Web Analytics Made Easy - Statcounter

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان در دومین همایش استانی ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی سیستان و بلوچستان در زاهدان گفت: از آنجایی که دشمنان در جداکردن حماسه عاشورا از فرهنگ مردم ناتوان هستند تلاش می‌کنند محتوای آن را کم ارزش نشان دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان‌های سیستان و بلوچستان و کرمان افزود: دشمنان در این راه تلاش دارند با پرداختن به ظواهر، مسائل احساسی و بی محتوا، از تبیین اهداف بلند عاشورا و برجسته سازی اشعار حماسی حضرت ابوالفضل (ع) جلوگیری کنند.

امام جمعه زاهدان ادامه داد: خیلی از دلسوزان، آگاهان و نخبگان وارد صحنه مبارزه با احساسی و بی محتوا کردن فرهنگ عاشورا شدند و هزینه‌های زیادی را هم در این زمینه پرداخت کرده اند.

آیت الله سلیمانی چشم و هم چشمی را از جمله آسیب‌های هیات‌های مذهبی دانست و گفت: بسیاری از هیات‌های مذهبی یا فعالان حوزه دینی در اجرای برنامه‌ها یا ساخت مساجد و ... با یکدیگر رقابت می‌کنند که این مساله برای این حوزه آسیب زاست.

عضو خبرگان رهبری افزود: باید در اجرای برنامه‌ها و مناسبت‌ها از کار‌های افراطی پرهیز شود و در چارچوب شرع و دین حرکت کرد.
نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان تصریح کرد: حرکت در چارچوب شرع به معنی ساماندهی بعضی از کارهاست ما در منطقه‌ای زندگی می‌کنیم که اگر بنا باشد نوع برگزاری مراسم و مناسبت‌های اسلامی در چارچوب مقررات دینی نباشد به طور قطع اثر معکوس دارد.

انتهای پیام/گ

 همایش استانی ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی در زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: منایبت های مدهبی شورای هماهنگ تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۹۲۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش جایزه استانی جوانی جمعیت ۲۶ اردیبهشت در قم 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری امروز در نشست خبری گفت: رویداد استانی اهدای جایزه جوانی جمعیت با شعار «سهم من از جوانی ایران» ۲۶ اردیبهشت برگزار می‌شود. 

مریم عرب نژاد افزود: رویداد کشوری جوانی جمعیت ۳۰ اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این رویداد را شناسایی و تقدیر از فعالان حوزه جمعیت عنوان کرد و گفت: این رویداد در هفت بخش خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگاه‌های اجرایی، موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش جایزه استانی جوانی جمعیت ۲۶ اردیبهشت در قم 
  • بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح های اقتصادی ایثارگران در سیستان
  • قطعه پنج باند دوم مسیر خاش به زاهدان در حال اجرا است
  • ارتفاع بارش در ایستگاه فرودگاهی زاهدان به ۳۱ میلی متر رسید
  • ارتفاع بارش در زاهدان به ۳۱ میلی متر رسید
  • تغییر مسیر پرواز مسیر تهران زاهدان مشهد بعلت شرایط نامساعد جوی
  • تداوم بارش‌های رگباری درشمال سیستان و بلوچستان
  • توریسم درمانی در سیستان و بلوچستان باید توسعه یابد
  • پای کار آمدن مردم شرط موفقیت در عرصه‌های مختلف
  • افتتاح نخستین پایگاه اورژانس بانوان در سیستان و بلوچستان