Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@05:43:35 GMT

سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان گیلان معرفی شد

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۹۱۴۳۹

سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان گیلان معرفی شد

رشت- « مریم بخشی» با حضور مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان به عنوان سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان گیلان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر شنبه  «مریم بخشی» با حضور ایرج رحمانی مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان  به عنوان سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان گیلان معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش ها «مسعود رهنما» مدیرکل سابق ورزش و جوانان گیلان، اظهار کرد: ایشان از بطن ورزش وارد این عرصه شده است.

ایرج رحمانی با بیان اینکه یکی از اولویت های وزارت ورزش و جوانان بهبود معیشت کارکنان این حوزه است، افزود: طی سال های گذشته اقدامات مناسبی برای افزایش حقوق کارکنان وزارت ورزش و جوانان انجام شده است.

 وی با اشاره به چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی از ثبت چهل رویداد ورزشی در وزارتخانه خبرداد و گفت: انتظار داریم که استان گیلان با توجه به پتانسیل و ظرفیت خود در این حوزه سهم بسزایی داشته باشد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان همچنین در ادامه به تلاش و پیگیری نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی درباره تصویب ۲۷ درصد ارزش افزوده نیز اشاره کرد و گفت: در آینده نزدیک تخصیص این میزان از ارزش افزوده در همه شهرستان ها قابل لمس خواهد بود.

رحمانی با تأکید بر جلب مشارکت های مردمی در حوزه ورزش و جوانان، خاطرنشان کرد: توسعه و ارتقای ورزش و همچنین ایجاد شور و نشاط در میان جوانان از اولویت های وزارتخانه بوده که تنها در سایه همدلی و تعامل محقق می شود.

در ادامه این مراسم سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان گیلان ضمن تشکر و قدردانی از اعتماد وزارت ورزش به وی، اظهار کرد: تمام تلاش خود را برای اعتلای ورزش استان گیلان و رفع مشکلات حوزه جوانان انجام می دهم.

مریم بخشی با تأکید براینکه تا زمانی که این مسئولیت برعهده وی باشد در این زمینه تلاش می کند، افزود: استان گیلان با توجه به فرهنگ غنی و سابقه خود از مدیریت بانوان حمایت لازم را انجام داده و می دهد.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مسعود رهنما مدیرکل سابق ورزش و جوانان گیلان مریم بخشی به عنوان سرپرست جدید این اداره کل معرفی شد.

در کارنامه کاری مریم بخشی ریاست هیات ورزش‌های همگانی گیلان و همچنین معاونت توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان به چشم می خورد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۹۱۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره نخبگان قرآنی مدارس خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: در این جشنواره که در ۸ هزار مدرسه برگزار شد،   ۴۰۰ هزار دانش آموز مقاطع ابتدایی و متوسطه استان حضور داشتند.

عبدالله حبیبی افزود: از میان این دانش آموزان ۲۰۰ هزار نفر برای مسابقات منطقه‌ای قرآن و عترت که در سه شهرستان ایذه، شوش و امیدیه برگزار شد با هم به رقابت پرداختند.

وی ادامه داد: در جشنواره نخبگان قرآنی که امروز برگزار شد از مرحله‌ای   منطقه‌ای ۵۵۰ نفر از سراسر استان راه یافتند که از میان آنها ۱۷۴ نفر برای شرکت در کارگاه‌های تخصصی انتخاب می‌شوند.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان بیان کرد: پس از برگزاری این کارگاه‌ها ۷۰ نفر انتخاب و در مسابقات کشوری قرآن و عترت آموزش و پرورش شرکت خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • ورزش خوزستان با طرح ملی آمایش سرزمینی به نقطه مطلوب می‌رسد
  • جعفرزاده: هر کسی به جز قالیباف رئیس مجلس‬⁩ شود کشور شفاف‌تر اداره می‌شود
  • زمان بازسازی افغانستان فرارسیده است
  • سرپرست حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد رشت معرفی شد
  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان
  • برگزاری جشنواره نخبگان قرآنی مدارس خوزستان
  • زیرساخت‌های بندری استان بوشهر تقویت می‌شود
  • کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل
  • سومین دور مسابقات کشتی با چوخه در شیروان برگزار شد
  • برگزاری جشنواره ملی منتظران در شهرستان قصرقند