Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران – ایرنا – فرماندار شهرستان قرچک از اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا خواست تا به منظور خدمت رسانی بیشتر به مردم ، بازوی نظارتی و همراه ادارات و نهادهای دولتی باشند.

به گزارش ایرنا ، مسعود مرسل پور روز شنبه در همایش روز ملی شوراهای اسلامی که در محل فرمانداری قرچک برگزار شد اظهار کرد: اعضای شوراهای اسلامی که با بطن جامعه و با آراء مستقیم مردم انتخاب شده اند، امانت دارانی هستند که باید با خدمت رسانی صحیح به مردم ، این امانت را به خوبی محافظت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا با حضور در تمامی عرصه های خدمت رسانی و با تلاش خستگی ناپذیر ، خدمات شایسته ای را به مردم ارائه کرده اند و این خدمت رسانی زمانی نمود بیشتری دارد که در مسیر قانون شکل گیرد.
وی بیان کرد: شوراهای اسلامی به عنوان منتخبین مردم وظیفه دارند تا علاوه بر بعد نظارتی، همراه ادارات در خدمت رسانی به مردم باشند و با مشارکت سازنده، گره های کور خدمت رسانی به جامعه را باز کنند.
مرسل پور بیان کرد: دور شدن اعضای شورای اسلامی از ادارات تنها خدمت رسانی به مردم را با مشکل مواجه می کند و وحدت بین مسئولان را خدشه دار می سازد.
وی با اشاره به توجه ویژه دولت به مناطق روستایی و اختصاص اعتبارات مناسب به این مناطق گفت : اعتباراتی که به مناطق شهری و روستایی ارائه می شود لازم است تا با مدیریت و برنامه ریزی مناسب هزینه شود تا بیشترین اثر گذاری را در زندگی مردم داشته باشد.
فرماندار قرچک همچنین از احداث بیمارستان تخصصی کودکان در بخش مرکزی این شهرستان نیز خبر داد.
وی گفت : بیمارستان تخصصی کودکان با مشارکت مالی تمامی روستاهای شهرستان احداث می شود که پیش نویس تفاهم نامه آن با وزارت بهداشت آماده شده و به زودی کارهای اداری برای آغاز عملیات احداث آن انجام می شود.
در تقویم رسمی ایران اسلامی ، روز نهم اردیبهشت به عنوان روز شوراها نامگذاری شده است.
قرچک با 270 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
علاوه بر شهر قرچک ، 9 روستای این شهرستان دارای شورای اسلامی است.
تهرام/7254//1348

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي شوراي اسلامي نظارت ورامين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۹۰۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکرد مردم ‎محور در دستورکار نظام شورایی کشور است

رئیس شورای استان خراسان رضوی گفت: رویکرد مردم‌‎محور در دستورکار نظام شورایی کشور است تا این ارتباط تنگاتنگ بیش از پیش تقویت شود و  به طور خاص، ساختارهای مختلف شورای اسلامی استان در خدمت مردم باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌رضوی و به نقل از روابط عمومی شورای استان، در بیست‌ودومین جلسه شورای اسلامی استان، موسی‌الرضا حاجی‌بگلو ضمن تبریک فرارسیدن سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و هفته کار و کارگر، اظهار کرد: گروه‌های مختلف جامعه شایسته خدمت صادقانه هستند و نظام شورایی در کشور را با حضور نمایندگانی از گروه‌های مختلف مردم، می‌توان چکیده جامعه دانست.

وی افزود: رویکرد مردم‌‎محور در دستورکار نظام شورایی کشور است تا این ارتباط تنگاتنگ بیش از پیش تقویت شود و به طور خاص، ساختارهای مختلف شورای اسلامی استان در خدمت مردم باشند.

رئیس شورای استان گفت: همکاری نزدیک و تعامل مستقیم شورای اسلامی استان با شوراهای اداری، کمیته امور زیربنایی و هیئت‌های حل اختلاف استان توانسته است دستاوردهای ملموسی در شکل‎گیری یک پایگاه اجتماعی برای مصوبات شورای استان داشته باشد و به همین دلیل است که همه باید خود را مسئول پاسخگویی به مردم بدانیم تا مطالبات عمومی، روح حاکم بر مصوبات شورای استان باشد.

کد خبر 747385

دیگر خبرها

  • مردم اصفهان در جریان روند خدمت‌رسانی قرار بگیرند
  • خدمات رسانی به مردم رویکرد اصلی دولت سیزدهم است
  • رویکرد مردم‌محور در دستور کار نظام شورایی کشور است
  • رویکرد مردم ‎محور در دستورکار نظام شورایی کشور است
  • وعده صادق ابهت پوشالی رژیم صهیونسیتی را درهم شکست
  • ضرب العجل فرماندار شمیرانات برای تثبیت سند مالکیت ادارات شهرستان
  • ۴۵ خدمت شاخص سپاه الغدیر استان یزد در سال ۱۴۰۲ + فیلم
  • سپاه خدمت‌رسان مردم در سیل است
  • خدمت رسانی هزارو ۵۷۲ گروه جهادی خراسانی
  • خدمت‌رسانی به آحاد جامعه رسالت سپاه پاسداران است