Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌رئیس اتحادیه‌ی صنف تعویض روغن و پنچرگیری شیراز به مردم این شهر در خصوص شست و شوی خودروها توسط کارواش‌های سیار هشدار داد و تاکید کرد که این کارواش‌ها مجوز فعالیت ندارند.

‌به گزارش ایسنا‌، الماس جشن‌نیلوفر شنبه 8 اردیبهشت در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه کارواش‌های سیار فاقد هرگونه مجوز فعالیت هستند، گفت: تعدادی افراد سودجو تحت عنوان کارواش سیار، نانو یا بخار، اقدام به تبلیغات و پخش تراکت و فعالیت در شیراز کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: این افراد به شکل سیار در نقاط مختلف شهر، پارکینگ یا محل سکونت شهروندان، اقدام به شست و شوی خودروها می‌کنند و مدعی هستند در شست و شوی خودرو از مواد نانو بهره می‌برند.

جشن‌نیلوفر تاکید کرد که تبلیغات انجام شده در خصوص استفاده از مواد نانو و مصرف نکردن آب برای شست و شوی خودرو، یک ادعا برای جذب مشتری است.

او تصریح کرد: براساس بررسی‌های انجام شده، کارواش‌های سیار از مواد نانو استفاده نمی‌کنند، بلکه مواد مورد استفاده آنان ترکیبی از مواد شوینده مانند ریکا و سفیدکننده است که در صورت وجود گرد و غبار روی بدنه‌ی خودرو، امکان وارد کردن آسیب به رنگ نیز وجود دارد.

رئیس اتحادیه‌ی صنف تعویض روغن و پنچرگیر شیراز با اشاره به اینکه تاکنون تعدادی از شهروندان بابت آسیب‌های وارد به خودروهایشان با مراجعه به این صنف طرح شکایت کرده‌اند که پیگیری موضوع ادامه دارد، گفت: امروزه تنها در برخی کشورهای پیشرفته از مواد نانو برای شست‌و شوی خودرو استفاده می‌شود.

وی گفت: اقلیم این کشورها فاقد ریزگرد بوده و ماده تمیزکننده نانو نیز دارای کیفیت بالا و مطابق استانداردهای جهانی است که وارد کردن این مواد به ایران قطعا با هزینه‌های فراوان امکان‌پذیر خواهد بود و مقایسه‌ی هزینه‌های تامین مواد نانو با دستمزدی که کارواش‌های سیار از افراد مطالبه می‌کنند، غیرواقعی بودن ادعای آنان را اثبات می‌کند.

جشن‌نیلوفر با بیان اینکه هنوز کارواش‌های سنتی بهترین مکان برای شست و شوی خودروها است، گفت: امروز با توجه به بحران آب در کشور، کارواش‌های سنتی دارای پروانه فعالیت به دلیل استفاده از آب سطحی غیرشرب، بهترین و مقرون به‌صرفه‌ترین شیوه‌ی شست و شوی اتومبیل‌ها است.

رئیس اتحادیه‌‌ی صنف تعویض روغن و پنچرگیر شیراز یادآور شد که آب مورد استفاده توسط کارواش‌های ثابت دارای مجوز، قبل از مصرف تسویه و املاح زدایی شده و شست و شو نیز با استفاده از کف مخصوص انجام می‌شود.

جشن‌نیلوفر تاکید دارد که کارواش‌های ثابت تحت نظارت بوده و عملکرد آنها زیانی به محیط زیست وارد نمی‌کند لذا به شهروندان توصیه می‌شود فریب تبلیغات افراد سودجو را نخورند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۹۰۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار پلیس فتای قم در خصوص فروش سوالات کنکور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، رئیس پلیس فتا استان قم گفت: کلاهبرداری‌ها با عنوان فروش سوالات کنکور نزدیک به زمان کنکور اتفاق می‌افتاد و افراد زیادی هم درگیر این کلاهبرداری می‌شدند، اما مجرمان سایبری پا را فراتر گذاشتند و در ماه‌های اخیر شاهد پیش فروش سوالات کنکور در فضای مجازی بوده ایم.

مجرمان سایبری با جعل هویت و با ادعای واهی دسترسی به سؤالات آزمون سراسری یا ارتباط و همکاری با طراحان سؤال، اقدام به اخاذی و کلاهبرداری از داوطلبان کنکور می‌کنند.

به هیچ عنوان فریب تبلیغات دروغین جذاب و اغوا کننده فروش سوالات کنکور در شبکه‌های اجتماعی را نخورند و صرفا با تکیه بر دانش و معلومات خود در کنکور شرکت نمایند.

دیگر خبرها

  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری
  • هشدار شبکه دامپزشکی جغتای در خصوص بیماری تب نزله‌ای بدخیم
  • ماکودا ؛ پیشنهادی جذاب، لذیذ و خوشمزه
  • برپایی میزهای خدمت تخصصی در مناطق شهرداری شیراز
  • اعتصاب‌های جدید در ایالت هسن آلمان
  • ‌اجرای طرح تأمین امنیت بوستان‌ها در محلات کم برخوردار شیراز
  • هشدار مصر به اسرائیل در خصوص حمله به رفح
  • هشدار جدی/ اگر این 7 غذا را دوباره گرم کنید و مصرف کنید مرگ آور خواهد بود
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • هشدار پلیس فتای قم در خصوص فروش سوالات کنکور