Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، طوسی مدیرکل دفتر اجتماعی استانداری مازندران دراین همایش  گفت: مجمع خیرین صیانت اجتماعی استان با دستور استاندار مازندران و بر اساس دغدغه های موجود برای معتادان و خانواده هایشان در بخش های اشتغال، تحصیل و مسکن برگزار شد.

وی افزود: هدف از تشکیل این مجمع رفع دغدغه ها و مشکلات پیش روی این قشر آسیب پذیر در استان مازندران است که با بهره گیری از ظرفیت خیران در شهرستان های مختلف درصدد رفع مشکلات هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طوسی ادامه داد: خانواده های معتادان ترک کرده و البته دچار چالش های اجتماعی و معیشتی در همین راستا ساماندهی شده و از آنها دستگیری خواهد شد.

وی با بیان اینکه به دنبال راهکارهای تخصصی و جدید برای کاهش آسیب های اجتماعی نیز هستیم، افزود: دستگاه های اجرایی متولی نیز باید هر کدام به وظایف خود به خوبی عمل کنند و هماهنگی بین دستگاه ها نیز مورد تاکید قرار دارد و البته در این میان از ظرفیت رسانه ها باید به خوبی استفاده کرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۹۱۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالان عرصه ازدواج آسان در استان بوشهر تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات صبح دوشنبه در مراسم تجلیل تلاشگران عرصه ازدواج آسان در استان بوشهر اظهار داشت: یکی از سیاست‌های دولت سیزدهم توجه و حمایت به ازدواج آسان است که در سال گذشته همزمان با میلاد حضرت علی (ع) جشن ازدواج آسان ۲۲۰ زوج تحت پوشش بهزیستی استان بوشهر با عنوان وصل یار برگزار شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: برای ۲۲۰ زوج تحت پوشش بهزیستی استان بیش از چهار میلیارد تومان جهیزیه تأمین شد که باید از همکاری استانداری بوشهر، شورای راهبردی پتروشیمی‌های استان، نیروگاه اتمی بوشهر، اداره کل بنادر و دریانوردی و خیرین استان قدردانی داشته باشیم.

وی افزود: در سال گذشته در این راستای ترویج ازدواج به مناسبت‌های مختلف مراسم ازدواج آسان با همکاری خیرین و دستگاه‌های مختلف در طول سال برگزار گردید و امسال نیز این روند ادامه خواهد داشت.

ترویج فرهنگ ازدواج آسان

پورات با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ ازدواج آسان از تأکیدات دین مبین اسلام است و مشارکت دستگاه‌های اجرایی استان در کنار تلاش خیرین و سازمان‌های مردم نهاد ضرورت دارد، عنوان کرد: امیدواریم با توسعه فرهنگ ازدواج آسان و فراهم شدن تسهیلات لازم شاهد گسترش روز افزون ازدواج و تشکیل خانواده در جامعه باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: همچنین تأمین مسکن جوانان و مزدوجین از جمله اولویت‌های ما در استان است که استاندار بوشهر در این زمینه گام‌های اساسی برداشته اند و ضروری است دستگاه‌های مرتبط در ایجاد مسکن جوانان تلاش و نقش آفرینی بسزایی داشته باشند.

کد خبر 6078830

دیگر خبرها

  • رویکرد حراست حفاظت و صیانت از سرمایه‌های اجتماعی و انسانی است
  • بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان برگزار می‌شود
  • وجود ۱۳ هزار بیمار هموفیلی در ایران/ نیاز به حمایت دولت، سازمان غذا و دارو و خیرین 
  • وجود ۱۳ هزار بیمار هموفیلی در ایران / نیاز به حمایت دولت، سازمان غذا و دارو و خیرین
  • ارسال ۲۱۰ مقاله به نخستین همایش ملی دانش سنتی محیط زیست
  • نخستین مشارکت ایران در مجمع عمومی کنفدراسیون مدرن پنتاتلون آسیا با حضور گودرزی
  • آغاز به کار نخستین همایش ملی دانش سنتی محیط‌زیست درچهارمحال و بختیاری
  • دانشگاه آزاد خمینی‌شهر میزبان نخستین همایش بین‌المللی «زیستن باکیفیت»
  • ارسال ۲۱۰ مقاله به نخستین همایش ملی دانش سنتی محیط‌زیست در شهرکرد
  • فعالان عرصه ازدواج آسان در استان بوشهر تجلیل شدند