Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-26@23:37:51 GMT

دیدار رئیس صندوق توسعه ملی با مدیرعامل بانک دی

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۹۱۷۰۸

دیدار رئیس صندوق توسعه ملی با مدیرعامل بانک دی

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی؛ محمدرضا قربانی در این دیدار ضمن تاکید بر تاثیر اقدامات بانک‌ها بر فضای کسب و کار کشور گفت: با توجه به عضویت بانک دی در صندوق توسعه ملی، در سال جاری سیاست‌های اعتباری بانک با جهت‌گیری تحریک تقاضا در اقتصاد و رونق تولید و کاهش ریسک بانک به سمت حرکت از پرداخت تسهیلات کلان به سمت تسهیلات متوسط و خرد قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



قربانی همچنین با اشاره به نقش بانک‌ها در تسهیل حرکت چرخ‌های اقتصاد و تجارت گفت: آسیب‌شناسی صحیح نیازهای جامعه در جهت تخصیص بهینه و هدفمند منابع بانکی یکی از الزامات حرکت در مسیر رونق اقتصاد و تولید ملی است که بانک‌های عامل صندوق توسعه ملی می‌توانند با نقش‌آفرینی استراتژیک در این زمینه کمک شایانی به بهبود مسائل اقتصادی و اجتماعی کشور نمایند.

همچنین رضا سهم‌دینی رئیس هیأت مدیره بانک دی نیز با اشاره به سیاست‌های اعتباری بانک در سال جاری گفت: هدف نهایی تیم مدیریتی بانک دی فراهم ساختن امكان مشاركت گسترده و فراگير بانک در تمامي فعاليت‌هاي سازنده، مثمر ثمر و موجه اقتصادي و مالي بويژه در راستای حمایت از تولید و کالای ایرانی است که تحقق هدف مذكوردر خط‌مشی اعتباری سال جاری بانک دی به وسلیه تجهيز بهینه منابع مالي از طريق جذب سپرده‌های ارزان قیمت، اعطای تسهيلات به کارگاه‌های تولید کالای ایرانی و استفاده صحیح  از تمامی ابزارها و عقود مالی اسلامی لحاظ شده است.

همچنین مرتضی شهیدزاده، رئیس صندوق توسعه ملی نیز با ابراز خرسندی از پیوستن بانک دی به جمع بانک‌های عامل صندوق توسعه ملی گفت: بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های نهادهای اجرایی و قانون گذاری کشور برای نیل به اهداف، برنامه ها و چشم انداز آینده کشور، از اهمیت ویژه ای برخوردار است و در این مسیر در کنار نظام بانکی گام‌های موثری در جهت تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی برخواهیم داشت.



منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۹۱۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه همکاری های بانکی ایران و افغانستان

هدایت‌الله بدری، رئیس بانک مرکزی افغانستان با حسن کاظمی قمی، سفیر و نماینده ویژه جمهوری اسلامی ایران در افغانستان، دیدار و گفتگو کرد.

براساس اطلاعیه بانک مرکزی افغانستان، در این دیدار درباره موضوعات مختلف از جمله توسعه همکاری‌های تجاری و بانکی بین دو کشور گفتگو شده است.

گفتنی است هیاتی دیپلماتیک از ایران به ریاست سفیر ایران در کابل امروز با ملا عبدالغنی برادر معاون اقتصادی نخست وزیر طالبان دیدار و گفتگو کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • «ثمسکن» باید برندی توسعه‌گر شناخته شود
  • قرارداد بانک مسکن و صندوق توسعه ملی روی کاغذ ماند
  • حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند
  • توسعه همکاری های بانکی ایران و افغانستان
  • ارزپاشی بانک مرکزی از محل ذخایر ارزی و منابع صندوق توسعه ملی
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها در راستای تحقق رشد تولید
  • معرفی توانمندی‌های نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان
  • تجدید میثاق مدیرعامل و کارکنان بانک توسعه تعاون با آرمان‌های امام راحل
  • وزارت ارتباطات به زودی از ماهواره‌های جدید رونمایی می‌کند/ گردشگری در ایران رشد کرده است/ بدهی های ایران به بانک توسعه اسلامی صفر شد
  • فرشاد مومنی: به سوی روند قهقرایی گسترش فقر و عقب ماندگی حرکت می کنیم/ راحت می گویند نقشی در افزایش نرخ ارز نداریم! / وزیر مسئول تولید، می گوید آنقدر واردات کرده ایم که گلوگاه های گمرکی بند آمده! با عنوان «اصلاحات پارامتریک» از جیب حقوق بگیران سرقت می کنند