Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@00:03:09 GMT

چاپ ششم کتاب «۱۳۱۸» در نمایشگاه عرضه می‌شود

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۹۰۹۷۰

چاپ ششم کتاب «۱۳۱۸» در نمایشگاه عرضه می‌شود

کتاب «۱۳۱۸ (خاطراتی از رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی سیدعلی حسینی خامنه ای مدظله العالی» به کوشش علی احمدمحرابی از سوی موسسه فرهنگی هنری مرکز اسناد انقلاب اسلامی به چاپ ششم رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، این کتاب ۷۷ سال از زندگی رهبر معظم انقلاب را که ۲۷ سال آن مربوط به دوران رهبری ایشان است، دربرمی‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کتاب در ۵۲۴ صفحه روایتی از روزهای کودکی و مدرسه، دوران مبارزه تا پیروزی انقلاب، دوره ریاست‌جمهوری و دفاع مقدس، و در نهایت ۲۷ سال رهبری ایشان را در بر گرفته است.

هم‌چنین در این کتاب فصلی مختص به حضرت امام خمینی رحمت ا... علیه آمده است که دارای خاطراتی خواندنی و آموزنده برای همه اقشار جامعه است. در فصلی از این کتاب، خاطرات حضرت آقا با شخصیت های مختلفی از جمله آیت الله طالقانی، آیت الله شهید بهشتی، شهید رجایی، حجت الاسلام سیدمحمد خاتمی، مرحوم واعظ طبسی و ... آمده است.

بنا به گفته محرابی در این کتاب خاطراتی گردآوری شده‌اند که متناسب همه مخاطبان از رده‌های سنی کودکان تا بزرگسالان است. کتاب به گونه‌ای آماده شده است که مخاطب آن را تا پایان همراهی کرده و از خواندن آن خسته نشده و از آن لذت می‌برد.

این نویسنده با اشاره به منابع مورد استفاده خود در گردآوری این کتاب می‌گوید: اصلی‌ترین منبع این کتاب مجموعه سخنرانی‌ها و بیانات معظم له است که از سال‌های ۱۳۵۸ لغایت ۱۳۹۵ در دسترس بود و از آنها استفاده شده است.

به گفته وی، از چاپ دوم، جلد کتاب تغییر کرده است. این اثر در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در غرفه موسسه فرهنگی هنری مرکز اسناد انقلاب اسلامی عرضه می‌شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۹۰۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رهبر معظم انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی

به گزارش جماران؛ متن پیام رهبر انقلاب به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

از جوانان قهرمان کشتی فرنگی و مدال‌آوران کشتی آزاد که با توانایی و اراده‌ی خود دلهای مردم را شاد کردند، صمیمانه متشکرم.

سیدعلی خامنه ای

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

دیگر خبرها

  • جز امام (ره) و رهبری کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود
  • برپایی نمایشگاه دست‌های کوچک اندیشه‌های بزرگ در یزد
  • جز حضرت امام(ره) و رهبر انقلاب کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود
  • فرمانده کل ارتش: جز حضرت امام (ره) و رهبر انقلاب، کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود/ در راستای بیانیه گام دوم وظیفه‌ ارتش این است که هم منتظر باشد، هم مستحق ظهور؛ یعنی ارتشی که آرمانش نابودی رژیم صهیونیستی و فروکشیدن استکبار از اریکه‌ قدرت
  • رهبر انقلاب چه روزی متولد شدند؟
  • دلیرمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوره‏‌های مختلف انقلاب اسلامی نقش آفرینی کردند
  • ارتش مایه مباهات و سربلندی ملت ایران است
  • پیام تبریک رهبر معظم انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی
  • پیام دریادار تنگسیری به فرمانده کل ارتش ایران
  • پیام تبریک رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به مناسبت روز ارتش