Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک اسپانیایی شیاطین سرخ، از اطمینان خاطری گفته است که هموطنش قبل از هر مسابقه به او می دهد.

طرفداری- آندر هررا در ستایش از داوید دخیا، شیرجه های این دروازه بان را با پرش یک گربه مقایسه کرده است.

بنابر گزارش دیلی میل، از زمان خداحافظی سر الکس فرگوسن با رختکن منچستریونایتد، داوید دخیا به یکی از چهره های کلیدی تیمش در رقابت های مختلف تبدیل شده است و توانسته سه بار جایزه بهترین بازیکن فصل باشگاه را از آن خود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در تازه ترین ستایش ها از دخیا، هررا گفته است:

داوید توانایی خاصی دارد. او با استعداد خاصی به دنیا آمده است. گاهی در تمرینات به سوی او شوت می زنم و با خود به سبک گزارشگران اسپانیایی می گویم: «گل!» اما سپس دستان گربه مانند او ظاهر می شوند و توپ را دفع می کنند. سری تکان می دهم، می خندم و از عملکرد او لذت می برم. گاهی در بازی ها توپی را مهار می کند که من با خود می گویم: « این فرد چه اندازه خوب است؟». او مهاری انجام می دهد و همه نام او را صدا می زنند، تصاویر تلویزیونی شش بار صحنه آهسته مهار او را نشان می دهند، توییتر منفجر می شود و او به نحوی بر می خیزد که انگار آسان ترین کار دنیا را انجام داده است.

در حالی که دخیا در منچستر راضی و خوشحال به نظر می رسد، هم تیمی هایش نیز از حضور چنین دروازه بان مطمئنی درون دروازه تیم شان، خاطر جمع هستند. 

من پیش از شروع بازی ها کمی عصبانی هستم. هیجان زده می شوم، خودم را تکان می دهم و می رقصم. داوید مرا صدا می زند و می گوید: «نه آندر، صبر کن، نگران نباش، مشکلی نیست. اگر آن ها شوت بزنند، نمی توانند گلزنی کنند چون من درون دروازه هستم». به گونه ای رفتار می کند که انگار هیچ اتفاقی رخ نداده است. در سال 2016 در دیدار نیمه نهایی جام حذفی برابر اورتون، او ضربه پنالتی روملو لوکاکو را مهار کرد و پس از بازی چنین بود: «بسیار خب، انجام شد. فردا چه کار باید باید کرد؟» شبیه به این است که دانش آموزی تکلیف خود را انجام داده باشد. این نشان از بزرگی او دارد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۹۲۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام سیاست دولت به مجلس برای مهار نوسانات ارزی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سید محمد حسینی، امروز چهارشنبه در حیاط دولت، اظهار داشت: در برخی کمیسیون‌های تخصصی با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی، بحث‌هایی مطرح بود که با همکاری دو قوه، نوسانات ارزی مهار شود.

حسینی تصریح کرد: همچنین مطرح شد که اگر دولت در این‌باره اعلام نظر و برنامه خود را اعلام نکند، مجلس اقداماتی انجام دهد که بر همان مبنا نیز پاسخی تهیه شد و مجموعه کار‌هایی که در حال انجام یا در آینده مدّ نظر است، تبیین شد و فکر می‌کنم در حال حاضر، مسئله خاصی وجود نداشته باشد.   معاون رئیس جمهور در امور مجلس، درباره چگونگی تعامل دولت و مجلس جدید با ابراز امیدواری به اینکه مجلس دوازدهم بهتر از مجلس فعلی خواهد بود، گفت: البته ما از مجلس فعلی هم راضی هستیم.   حسینی اظهار داشت: البته از مجلس آینده نیز انتظار داریم که همکاری بسیار خوبی با دولت داشته باشد.   معاون رئیس جمهور در امور مجلس تصریح کرد: با کارهایی که دولت در ۳ سال گذشته انجام داده است، مشکلی پیش نمی‌آید.

دیگر خبرها

  • اعلام سیاست دولت به مجلس برای مهار نوسانات ارزی
  • یوناتان تا: لینک شدنم به بایرن مونیخ مرا خوشحال می‌کند
  • اولی هونس نه تنها به بایرن مونیخ، بلکه به خودش هم آسیب می‌زند / تحلیل بوندسلیگا با لوتار ماتئوس
  • اشتباه باورنکردنی تراشتگن مقابل والنسیا (عکس)
  • داوید رایا یا جوردن پیکفورد؛ چه کسی برنده دستکش طلایی فصل 24-2023 لیگ برتر انگلیس می‌شود؟
  • واکنش تماشایی و خیره‌کننده یک دروازه‌بان در لیگ لبنان (فیلم)
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه
  • داوید رایا و دریافت گل در بازی‌های خارج از خانه لیگ برتر انگلیس پس از 604 دقیقه
  • با اشتباه مرگبار رایا: تاتنهام شاید برگردد! (عکس)‏
  • شیطنت بچه تخس آرسنال در دربی! (عکس)‏