Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی قرمزها می خواهد با پذیرفتن نتیجه رقم خورده برابر استوک سیتی، تمرکزش را به بازی برابر رم معطوف کند.

طرفداری- شاگردان یورگن کلوپ در چارچوب هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس، در خانه برابر استوک سیتی متوقف شدند. لیورپول با کسل این تساوی، 72 امتیازی شد تا رقابتش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا با چلسی و تاتنهام، هنوز ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کنفرانس مطبوعتی کلوپ پس از پایان این دیدار را به نقل از وبسایت رسمی باشگاه لیورپول می خوانید.

- در خصوص عدم حضور سادیو مانه در لیست 18 نفره:

سادیو در این دیدار به میدان نرفت اما مشکلی برای بازی روز چهارشنبه مقابل رم نخواهد داشت.

- مصدومیت های رخ داده در جریان بازی:

ترنت که امروز در پست جدیدش عالی کار کرد، از ناحیه عضله ران پا دچار آسیب دیدگی شد اما در طول بازی اشاره کرد مشکلی برای ادامه کار ندارد. به نظرم رسید بهترین تصمیم در خصوص مصدومیت ترنت این است که او به بازی ادامه دهد تا شاید در مقطعی، مصدومیتش برطرف شود. بعد از صحبت مجدد با کادر پزشکی، آن ها گفتند بهتر است او را تعویض کنیم و بنابراین چنین تصمیمی گرفتیم.

با دکتر تیم ملاقات کردم و خواهیم دید که طی 3-2 روز آینده، شرایط چگونه پیش خواهد رفت. مصدومیت جزئی بازیکنان پس از پایان بازی، اتفاقی معمول است. واضح بود که هندرسون از ناحیه مچ پا دچار پیچ خوردگی شد اما او توانست به بازی ادامه دهد و این نشانه خوبی است. البته تا روز چهارشنبه، بیش ترین تعطیلات ممکن را پیش رو نداریم. جو گومز نیز کمی احساس مصدومیت کرد و مچ پایش پیچ خورده بود. باید مصدومیت آن ها بیشتر ارزیابی شود.

- در خصوص بازی:

آیا بازی کلافه کننده ای را پشت سر گذاشتیم؟ در این خصوص مطمئن نیستم اما فوتبال می تواند این گونه پیش برود. در مقطعی به مصاف استوک سیتی رفتیم که آن ها فکر می کردند یک امتیاز برای بقا در لیگ برتر کافی است. در غیر این صورت، استوک باید به نحو دیگری بازی می کرد. نمی توانستیم اعتقاد آن ها مبنی بر این که یک تساوی برابر ما به کارشان خواهد آمد و آن ها قادر خواهند بود دو دیدار بعدی شان را ببرند، تغییر دهیم.

امروز مشاهده کردیم اگر گلزنی نکنیم، چنین نتیجه ای رقم خواهد کرد. دو شانس برای باز کردن دروازه استوک سیتی داشتیم که یکی از آن ها نصیب محمد شد. یک گل آفساید نیز به ثمر رساندیم. در مجموع، کنترل بازی را در اختیار داشتیم اما نمایش فوق العاده ای ارائه ندادیم.

نیمه دوم را معمولی شروع کردیم. با ایجاد دو تغییر، بازیکنانی تازه نفس به ترکیب اضافه شدند و اوضاع بهتر شد؛ میلنر و کلاین هر دو عملکرد خوبی داشتند و با آمدن آن ها، بیشتر در محوطه جریمه استوک حضور پیدا کردیم. شانس هایی برای گلزنی خلق کردیم اما بازیکنان حریف با تمام توان در محوطه جریمه و محوطه شش قدم به دفاع پرداختند.

برخورد توپ با دست پیترز در محوطه جریمه؟ بله. احتمالا توپ با دست او برخورد کرد اما در نهایت گلی به ثمر نرساندیم. در نهایت باید بگویم امروز، بهترین روز زندگی ام نبود اما مطمئنا روزهای بدتری سپری کرده ام. بیایید نتیجه را بپذیریم و پس از انجام ریکاوری، راهی رم شویم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۹۲۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروز شمس آذر برابر حریف تهرانی

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال شمس آذر قزوین بعد از ظهر سه شنبه در هفته بیست و پنجم لیگ برتر توانست با نتیجه۲ بر یک از سد پیکان تهران عبور کند.

در این بازی که از ساعت ۱۸:۲۰ دقیقه در ورزشگاه سردار آزادگان برگزار شد، شمس آذر توانست با گلهای پوریا سرآبادانی و حسین گودرزی پیکان را شکست دهد.

گفتنی است این بازی با حکم کمیته انضباطی بدون حضور تماشاگران قزوینی برگزار شد.

کد خبر 6093466

دیگر خبرها

  • اوسمار: شایسته پیروزی بودیم
  • سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم
  • مورایس: تساوی با پرسپولیس فقط به نفع استقلال بود
  • مورایس: استقلال از این تساوی سود برد/ ترجیح می دهم ستاره نداشته باشم اما قهرمان شوم
  • اوسمار: تا پایان برای قهرمانی می‌جنگیم/ ۵ فینال دیگر پیش‌رو داریم
  • عجیب اما واقعی؛ رکورد جالب استوک سیتی در نیمه‌نهایی‌های لیگ قهرمانان اروپا!
  • محمود کلهر: هر دقیقه‌ای که ترابی و اورونوف در زمین نیستند، پرسپولیس شانس گلزنی کمتری دارد
  • ناراحتی ستاره بایرن: خیلی بهتر از رئال بودیم
  • زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروزی شمس آذر برابر حریف تهرانی
  • زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروز شمس آذر برابر حریف تهرانی