
  • ارائه ۴۴ میلیون خدمت دارویی به بیمه‌شدگان تامین‌ اجتماعی
  • اجرای طرح توسعه خدمات فرودگاهی در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی
  • ارائه نوآوری‌های صندوق توسعه فناوری‌های نوین در تامین مالی فناوری در اینوتکس ۲۰۲۴
  • ۱۶۰۰ روستای کردستان از ارتباط پایدار و با کیفیت برخوردار هستند
  • راهنمای طراحی و چاپ حرفه ای کاتالوگ در چاپخانه تهران