Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@13:33:20 GMT

شاخص‌های شخصیتی امام خمینی(ره) برای نسل جوان بازگو شود

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۹۲۱۳۶

شاخص‌های شخصیتی امام خمینی(ره) برای نسل جوان بازگو شود

زنجان-رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: در راستای پاسداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) باید شاخص‌های شخصیتی ایشان برای نسل جوان بازگو شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید سعید حسینی ظهر شنبه در جلسه هماهنگی برنامه های ۱۵ خرداد در محل دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان،  افزود: اهداف و ارزش های انقلاب باید به شکل صحیح و جامع برای نسل جدید به ویژه جوانان تبیین شود تا آنها بیش از پیش نسبت به توطئه ها و ترفندهای مختلف دشمنان آگاه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه فلسفه قیام ۱۵ خردادماه و عوامل مهم در شکل گیری این قیام باید برای نسل امروز تبیین شود، اظهار کرد: نسل امروز نیازمند آشنایی با اهداف و ارزش های قیام ۱۵ خردادماه است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه استکبار جهانی همواره در تلاش برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است، گفت: استکبار جهانی برای از بین بردن انقلاب و ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی ایران، تلاش های زیادی کرده است ولی ملت ایران با تبعیت از ولایت فقیه همواره مانع از تحقق اهداف شوم استعمارگران شده اند.

حسینی افزود: در راستای پاسداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره)باید شاخص‌های شخصیتی ایشان برای نسل جوان بازگو شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان در ادامه با اشاره به توطئه استکبار در اعلام پایتختی قدس به عنوان پایتخت رژیم نامشروع اسرائیل، گفت: مردم جهان و فلسطین در رابطه با انتقال پایتخت اسرائیل غاصب به قدس، اعتراض، ایستادگی و مقاومت کرده و می کنند و تاکنون نیز صدها شهید و مجروح در راه آزاد سازی قدس تقدیم شده است.

حسینی با بیان اینکه سال گذشته در ۲۸۶ نقطه جهان، راهپیمایی روز جهانی قدس برگزار شد، افزود: امسال نیز مراسم راهپیمایی روز قدس با شکوه ویژه برگزار خواهد شد.

منبع: مهر

کلیدواژه: امام خمینی ره سید سعید حسینی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مجله ایران مهر بوشهر کرمانشاه گرگان شیراز شهرکرد خرم آباد بارش باران بیرجند هفته سلامت تبریز مجلس شورای اسلامی خطبه های نماز جمعه اشتغال مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۹۲۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قوی‌ترین مردان نیشکر

پایگاه اطلاع رسانی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی  www.sugarcane.ir  نوشت: امسال، هفته کار و کارگر برای نیشکری‌ها پُر از شور و هیجان بود؛ در کنار غرّش هاروسترها و طنین کارخانه تولید شکر، برای اولین‌بار صدای آهن و وزنه «قوی‌ترین مردان نیشکر»، مزارع سرسبز نیشکر را درنوردید.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، در ششمین روز از هفته کار و کارگر، ۲۴ ورزشکار از واحدهای هشت‌گانه نیشکری در اولین دوره مسابقات قوی‌ترین مردان نیشکر گردهم آمده بودند تا با یکدیگر به رقابت بپردازند.

از بلند کردن وزنه‌های سنگین با آرم و نشانِ نیشکر تا جابه‌جاکردن وزنه‌های غول‌پیکر و طی کردن مسیری سخت و دشوار؛ هر کدام از این ورزشکاران در کشت و صنعت نیشکر امام خمینی (ره)، قدرت و اراده خود را به نمایش گذاشتند و تماشاچیان مشتاق را با حرکات خود به شور‌و‌شوق آوردند.

در نهایت، پس از یک دوره رقابت، قوی‌ترین مردان نیشکر در کنار قوی‌ترین تیم معرفی شدند. این مسابقات در دو رده منفی و مثبت ۹۰ کیلوگرم برگزار شد. در مجموع رقابت‌های گروهی، کشت و صنعت امام خمینی‌(ره) به مقام قهرمانی رسید و تیم‌های نیشکر فارابی و هفت‌تپه نیز به ترتیب مقام دوم و سوم را از آنِ خود کردند.

همچنین در دسته منفی ۹۰ کیلوگرم، محمد نعمت‌زاده از کشت و صنعت امام خمینی(ره) و علی احمدی‌پور از نیشکر فارابی به ترتیب مقام‌های اول و دوم را کسب کردند و مقام سوم نیز به‌صورت مشترک به عماد آل‌کثیر از نیشکر هفت‌تپه و محمد اورک از کشت و صنعت امام خمینی(ره) رسید.

در دسته مثبت ۹۰ کیلوگرم نیز قاسم کرملاچعب از کشت و صنعت امام خمینی (ره) و نوید سفیدزاده از نیشکر فارابی در رده‌های اول و دوم قرار گرفتند و مازیار مذکا از کشت و صنعت امام خمینی(ره) و حبیب سعدی از نیشکر هفت‌تپه به‌صورت مشترک، سوم شدند.

اما فارغ از نتیجه، این مسابقات نشان داد که صنعت نیشکر در کنار تلاش برای خودکفایی کشور با تولید محصولات راهبُردی، برای تندرستی و شادابی کارکنان ارزش بالایی قائل است و برنامه‌های ورزشی متعددی برگزار می‌کند. این مسابقات نشان می‌دهند که نیشکر، فقط یک مجموعه صنعتی نیست، بلکه یک خانواده بزرگ و پویا است.

دیگر خبرها

  • مظلومیت حقوق بشر نزد افکار عمومی جهان مشخص شد
  • روایت شاپور بختیار از سبک زندگی امام خمینی
  • انقلاب اسلامی ایران در حال انتشار در جهان است
  • (عکس) قوی‌ترین مردان نیشکر
  • قوی‌ترین مردان نیشکر
  • اجرای ۱۰۰۰ میلیارد پروژه عمرانی در روستاهای یزد
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • اهمیت معلم از نگاه امام خمینی: شغل شما آدم سازی است
  • امام خمینی: باید پینه دست کارگران را بوسید
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام