Web Analytics Made Easy - Statcounter

وکیل علیرضا بیرانوند در خصوص ماجرای شکایت از باشگاه نفت تهران توضیحاتی ارائه کرد.

طرفداری-  وکیل علیرضا یبرانوند دروازه‌بان تیم پرسپولیس در خصوص شکایت از تیم نفت که باشگاه سابق او به حساب می‌آید گفت:

طبق نامه و دستور دادگاه، باشگاه نفت اجازه نقل و انتقال ندارد و امتیاز این باشگاه نمی‌تواند به نام شخص یا گروهی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امتیاز این باشگاه را توقیف کردیم تا تشریفات قانونی برای انجام مزایده برگزار شود.

به نقل از فارس، وی ادامه داد:

راهی به جز این موضوع برای ما باقی نمانده است. باید به این طریق بتوانیم طلب خودمان را از باشگاه نفت وصول کنیم. پولی در حساب این باشگاه نیست و مقابل نقل و انتقال امتیاز باشگاه را گرفتیم. ۲ نامه هم در این باره صادر شده که یکی برای هیات فوتبال و دیگری برای اداره ثبت شرکت‌ها بوده است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۹۲۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پرسپولیس برای یک بازی خاص علیرضا بیرانوند را می‌خواهد

دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی پرسپولیس، روز جمعه ۷ اردیبهشت ماه آتی و در اراک برگزار می‌شود.

پرسپولیس در اولین بازی رسمی با سرمربیگری اوسمار ویرا در شهر اراک مغلوب آلومینیوم این شهر شد. حالا پرسپولیس و اوسمار ویرا باید در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف شاگردان مجتبی حسینی بروند و به دنبال انتقام خواهند رفت.

به همین منظور سرمربی برزیلی سخت به دنبال این است که انتقام شکست در لیگ برتر را با حذف آلومینیوم در رقابت‌های جام حذفی بگیرد. اوسمار ویرا خوب می‌داند بازی کردن در شهر اراک برای هر تیمی سخت است و این احتمال هم وجود دارد که دیدار حذفی دو تیم به ضربات پنالتی کشیده شود. براین اساس سرمربی برزیلی که به مهارت علیرضا بیرانوند در ضربات پنالتی واقف است به پزشکان تیمش دستور داده است به هر شکل ممکن این گلر ملی پوش و باتجربه را مهیای دیدار حذفی روز ۷ اردیبهشت کنند.

بعد از بازگشت کاروان تیم ملی فوتبال ایران از ترکمنستان و بازگشت ملی‌پوشان پرسپولیس به تمرینات این تیم، علیرضا بیرانوند به دلیل درد از ناحیه مچ دست راست قادر به انجام تمرین نبود و در ادامه با بررسی‌هایی که انجام شد، دست راست این دروازه‌بان گچ گرفته شد تا روند درمان را زودتر آغاز کند.

علیرضا بیرانوند بلافاصله از مچ دست خود سی‌تی‌اسکن گرفت و مشخص شد که مچ دست او هیچ گونه شکستگی ندارد بلکه لیگامان مچ دست او دچار کشیدگی شده است. بر اساس تشخیص پزشکان دست بیرانوند باید ۲ هفته دیگر در گچ باشد و بعد از آن، یک هفته دیگر دوران نقاحت را طی کند تا بتواند دوباره برای پرسپولیس بازی کند. این یعنی می‌شد انتظار داشت که سه هفته دیگر بیرانوند برای پرسپولیس بازی کند.

به عبارت بهتر، علیرضا بیرانوند دیدار تیمش برابر گل گهر سیرجان، ملوان انزلی را از دست داد و به بازی این هفته تیمش در آبادان مقابل صنعت نفت نخواهد رسید. این بدین معناست که شاید علیرضا بیرانوند بتواند در اراک و بازی با آلومینیوم به میدان رفته و خاطره تلخ هفته هفدهم لیگ برتر و شکست را تلافی کند.

علیرضا بیرانوند در بازی برگشت با آلومینیوم اراک و در اولین روز سرمربیگری اوسمار ویرا، روی یک اشتباه گلی از راه دور خورد تا پرسپولیس شکست تلخ و عجیبی را تجربه کند.

هرچند امیررضا رفیعی در سه دیدار که در غیاب علیرضا بیرانوند برای پرسپولیس بازی کرده و گلی هم نخورده است، اما باید پذیرفت بیرانوند، بهترین پنالتی گیر ایران است و بی دلیل اوسمار ویرا به دنبال استفاده از او در جام حذفی نیست.


منبع: خبرورزشی

دیگر خبرها

  • سرمربی پرسپولیس برای یک بازی خاص بیرانوند را می‌خواهد
  • سرمربی پرسپولیس برای یک بازی خاص علیرضا بیرانوند را می‌خواهد
  • اوسمار برای یک بازی خاص بیرانوند را می‌خواهد
  • علیرضا بیرانوند جدید اینجاست | عکس
  • جزئیاتی از دادگاه شکایت مایلی‌کهن از امیر قلعه‌نویی
  • دادگاه شکایت مایلی کهن از قلعه نویی برگزار شد
  • علیرضا بیرانوند بالاخره به کنسرت فرج علیپور آمد
  • ببینید | سنگِ تمام علیرضا بیرانوند در کنسرت همشهری‌هایش
  • دعوای قلعه‌نویی و مایلی‌کهن به جای باریک کشیده شد
  • حضور مایلی کهن در دادگاه به خاطر شکایت قلعه نویی