Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-26@05:34:47 GMT

روز جوان با یک جوان کارآفرین

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۹۱۱۵۸

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز همدان، "سجاد عبدی" جوان نمونه، متفکر و با همت ایرانی است که رابطه مستقیم اقتصاد مقاومتی،کار آفرینی و نوآوری را به خوبی معنا کرده است .
این جوان کارآفرین سالانه سیصد هزار محصول فرهنگی و هنری چوبی، شامل : تابلوهای هنری ،تندیس، قاب لوح قدردانی و ساعت تولید می کند که علاوه بر مصرف داخلی به کشورهای عراق، سوریه و روسیه صادر می شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او در آغاز کار تنها با پنج میلیون تومان سرمایه اما با امید و اراده کار خود را آغاز کرده است تا الگویی برای دیگر جوانان و افراد جویای کار باشد.
عبدی معتقد است با حمایت بهتر مسئولان خواهد توانست اشتغالزایی بیشتری کند

                                                                                                                          کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۹۱۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت فیزیکی بیمارستان کسری به ۹۸ درصد رسید

هدایت‌الله عبدی زاده مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان  در گفت وگو با خبرنگاران گفت: طی یکسال گذشته با تلاش و پیگیری‌های انجام شده تجهیزات پزشکی و آمبولانس مرکز درمانی کسری خریداری شده است.

 به گفته او پیشرفت فیزیکی بیمارستان کسری آبادان که از سال ۹۲ کلنگ زنی شده بود به ۹۸ درصد رسیده است.

وی اظهارکرد: این بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی کاملا تخصصی و ۶ اتاق عمل، آی سی یو، ان آی سی یو، سی سی یو دارد که با بهره‌برداری از آن جنوب استان تحت پوشش خدمات تامین اجتماعی قرار می‌گیرند.

او گفت: بیمارستان ۸۶ تختخوابی آبادان با حدود ۱۱۰ سال قدمت فرسوده است بنابراین تکمیل بیمارستان کسری آبادان به عنوان مرکز درمانی جایگزین ضروری است.

عبدی‌زاده به صرف بیش از چهار هزار میلیارد ریال برای ساخت این بیمارستان اشاره و تصریح کرد: حدود ۴۵۰ نیروی مورد نیاز این بیمارستان از طریق آزمون و بکارگیری نیروهای بیمارستان قدیم جذب شدند.

ساخت بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی تامین اجتماعی آبادان در زمینی به مساحت ۳.۵ هکتار و زیربنای ۱۶ هزار متر مربع از سال ۱۳۹۲ آغاز شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • کارگر و کارآفرین دو همکارند در خطّ مقدّم نبرد اقتصادی + فیلم
  • ضربه راهبردی ایران به اسرائیل از نگاه عباس عبدی
  • حسین عبدی: چند ماه را از دست دادیم اما شبانه‌روز کار می‌کنیم
  • پینوکیویی که کارآفرین است
  • بانوی کارآفرین نظرآبادی
  • اعزام پسران کشتی فرنگی قم به جام بین المللی صفوی
  • عکس| جدیدترین عکس از اکبر عبدی در پشت صحنه سریال جدید منوچهر هادی/لاغری شدید اکبرعبدی در سریال جدیدش
  • آغاز فصل جدید نمایش پاتوق فیلم کوتاه نیشابور
  • فعالیت بزرگترین واحدِ تولید شویندهِ جنوبشرق با همت کارآفرینِ کرمانی
  • پیشرفت فیزیکی بیمارستان کسری به ۹۸ درصد رسید