Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن عباسی سخنران سیاسی اصولگرا در اظهارات تازه خود گفت که غرب با رشد سرسام آور فرزندان نامشروع روبرو است. او حلال زاده بودن فرزندان ایرانی ها را یک امتیاز بزرگ در مبارزه فرهنگی با جهان غرب خواند

ایران آنلاین / عباسی که روز شنبه در جمع دانشجویان دانشگاه بوعلی سینای همدان، سخن می گفت،با اشاره به آمارهای سرسام آور تولد فرزندان نامشروع در کشورهای غربی گفت: حلال زاده بودن فرزندان ایرانی گوهر نایابی است که مانند یک سد مقاوم در برابر تهاجم فرهنگی غربی ها عمل می کند‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  با بیان اینکه امسال رویای 40 سالگی انقلاب اسلامی ایران محقق شده است، گفت: ایران رکورددار حکومت های اسلامی بشمار می رود و در تاریخ اسلام هیچ حکومتی مانند انقلاب اسلامی تداوم نداشته است.ملت ایران با وجود جنگ، محاصره، تهدید و تحریم 40 سال بر اعتقاداتش استوار مانده است.

وی خاطرنشان کرد: تهدید و تحریم های خارجی مسئله جدی کشور نیست زیرا امثال شهیدان حججی و حسین همدانی های زیادی برای دفاع از وطن وجود دارد.

وی با بیان اینکه آمریکا 21 تریلیون دلار بدهی دارد، اضافه کرد: یک سوم بدهی جهان مربوط به آمریکاست و شرایط اقتصادی ایران به مراتب بهتر این کشور است.

عباسی، آمریکا را دشمن ملت ایران دانست و گفت: آمریکا هرگز قابل اعتماد نیست و ملت ایران باید روی پای خود ایستاده و عزت خود را حفظ کند.

وی با اشاره به اثربخشی دانشگاه در تحولات سیاسی، اقتصادی و فرهنگی جامعه اظهار کرد: باید اساتید و دانشجویان را بیشتر باور کنیم.

عباسی با اشاره به مشکل اشتغال و ازدواج جوانان افزود: هیچ دولتی به تنهایی توان ایجاد شغل ندارد و باید جوانان را کارآفرین تربیت کرد/ ایرنا 

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۹۳۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بزرگ‌ترین پروژه آبی سریلانکا توسط ایران/توسعه صادرات فنی و مهندسی در دستورکار

وزیر نیرو با بیان اینکه توسعه صادرات فنی و مهندسی صنعت آب و برق در دستور کار دولت قرار دارد، گفت: پروژه چند منظوره «اومااویا» به عنوان بزرگ‌ترین پروژه آبی کشور سریلانکا توسط مهندسان ایرانی اجرایی شد و اکنون آماده بهره‌برداری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی‌اکبر محرابیان با اشاره به ظرفیت‌های عظیم کشور ایران در حوزه صادرات خدمات فنی و مهندسی به دیگر کشورها، اظهار کرد: ایران به عنوان یک کشور پیشرو در صنعت آب و برق، جایگاه نخست منطقه را در صدور خدمات فنی و مهندسی در این صنعت در اختیار دارد و این امر بیانگر دانش و توان بالای فنی و مهندسی متخصصان ایرانی است.

وی ادامه داد: اکنون توان فنی و مهندسی کشورمان در حوزه ابزارهای مدیریت منابع آب از جمله شبکه آبیاری زهکشی، تونل‌ها و سدسازی به ۱۰۰ درصد رسیده است و ایران در بین ۴ کشور برتر جهان در این حوزه قرار دارد.

وزیر نیرو با تاکید بر اینکه یکی از برجسته‌ترین شاخصه‌های دیپلماسی دولت سیزدهم بازاریابی و زمینه‌سازی برای صادرات خدمات فنی و مهندسی و کالای ایرانی در بازارهای بین‌المللی است، گفت: پیش‌بینی می‌شود ارزآوری از این محل صادرات خدمات فنی مهندسی تا ۲ سال آینده به ۵ میلیارد دلار برسد.

محرابیان خاطرنشان کرد: در مسیر توسعه دیپلماسی اقتصادی در دولت سیزدهم، سریلانکا یکی از کشورهای هدف وزارت نیرو محسوب می‌شود و در این زمینه یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های عمرانی و بزرگ‌ترین پروژه آبی این کشور از سوی شرکت‌های ایرانی ساخته و هم اکنون آماده افتتاح است.

وی با اشاره به اینکه طرح منحصر به فرد و چند منظوره «اومااویا» با تکیه بر توان و دانش مهندسان و متخصصان ایرانی در جنوب شرقی سریلانکا افتتاح می‌شود، گفت: تولید ۲۹۰ گیگاوات ساعت انرژی در سال، تأمین آب مورد نیاز ۵۰۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی منطقه خشک جنوب شرقی سریلانکا و انتقال ۱۴۵ میلیون مترمکعب آب از منطقه پرباران به مناطق خشک کشور سریلانکا از جمله مزایای این طرح است.

وزیر نیرو با تاکید بر اینکه هزینه اجرای پروژه سد اومااویا ۵۳۰ میلیون دلار بود که به صورت نقدی به مجری ایرانی پرداخت شد، گفت: این طرح از جمله بزرگ‌ترین و فنی‌ترین پروژه‌های صدور خدمات فنی و مهندسی شرکت‌های ایرانی محسوب می‌شود که صفر تا ۱۰۰ مراحل مطالعاتی و اجرایی آن توسط مهندسان ایرانی صورت گرفته است.

منبع: ایرنا

کد خبر 747395

دیگر خبرها

  • اجرای بزرگ‌ترین پروژه آبی سریلانکا توسط ایران/توسعه صادرات فنی و مهندسی در دستورکار
  • ادامه آمار جادویی حسن‌زاده در تیم ملی
  • سفیر ایران: خاندوزی هفته آینده به عربستان می رود
  • ضرورت تقویت جبهه فرهنگی در سطح بین‌الملل برای مقابله با تهاجم رژیم صهیونیستی
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد
  • تقی زاده از برلین کاندیدای مجلس ایران و توسط مردم انتخاب شد / نجات ایران و جهان اندیشه روشنفکران تبعیدی عصر مشروطه
  • تقی زاده از برلین کاندیدای مجلس و توسط مردم انتخاب شد / نجات ایران و جهان اندیشه روشنفکران تبعیدی عصر مشروطه
  • اولین تجربه جدید کاناوارو مقابل تیم آزمون
  • عباسی: هوادار چشم به صعود و موفقیت در جام حذفی دارد
  • دوم اردیبهشت و روایتی از خانه‌تکانی که در دانشگاه‌ها اتفاق افتاد