Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای اردستان، گفت: اردستان سومین حوزه راهداری استان اصفهان است که بیش از ۸۰۰کیلومتر راه روستایی و ۳۱۰ کیلومتر بزرگراه و ۱۷۰کیلومتر راه های اصلی را پوشش می دهد و پر ترافیک ترین محور ترانزیت استان اصفهان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ داریوش مرادی در گفت و گو با صاحب نیوز؛ اظهار کرد: مانور روز ایمنی و حمل و نقل با هدف هماهنگی بیشتر راهداران با پلیس راه و هم چنین آشنایی بیشتر مردم با راهداری و پلیس راه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مانور روز ایمنی حمل و نقل با حضور ۴۰ اکیپ راهداری، 10 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین و با همکاری پلیس راه شهرستان اردستان برگزار شد.

سرپرست اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای اردستان گفت: یکی از وظایف اداره راهداری آموزش مردم در موضوع راهداری و حمل و نقل جاده ای بمنظور کاهش تصادفات است.

مرادی با بیان اینکه شهرستان اردستان سومین حوزه راهداری استان اصفهان است، تصریح کرد: بیش از  ۸۰۰کیلومتر راه روستایی و ۳۱۰ کیلومتر بزرگراه و ۱۷۰راه های اصلی را پوشش می دهد و پر ترافیک ترین محور ترانزیت استان اصفهان است.

وی تاکید کرد: یکی از مطالبات مردم شهرستان اردستان راه های روستایی که راه های روستایی اردستان به دلیل اتمام عمر مفید آن از وضعیت قابل قبولی برخوردار نیست و ۵۴۲کیلومتر راه روستایی شهرستان نیاز مبرم به بهسازی و روکش آسفالت دارد.

سرپرست اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای اردستان خاطرنشان کرد: یکی دیگر از وظایف اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ایمنی کردن راه ها بوده که از ابتدای سال جدید تاکنون اداره راهداری اردستان۶۵۰ عدد تابلو اخطاری انتظامی و ۵۰متر مربع تابلو اطلاعاتی با هزینه ای بالغ بر پنج میلیارد ریال را نصب کرده است.

مردای افزود: با توجه به مطالبات مردمی و اولویت اداره راهداری اردستان امسال مبلغ ۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای جاده زواره به  شهراب اختصاص داده شده و عملیات بهسازی و مرمت آن شروع شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۹۰۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه جایی بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان، تیمورباقری افزود: در سال گذشته سه میلیون و ۶۶۷ هزار و۵۵۷ تن کالا با ۲۴۵ هزار و ۳۴۴ سفر باری از مبدأ شهرستان‌های استان جابه جا شده است.

وی اضافه کرد: عمده کالاهای حمل شده طی این مدت از استان، سیمان، فرآورده‌های نفتی و آرد بوده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان، تصریح کرد: از این میزان حجم کالای جابه جا شده، دو میلیون و ۹۵۸ هزار ۷۶۹ تن درون استانی و ۷۰۸ هزار و ۷۸۸ تن کالا به مقصد برون استانی بوده است.

باقری خاطرنشان کرد: در حال حاضر سه پایانه بار ،۷۶ شرکت حمل و نقل کالا، بیش از ۱۰ هزار راننده باری و بیش از نه هزار ناوگان باری در حوزه تحت پوشش این اداره کل در حال فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه در قالب کمیسیون ماده ۱۲ نظارت ویژه بر عملکرد شرکت‌های حمل و نقل انجام می‌شود، از مردم، رانندگان و صاحبان کالا خواست هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ برای رسیدگی به این اداره‌کل اطلاع دهند.

کد خبر 6090595

دیگر خبرها

  • ◄ جاده گردشگری هونجان اسفرجان به شهرضا؛ پرحادثه و پرتوریست
  • ضرورت کاهش سرعت متوسط سالانه خودروها/ مقوله آموزرش در رسانه‌ها پررنگ‌تر شود
  • حذف نقطه حادثه خیز حوزه شهرستان بشرویه در محور روستایی کرند
  • افزایش شاخص راه‌های روستایی بیجار در دستورکار است
  • جابه جایی بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان
  • خسارت ۵۲۰ میلیاردی سیل به اردستان
  • بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی
  • خسارت ۵۲ میلیارد تومانی سیل به اردستان
  • ساخت۱۸۰ کیلومتر راه روستایی در سیستان وبلوچستان
  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس – یزد